Jump to content

Corrado VR6 B-100-DUB


alexutzzzu1

Postare recomandată

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexutzzzu1

    43

  • Rujjuman

    12

  • JonDoe2

    3

  • Circoloco

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Te inteleg si cu asta :D

Dintre toate astea, ce pastrezi si ce arunci ?

P.S. Cu sistemul PCV ce ai facut?

Link către comentariu

Pai doar axul si elicea de compresor ramane, restul vine in kit. PCV-ul nu mai este, am scos ambele valve si am unit stuturile de la capac si bloc prin furtune intr-un T pe care va veni un filtru de-ala mic.

46278_6599.jpg

Link către comentariu

Sa inteleg ca locul in care se infigea "pucul" in TIP, l-ai infundat?

La fel si furtunul care venea din admisie in cealalta valva?

Link către comentariu

Am inteles!

Pai si tot "smecleul" ala, care se aduna de fapt intr-un Oil Catch Tank, unde se mai duce?

Am aruncat si eu o privire la sistemul meu, sa vad cum fac si eu, insa tot nu imi e clar nici acum, care era rolul celor doua valve???

Anulandu-le nu influenteaza cu nimic(negativ) bunul mers al motorului ???

Link către comentariu

Se poate pune si catch tank, se poate pune si filtru care trebuie schimbat/curatat periodic, sau se poate trage furtun in jos sa dea sub masina undeva.

Ai 2 valve pentru ca fiind motor turbo, ai si vacuum si boost. Valva de jos e deschisa cand motorul e la ralanti si ai vacuum in admisie si gazele de carter sunt supte pe-acolo, iar cand accelerezi si intri pe boost se inchide aia si se deschide pucul iar gazele si vaporii sunt trasi de turbina.

Anulandu-le iti rezulta o turbina, un intercooler, o clapeta, o galerie de admisie mai curate si un amestec corect (doar aer si benzina, fara alte gaze si vapori de ulei).

Link către comentariu

Cu TDI-ul ala al tau nu fac nimic, ca muncesc 2 zile dupa aia sa curat funinginea de pe bot :))

Link către comentariu

Se poate pune si catch tank, se poate pune si filtru care trebuie schimbat/curatat periodic, sau se poate trage furtun in jos sa dea sub masina undeva.

Ai 2 valve pentru ca fiind motor turbo, ai si vacuum si boost. Valva de jos e deschisa cand motorul e la ralanti si ai vacuum in admisie si gazele de carter sunt supte pe-acolo, iar cand accelerezi si intri pe boost se inchide aia si se deschide pucul iar gazele si vaporii sunt trasi de turbina.

Anulandu-le iti rezulta o turbina, un intercooler, o clapeta, o galerie de admisie mai curate si un amestec corect (doar aer si benzina, fara alte gaze si vapori de ulei).

Spectacol!

M-ai convins!

Cred ca am sa le trag direct sub masina! :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

mda, te salut si te respect domnule pentru ce ai facut din masina asta, numai cuvinte de lauda am pentru tine , iti doresc multa rabdare in continuare , sa ai cu ea pt ca merita , iar daca la primavara ai sa vezi un golf 4 negru pe langa ea , sa sti ca sunt eu iti admir lucrarea , numai bine si toate cele bune

Link către comentariu

Era una dintre masinile mele preferate in tinerete.Felicitari pentru cum arata.Daca ajung la bucuresti tare mi-ar placea sa o ,,calaresc "putin hehe

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!