Jump to content

Corrado VR6 B-100-DUB


alexutzzzu1

Postare recomandată

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexutzzzu1

    43

  • Rujjuman

    12

  • JonDoe2

    3

  • Circoloco

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chiar aseara am vazut masina parcata, undeva langa Iulia Hasdeu.

Felicitari pt munca depusa.

De ce avea scaunele date atat de tare in spate?

Link către comentariu

Da, acolo stau. Scaunul sofer e in pozitia normala, in spatele celui din dreapta mai tineam un cric hidraulic ca n-avea loc in portbagaj si am zis sa nu faca cu ochiul vreunui boschetar si sa-mi sparga geamul pt un cric de 150 lei.

Mersi de aprecieri!

PS: Rog un moderator sa schimbe titlul topicului in "Corrado 1.8 20VT". Mersi!

Modificat de alexutzzzu1
Link către comentariu

Initial am vrut sa-i pun Liqui Moly Top Tec 4100 5w40, dar pana la urma am ramas la prima dragoste, Mos2 :D care zic eu ca e cel mai bun ulei, desi multi au dubii cu el.

Link către comentariu

Esti vecin cu fratemiu.

In spatele blocului gasesti un golf variant cu uhu la numar.

Motorul ai reusit sa-l omologhezi?

Link către comentariu

Stiu. Eu nu sunt interesat sa platesc atat doar ca sa am motorul in acte. Prefer banii aia sa mearga in masina, nu in talon. Asta daca atat costa cat a zis el.

Link către comentariu

Ai gasit pana la urma care e "buba" boost ului ???

Cu 0.6, maxim 0.7bar, i-ai dat top speed sa vezi cat merge ???

Link către comentariu

Inca n-am fost sa fac loguri. Sper sa se opreasca ploaia si sa merg mai incolo. Top speedul nu prea are treaba cu boostul ci cu cutia. Singura treaba pe care o are boostul mai mic sau mai mare e cat de repede ajung la top speed.

Link către comentariu

Pai eu cam am aceeasi problema ca si tine, adica tot asa imi face boost 0.6, maxim 0.7. In cazul asta nu trec de 200km/h :|

Am "umblat" putin la actuatorul de la wastegate in asa fel incat am boost 1 bar cu spike de 1.2bar. In cazul asta top speed ul ajunge la 230km/h, dar chiar si acolo mi se pare ca se opreste "aiurea", adica simt ca ar putea mai mult, mai ales ca si turatia e la 5600rot/min :|

La boost ul asta de 0.6bar ce top speed ai??? Treci de 200 asa-i ???

Link către comentariu

Nu i-am dat top speed dar dupa specificatiile cutiei nu trec de 210 sau ceva de genul, ca e scurta. Dar ca sa o lamurim cu top speedul, si cu 0.6 si cu 1 bar, pinionul meu de a 5-a tot ala e. Si la 6000 de ture ale motorului, pinionul ala face tot atatea ture si cu 1 bar si cu 0,6. Poate ca tie intr-a 6-a nu-ti mai permite frecarea cu aerul sa ajungi la maximul de ture cu 0.6 si de acolo si top speedul mai mic. Dar daca ajungi la aceleasi ture n-ai voie sa ai top speeduri diferite.

Modificat de alexutzzzu1
Link către comentariu

La mine nu cred ca e chestie de pinion/cutie....ceva nu functioneaza corect, de astea te-am si intrebat daca tu ai gasit vinovatul. :)

Bafta! :)

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu

Pai n-am zis ca ai ceva la cutie, iti explicam doar faza cu top speedul si cine e legat de el (strict mecanic,daca nu luam in calcul frecarea cu aerul). Initial am crezut ca iti urca la fel in ture dar nu mai trece de 200, aia m-a mirat, apoi am vazut ca ai zis ca se opreste la 5600 rpm. Se pare ca la tine cu 0.6 n-are destula vlaga sa mai urce in ture la frecarile alea la 200, eu n-am incercat sa vad ca n-am fost curios, dar avand in vedere aerodinamica masinii nu cred sa ma confrunt cu problema asta. Eu din ce-am sapat, problemele cu boostul pot fi de la: boost leak, dv dus, boost controler daca e cazul, sau n75. Turbina daca ar fi asa dusa incat sa nu mai faca presiune ma gandesc ca s-ar vedea/simti/ auzi si alte probleme. Bafta si tie!

Link către comentariu

Am inteles toata explicatia ta referitoare la top speed.

Mai am de facut boost leak testul, pentru ca cele enumerate de tine mai sus le-am verificat(inlocuit unde era cazul), dupa care voi trece la inlocuirea turbinei.

Cica poate sa fie dusa, fara sa mance ulei si fara sa faca "scandal". Pur si simplu nu mai poa' sa faca presiune la turatiile inalte. Exemplu personal: la 5 mii ture imi pica brutal boostul :(

Link către comentariu

Nu stiu daca merita sa schimbi vr6 cu 1.8T , dar asta e treaba ta , oricum un turbo la vr6 sunt multi bani , am fost si eu interesat . Arata foarte bine raddo-u tau :icon_cheesygrin: , ma bucur ca mai sunt corrado-uri prin RO . Apropo cati cai are in prezent ?

Link către comentariu

Nu stiu daca merita sa schimbi vr6 cu 1.8T , dar asta e treaba ta , oricum un turbo la vr6 sunt multi bani , am fost si eu interesat . Arata foarte bine raddo-u tau :icon_cheesygrin: , ma bucur ca mai sunt corrado-uri prin RO . Apropo cati cai are in prezent ?

La fel ziceam si eu pana s-o calc prima data cu 1.8T-ul pe ea. A disparut sunetul de vr6 ce-i drept, dar au aparut altele..si alte senzatii. De costat ar fi costat enorm si ce vroiam sa fac cu vr6-le atunci, fara turbo, adica facut 2.9 si facut motorul complet. La calculul pe foaie m-am oprit la 100 de milioane si am decis sa schimb motorul. Daca mai vroiam si turbo....

Nu stiu sa apreciez cati cai are. Teoretic, softul stg 1 ar trebui sa duca motorul stock la 190cp. Cu evacuarea si FMIC-ul probabil ca mai castig ceva dar oricum momentan imi face 0.6 asa ca am 150 de cai sa zicem :D

Un pasionat adevarat care are o masina pe masura. Felicitari.

Danke! ;)

Link către comentariu

Mda, se pare ca n-am cum sa fac diagnoza momentan. De mult ce l-am laudat pe cel ce mi-a facut electrica, deja incep sa fiu recunoscator ca n-am luat foc pana acum, la cate gherle descopar... Ramane sa fac rost de un boost leak test sau sa confectionez unul si sa vad daca am scapari pe undeva.

Link către comentariu

Ba da...dar n-am vrut sa mai dau nume si sa starnesc polemici vechi ca nu ma ajuta la nimic.

Link către comentariu

Mersi, o sa iasa bine de data asta. Pana una alta am achizitionat un set de faruri de America. Pun si o poza cu ele in starea actuala si una cu ce va iesi din ele. Imediat ma apuc de treaba!

post-15072-0-35497200-1352366738_thumb.j

post-15072-0-19224300-1352366753_thumb.j

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

In ultima zi de "activitate" pe 2012, masina a primit un interior de piele crem cu scaune Recaro electrice si incalzite. De aseara a intrat la hibernare pana in primavara.

post-15072-0-92373400-1353828844_thumb.j

post-15072-0-88933500-1353828848_thumb.j

post-15072-0-76518200-1353828853_thumb.j

post-15072-0-99213700-1353828858_thumb.j

post-15072-0-32845200-1353828865_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!