Jump to content

Porsche Bucuresti Vest 2 (PBV2)


falken
 Share

Postare recomandată

Salut,

dupa ce am cautat in prealabil sa vad daca exista un topic despre acest service m-am decis sa il deschid eu. (daca exista si nu l-am vazut,rog moderatorii sa mute acest post la locul lui).

Datele problemei :
Audi a4 (din 2007) cu 29.386 km la bord, revizie la un service autorizat (masina inca in garantie).Dupa indelungi conversatii si discutii,etc am fost indrumat de Rapier sa vb cu vlad_mhl despre o alta problema, pt ca tot am vb cu el i-am cerut si lui parerea despre "mica" (care deja devenea mare pt mine) problema legata de service-ul unde sa fac revizia.El mi-a recomandat sa iau legatura un domn consilier de la PBV2 (este dupa - reprezentanta audi si seat).am sunat vineri mi-a facut programare pt miercuri la ora 13.00. Miercuri pe la 10 ii mai dau un tel sa stiu daca a ramas in picioare programarea,domnul confirma si la ora 13.00 ma prezint la PBV2 in parcarea de la service.Intru inauntru,vine se prezinta ii spun ce si cum,iesim afara,se uita la masina ia cheile si ma invita inauntru ca sa discutam de hartii.Tot ceea ce se intampla era foarte la vedere,foarte transparent as putea spune si trebuie sa recunosc ca mi-a insuflat incredere.Incerc sa vad daca ma lasa sa stau langa masina, imi explica de ce nu se poate si imi mai spune ca daca ar avea posibilitatea sa lase pe cineva langa masina si sa respecte politica interna ar face-o.Ma declar multumit de ce mi se spune si explica si accept situatia (oricum nu aveam de ales).Ma duce pana la cafenea si imi spune ca vine si imi zice daca mai este ceva la care este nevoie de mine, sau de care ar trebui sa stiu.
Stau vreo 30 min la cafenea (bausem un suc) si incep sa ma invart pe acolo,ajung in dreptul intrarii si vad masina inauntru (era usa la service deschisa,una dintre ele) si stau si privesc cum un domn imi umbla la masina,imi pusesera folie pe scaune si pe volan,iar pe bot era o husa (capota era ridicata),iar domnul care umbla la masina purta manusi chirurgicale (cred - erau albe si semanau cu cele chirurgicale).Tipul umbla foarte calm si foarte meticulos la masina mea si pot spune ca am ramas placut surprins (am citit topicurile legate de PB de 2-3 ori si de fiecare data pot zice ca eram stupefiat de ceea ce citeam) .Mi-a ridicat masina pe rampa, a verificat suruburi etc,aveam o aparatoare rupta (si-a notat,mi-a verificat placutele,iar a notat,etc a tot facut chestia asta de cateva ori).Dupa un timp foaia de la el (pe care nota) a ajuns la consilierul de service care a venit la mine si mi-a zis ce si cum si mi-am dat acceptul sa schimbe si placute de frane fata + spate si sa prinda aparatoarea aceea.
Dupa ce s-a terminat cu franele a iesit si s-a invartit cu masina putin prin curtea lor pe acolo,dupa care mi s-a spus (consilierul tot trecea in stanga si in dreapta - avea si alti clienti care trebuiau sa isi ia masinile) ca mai dureaza,inca nu e gata.
La 18:30 m-a chemat mi-a spus ce a facut mi-a aratat si cartea de service si mi-a spus tot ce a considerat ca este relevant,ceea ce a notat in cartea de service,etc . Am achitat si am mers impreuna cu el si am dat cateva ture de parcare impreuna sa ii spun daca sunt multumit de ce si cum. Nu mi s-a parut nimic ciudat sau dubios, iar in caz de observ ceva m-a rugat sa ii dau un tel si sa fac o programare si se rezolva.

Eu unul ma declar foarte PLACUT surprins de ceea ce am vazut/gasit la Porche Bucuresti Vest 2 si in special de domnul consilier Costin Halet. Nu stiu cine este domnul care mi-a lucrat la masina,dar daca nu apar probleme pana duminica,luni dim dau pe la ei si le dau cate o sticla de vin smile.gif .

Overall impresia despre service este foarte buna (unde se lucreaza cu masinile) : este curat, lucrurile sunt in ordine,dupa ce se foloseste o scula este stransa si pusa la locul ei,se lucreaza cu manusi,etc.

Nota de plata este dupa cum urmeaza :
service schimb ulei - 71.40
verificare preventiva rampa - 85.68
test vas - 57.12
filtru aer inlocuit - 57.12
filtru praf si polen inlocuit - 42.84
filtru motorina inlocuit - 57.12
roti demo si montat - 57.12
placute franta fata inlocuit - 99.96
placute franta spate inlocuit - 99.96
eficacitate franare verificat - 42.84
suport dr bara inlocuit - 42.84
materiale mici - 53.55
filtru ulei - 30.52
filtru motorina - 127.85
filtru aer - 72.99
filtru polen - 61.02
vaselina spray - 3.51
ulei servodirectie - 9.47
buson ulei - 4.12
ulei SLX longlife III vrac - 80.48 x 4 = 321.92
curatitor frana - 9.67
placute frana - 385.91
placute frana - 227.11
suport dr bara - 24.70
corectie - 0.01

Total : 1719.62 ( fara T.V.A. ) din care :
Manopera : 600.00
Materiale : 1119.62

Total plata : 2046.35

Probabil ca preturile sunt mai mari ca media,dar sincer sa fiu consider ca merita, cel putin la ceea ce am vazut eu la ei....

Sper ca v-am ajutat sa va faceti o parere despre acest service

Modificat de Bwwlan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

150 RON manopera inlocuit 3 filtre... cred ca e putin cam mult pt ceva care mie imi ia 30 min...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu tine,dar garantia ? asta a fost motivul principal pentru care nu m-am putut duce la alte service-uri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut falken

Am si eu un A4 2.0 tdi 140 si trebui sa-i fac revizia de 30 000 km si vroiam sa stiu daca ai mai continuat sa faci revizia la pbv2 pentru masina ta.

Masina mea este inca in garantie si trebui sa ma duc la un dealer porsche.

Vroiam sa stiu daca nu ti-ai schimbat parerea despre ei, pentru ca eu am auzit pana acum numai lucruri bune.

Astept un replay

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu la la 96.000 revizia la ei. Am schimbat cele obisnuite + ulei si filtru la cutia DSG. I-am rugat ca pe langa operatiunile normale sa imi mai verifice sursa unui zdranganit. Le-am indicat si zona aproximativa de unde se aude.

Verificarea si predarea masinii a decurs ok, consilierul de la service fiind foarte amabil. Cand am luat inapoi masina mi-au spus ca nu au descoperit sursa zgomotului, ca ei au dat o tura cu masina pe "pista de teste" si nu s-a auzit nimic. Am descoperit eu ulterior, foarte usor, ca acesta provenea de la un plastic de la pasajul rotii din stanga fata. Acesta trebuia sa fie prins de masina cu un surub mai dubios care a iesit din locasul lui. Acesta imi tot lovea tabla si il auzeam. Daca ar fi miscat si ei putin de plasticele alea ar fi observat. De asemenea, tot la pasajul rotilor din fata, in fata rotii mai exista cate o buza care e prinsa cu 3 chestii de plastic. Cea de pe stanga am pierdut-o deja, cea de pe dreapta se mai tinea doar intr-un singur clips. Daca se uitau, ar fi vazut ca stau sa cada ale si le-ar fi prins acolo. Mi se pare de minim bun simt sa faci si o inspectie sumara de genul acesta. Poate s-au slabit prinderile la scut si imi cade cand merg pe autostrada cu 130 km/h.

Cel mai grav insa mio s-a parut faptul ca au pus in motor mai mult ulei decat trebuia. Nu mai stiu acum sa spun exact cat au pus insa am verificat pe joja de multe ori si mereu nivelul era peste maxim. Am verificat si cu motorul rece, cu motorul cald, dupa 15 - 20 de minute de stationare etc. Au pus mai mult.

In concluzie, lucreaza si se poarta mai bine decat altii insa mai au de lucru.

img00035200904051612.th.jpg img00036200904051612.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cine este domnul care mi-a lucrat la masina,dar daca nu apar probleme pana duminica,luni dim dau pe la ei si le dau cate o sticla de vin :D .

Asta e mentalitatea tipic romaneasca (no offence);daca esti tratat corect te gandesti cum sa-l rasplatesti pe respectivul, fara sa-ti pui problema ca de fapt asta era datoria lui, a angajatului de la PBV, pentru asta era el platit si avand in vedere factura platita, care e semnificativa, era normal sa nu apara probleme.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Deschid acest topic pentru a prezenta experienta mea cu acest service. Luind in vedere ca stau destul de aproape cu ei si ca aveam o problema cu un cod de la un concert m-am dus la ei pentru o regenerare de cod. Am fost preluat de domnul consilier Antonio Daros, un foarte amabil si aparent foarte competent. Comanda mi-a fost deschisa mi-au fost prezentate operatiunile care urmau sa se desfasoare asupra masinii mele iar apoi masina a fost preluata. Primul lucru pe care l-am sesizat nu s-a pus nici pe scaunul pasagerului si nici pe volan celofan de protectie, lucru care la ElcargiD se facea de fiecare data. Am atentionat aceasta neregula domnului mai sus aminti dar acesta mi-a zis ca se pune in service asa ceva chiar daca dumnealui a mers cu masina in service FARA. Am asteptat doua ore iar cand mi s-a predat masina aceasta tot nu avea husele de care vorbeam puse. Fiind om de buna credinta i-am dat pace si am preluat masina. Primul lucru pe care l-am observat a fost ca, concertul nu era la locul lui, nu era impins in clipsuri, am sesizat lucrul iar dl. consilier a remediat situatia. Am plecat iar pe drum am oprit la Luk Oilul din Chiajna, cam 100m de PBV2. Cand m-am dat jos din masina si m-am uitat la tapiteria din piele m-a apucat ameteala era ciupita in multe parti pe spatarul soferului pe partea interioara. Am suant imediat la service iar acestia nu stiau ce sa faca ca sa imi reduca paguba.

Ajuns iarasi la PBV2 am fost intampinat de domnul Antonio care avea cu totul alta atitudine, una foarte fensiva jignindu-ma pe mine facandu-ma mincinos. Nedorind sa ma cert cu dansul i-am adus la cunostinta ca doresc sa vb cu un superior acesta chemand ulterior o doamna / domnisoara care s-a prezentat ca directoarea - Anamaria Matei - de service. Nici aceasta nu a recunoscut nimic din cele intamplate zicandu-mi ca asa se uzeaza pielea. Azi intentionez sa il sun direct pe directorul PBV2 si o sa cer o audiere la dansul. Nu imi vine sa cred ce mi s-a intamplat si nu pot sa permit sa trec cu vederea asa ceva. Mi se pare strigator la cer si extrem de instigator.

Daca doriti poze cu dauna le dau pe PM.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anamaria Matei este consilier clienti service nu director.

Cristian Meculescu - Director Executiv

Alexandra Dumitru - Asistent Director Executiv

Pune pozele aici pe topic sa vedem despre ce e vorba. Din moment ce faci publica experienta ta vrem sa vedem si pozele.

Modificat de Kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

De ce pe PM?

Pune-le aici pentru toti membrii.

LE: Kostas, daca asa s-o fi recomandat demoazela, o poti contrazice? :D

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit-o cu ei. Despre prima oara am scris mai sus.

A doua oara s-a intamplat anul asta pe 5 ianuarie

Am fost la ei sa faca o verificare a articulatiilor deoarece troncane la denivelari. M-au tinut mai bine de 2 ore sa-mi spuna ca nu e nici o problema. Le-am spus ca bucsele pe fata nu au fost schimbate niciodata si ca la 134.000 km cred ca sunt totusi uzate. Ei au continuat sa o tina p-a lor ca nu are nimic masina.

Culmea nesimtirii, desi am vorbit cu consilierul de service si i-am spus, dupa mai bine de doua ore, ca trebuie sa plec si am nevoie sa termine inspectia masinii, toata lumea s-a oprit si au stat vreo jumatate de ora stransi cu totii intr-un colt la o sedinta. Pe banii si timpul meu!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnisoara s-a recomandat director de service :) Oricum am avut azi o discutie foarte placuta cu directorul general si mi-a promis ca ma va contacta pentru o metoda de despagubire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este Alex director executiv de la PBV2, nu inteleg de ce atata chin cand ei gresesc ceva, omul mi s-a parut foarte OK di dispus la negociere nu ca si consilierii service care erau foaret artagosi si MINCINOSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boooonnn. Am scris mai sus despre intamplarile mela la acest service.

Azi dimineata am ajuns la birou cu capsa pusa si i-am trimis un mail domnului Meculescu - Director Executiv in care am povestit toata intamplarea si faptul ca in ciuda recomandarilor facute, am schimbat totusi bucsele pe fata si a disparut troncaneala.

La vreo 2-3 ore am fost sunat de catre coordonatorul de service domnul Bogdan Manolache care a parut a fi foarte deschis si spasit, admitand ca este posibil ca mecanicii care au verificat masina sa fi gresit. Am fost invitat la service pentru a fi despagubit.

Revin cu informatii dupa ce ajung la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar sunt dispusi la despagubiri dar NUMAI daca le faci scandal in rest nu isi dau oamenii deloc interesul, pacat de conducere care este dispusa sa faca treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndiB, cum a ramas cu intalnirea ta cu directorul de la PBV2 ? Ce despagubiri au fost ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne...urmeaza sa imi fac si eu revizia de 15.000 si nu stiu la ce service sa ma duc,pe langa revizie vreau sa imi verifice contactu pentru coborare geam pasager si o mica infundatura dar foarte mica sa zic si vroiam sa o fac si pe aia dar nu stiu unde sa ma duc ca vad ca si aici sunt sau ar putea fi probleme.Adica nu vreau din ceva mic sa apara altceva.

Modificat de Shellshock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pentru o revizie nu trebuie sa-ti faci grji. Mai complicat e daca te duci cu ceva probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Chiar acum sunt la PBV2 sa imi schimb iar un cap.de planetara si burduful la cealalta planetara.

Datorita faptului ca am platit degeaba 101 ron pe o constatare care s-a dovedit a fi gresita, pentru schimbul de azi mi se va reduce suma de plata cu contravaloarea constatarii.

Este imbucurator ca au recunoscut limitarea metodei de testare si imi recuperz banii.

Din pacate insa pentru ei nu voi mai apela la serviciile lor. Nu ma incalzeste cu nimic ca pot face putin scandal cand iese ceva prost si imi recuperez banii. Vreau sa iasa treaba bine din prima.

Azi am ajuns la ei la ora 8,15 iar acum este 11. Inca nu au terminat. De 15 minute cica s-au apucat sa monteze burduful. Se fac in curand 3 ore.de cand am bagat masina si inca nu este gata, in ciuda faptului ca mi s-a spus ca nu va depasi 2 ore. Am intarziat la serviciu, sotia a trebuit sa ia taxiul sa ajunga la birou pentru ca i-am spus ca ajung inapoi sa o iau in timp util...

Sper sa nu mai am probleme cu ce au lucrat acum pentru ca nu doresc sa mai ajung la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma a durat 4 ore!!!

Intreb pe domnul Daros de ce a durat atat de mult si imi spune "pai se da jos planetara". I-am spus ca datul jos al planetarei, daca ai toate sculele, elevator si putina experienta nu dureaza mai mult de 15-20 de minute. Domnul Daros imi zice "daca zici tu..."

Modificat de Kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca dureaza 4h... dureaza 3h numai s-o gaseasca laugh.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul Daros este un incompetent si mai da si dovada de foarte mult tupeu, eu la ei nu voi mai apela niciodata bine ca directoruyl executiv a fost om de cuvint. In rest Daros si cu colega lui blonda "sefa de service" sunt doi escroci ordinari!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Kostas: as fi preferat o penalizare si sa lasi textul asa cum l-am scris...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am vrut sa penalizez, jignirea adusa era putin deplasata pentru un forum civilizat.

stii foarte bine ca sunt de acord cu tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jignirea a fost la adresa mea. Eu am facut o catalogare a personajului.

In fine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!