Jump to content

Zgomot (bataie) la accelerare


irimiacornel
 Share

Postare recomandată

craciuncornel87

Salut,am si eu un golf 5 bkc 2004 achizitionat acum 4 luni.am venit cu el de la cluj pana la galati(aprox 600 km) ...nici o problema...a mers perfect. Dupa o saptamana am facut distributia + transmisia si schimbul de ulei si filtre(toate cele 4 filtre). am plecat cu ea pana la munte...dupa aproximativ 100 km parcursi cand acceleram in treapta a 5-a pe la 2000-2200 ture (110-120 km/h) incepea sa tremure motorul (parca mergea in 3)...motorul tragea dar trepidatul si zgomotul facut de motor nu era ceva normal. De atunci am observat ca la fiecare drum mai lung ..cam dupa 100 km parcursi in treapta 5 cand accelerez incepe sa tremure motorul (si nu e tremurat de tampon).am vorbit cu mecanicul de la service unde am facut distributia si m-a asigurat ca distributia e ok. Odata ce pana am facut distributia si schimbul de ulei nu am avut simptomele astea...ma gandesc ca uleiul folosit (castrol edge 5w40) ar putea fi problema(cand se incige .. dupa aprox.70-100 km parcursi...i'si pierde din calitati) .daca nu e  de la ulei ar trebuie sa ma gandesc la axa cu came si tacheti (cica ar fi boala lor). Daca a mai intalnit cineva problema asta rog sa lase un mesaj ceva.

 

p.s. masina are 170000 km...nush daca sunt reali

p.s. pe tester injectoarele sun in papametri ..0,05  toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,am facut de curand chiulasa am schimbat tot,mai putin supapele si injectoarele(mentionez ca am motor BKC 1,9 si aveam batai in filtru de aer,am gasit axul cu came uzat si 2 tacheti gauriti,masina are 230 000 km reali).Problema este ca dupa aceasta reparatie motorul este mai zgomotos iar cand o accelerez se aude ca la masinile pe benzina cand spunem ca tacane avansul.Am dat capacul de la distributie jos si am vazut ca roata dintata este rotita la maxim in partea stanga( adica spre pasager nu spre radiator) iar suruburile de blocaj (cele trei) sunt si ele la maxim nu pe centru ca la masini.Cand sa pornit masina dupa ce au montat chiulasa eram de fata si au incercat de mai multe ori cu spray,insa functiona numai cand ii dadea spray,apoi au umblat la avans si masina a pornit insa a ramas cu un zgomot ce nu il avea inainte de aceasta reparatie si in filtru de aer tot se mai aude cate un pic.Sa nu fi pus ei cureaua bine si avansul sa fie dereglat?Pentru ca parca consuma un pic mai mult ca inainte.Astept pareri si mii de multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune distributia la punct. Vezi ca pe forum e cineva din Bacau care, zic eu, se descurca foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Eu am pățit-o astăzi vibra Masina de fapt motoru vibra cred ca era de la turbina ceva ca am accelerato mai tare pe loc si nu mai face scotea si puțin fum pe la turbina pe acolo , daca ajuta pe cineva asta înseamnă ca e baftos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin după multe păreri de la mecanici ca ar fi tampoane, planetare ,igr, filtru de particule înfundat bine înțeles ca a fost desfăcut si curățat un saxofon de gaze arse înfundat si asta dat jos si curățat igr curățat tot se zgâlțâi Masina când acceleram DEZASTRU CATASTROFEEEE am spus ca am citit pe forum aici si toți spuneau ca e axa cu came nici nu m-au băgat in seama nu au mai avut ce săi facă si a desfăcut capacu ...... SURPRIZA !!!!!! Axa cu came tocita BRAVO FORUM MULȚUMESC BĂIEȚI CA AM AVUT DE UNDE M-A DOCUMENTA , am ajuns la concluzia ca la Servis trebuie sa te duci cu problema rezolvată de acasă

Revin marți ca atunci schimb axa cu came care trebuie schimbată cu tot Chitu pentru injectoare si tot ce este pe ea (e chit recomandat de producător pentru A SE acorda garanția la fel ca si la volant ) dacă aveți si km la distribuție făcuți e bine sa schimbați si pe ea, eu asa fac imi cer scuze de punctuație ceasu e 2.15 ........dimineața

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va prezint și eu sunetul care ma seaca rău de tot. Se aude pe accelerare puternica sau pe accelerare cu viraj.

Pareri? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca ai avut masina dezechipata verifica prima data contra aripile si altele asemenea. nu e sunet mecanic ci mai degraba o rezonanta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și mie mi se pare la fel,  dar făcea și înainte sa o vopsesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara si un an nou mai bun.Rezolv una si incepe alta,dar numai dupa 20-30 de km intre 2200- 2800 rot/min (indiferent de ce viteza) se aude o vibratie cam pe centrul masinii (adica cam in centrul bordului),dar numai cand masina este in sarcina.Deci,atunci cand scot din viteza sau stau pe loc si accelerez totul este normal nu se aude nimic.Masina merge ok in schimb acest sunet este enervant pentru ca de regula cam intrea aceste limite de turatii am posibilitatea sa merg.In schimb daca merg mai putin de 30 de km nu se simte nimic.Apropo,am fost la diferiti mecanici sa o verifice si nu au gasit nimic,totul ok oare ce sa fie?Am schimbat parbrizul si catalizatorul,insa nu am sesizat nimic pana nu am facut un drum mai lung.

ps.masina este un golf 5 tdi 1,9 motor BKC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

am si eu un zgomot ciudat care apare doar in diferite conditii....
- masina sa fie incalzita (ori caldura in masina, ori motorul cald, nu reusesc sa imi dau seama)
- turatii intre 2800 - 3200 rpm
- indiferent de treapta de viteza 1-5.

De obice, apare dupa ce fac un drum mai lung, cativa km buni (>20km), masina se comporta normal, trage la fel de bine, nu se simte nimic diferit. Zgomotul ar parea sa vina din partea mea, a soferului, in spatele volanului sau cel mult centrul masinii. Nu reusesc sa imi dau seama daca e din interior, de sub bord/ceasuri, volan sau de sub capota/spate volan.

Pun 2 filmulete in care se aude sunetul respectiv, poate are cineva idee si ma ajuta :(
 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Am un golf v 1.4 16v 2007 si de la un timp se aude un tanacit parca de la roata stanga fata. Dar dupa ce merg vreo 5 10 km cu ea si nu face tot timpul. Face o perioada dar daca ma opresc sau daca opresc motorul si dupaia plec iara nu mai face. Se aude ca si cum ai bate cu un ciocanel in fier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As zice ca e o piatra mica care si-a facut loc intre placutele de frana...
sunetul e tacanit sau parca suna ca si cum ai zgaria ceva fier pe fier?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia ma gandeam si eu . am avut piatra la roata din spate intre disc si aparatoare si se auzea groaznic si nu vrei sa sti ce mica era. dar acum in fata . se aude cand si cand. de exemplu de 3 zile nu sa mai auzit. si mereu cand merg vreo 10 km . la mecanic am fost a zis ca nu are ce sa fie toate sunt in regula. ma gandeam ca ceva la motor dar el a zis ca nu ar avea ce. se aude ca un tacanit in fier ..mmm ciudat . daca chiar e ceva astept sa se strice sa ne dam seama n-am incotro :)) . am patit sa-mi bata si am fugit repede la constatare , cand s-a suit mecanicul nu mai batea "nici batuta" :))

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am un golf 5. 1.9 tdi din 2008, si am si eu o problema similiara, poate aveti idee, de fiecare data cand accelerez doar cand accelerez se aude un scartait, efectie scartie atunci cand acceles, scartie si atunci cand stau pe loc si doar accelerezi masina, sunetu dispare atunci cand depaseste 2000 de rpm, doar la inceput.
Ce pot sa mai zic este ca trebuie schimbata volant la masina, poate fii si de la asta?

Aveti idee?

Modificat de Sharp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un filmulet face cat 1 mie de cuvinte. Scartaie in sarcina? sau in gol?? Cu masina pe loc si ambreiajul calcat ,scartaie??.Poate este de la turbina acel suierat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Revin si eu cu un zgomot  la un GOLF 5 1.9 BKC care apare DOAR daca accelerez foarte finut (vorbesc in mers, nu pe loc), DISPARAND cand calc ambreiajul sau iau piciorul de pe acceleratie .. urmand ca dupa ceva timp (cand se mai incalzeste motorul) si daca apas mai tare pedala sa se auda.. zgomotul a aparut dupa ce am mers cam vreo 1000 de km cam fara oprire a motorului.. inainte sa plec am schimbat uleiul si toate filtrele (am pus ce am folosit de cand am masina castrol 10w40 si filtre man)...revenind. zgomotul a aparut fix la 1000 de km dupa schimb ca un ciricait cand acceleram finut se auzea foarte incet.. (prietenii din masina ziceau ca nu aud nimic ca e doar in mintea mea, ceea ce ma enerva si mai tare.. ) Eram la mare.. numai la mare nu mi-a stat gandul.. Am pus si un prieten sa o conduca si a naiba daca se mai auzea..Am ajuns acasa.. am dus-o la un mecanic si mi-a zis ca el crede ca e volant blocata, a inceput sa calce ambreiajul ca si cum ar vrea sa treaca cu piciorul prin podea. (volant impreuna cu tot kitul de ambreiaj schimbat acum 11 luni marca LUK).. Dupa a zis ca nu e volant si ca ar fi suportul anticuplu anti balans antirasturnat sau dogbone cu bucsele superioare si inferioare.. Am luat bucsele cu suportul, le-am schimbat (Lemforder), o gramada de bani aruncati, nu era de acolo.. inca face si ma enerveaza..

P.S. Ups era sa uit... Odata cu ciricaitul (zdranganitul sau cum naiba ar fi mai corect) a aparut si o vibratie a schimbatorului fata-spate DOAR in treapta a 4-a si DOAR atunci cand iau piciorul de pe acceleratie..Eu am cateva sigurante rupte de la protectia aceea termica de dupa toba... Ma gandesc sa nu fie de acolo avand in vedere ca m-am bagat pe sub ea si cablurile de la timonerie cumva vin legate de protectia aceasta. Ceea ce am mai observat eu este ca pedala de ambreiaj apasata putin in timp ce accelerez bate foarte tare, si din ce in ce mai brutal cu cat turatia e mai tare... La service-ul unde am schimbat dog bone mi-au zis ca n-are nimic volant desi nu sunt asa de sigur, ca se aude un mic cloncanit pe loc si o vibratie in volan numai daca nu il tin  strans ci degetele il ating usor.. iar daca calc ambreiajul vibratia din volan se diminueaza dupa 2-3 sec.

Atasez si un video sa ascultati putin.. mai pronuntat de la  treapta a 3-a in sus.. in a 1-a nu sesisez.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am si eu o problema asemanatoare la masina din semnatura de la 1400-2000 giri se aude un tacanit dupa aceea dispare.mentionez ca se aude doar atunci cand merg cu viteza constanta daca accelerez brusc nu se aude .ce poate fi axa cu came ,tacheti?multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare! De o saptamana am un zgomot metalic la accelerare. Se manifesta si cand plec de pe loc mai turat si la viteze mai mari cand dau accelerari scurte. Se manifesta doar intre 1500-3000 ture si apare si dispare imediat cu actionarea pedalei de acceleratie. Vw jetta 1.4 tsi 170cp motor BLG. Pe loc la accelerari in gol face asa doar daca turez motorul ft tare ca sa smuceasca. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut băieți. Am cautat si nu am gasit o problema de genul aici.Am un golf 5 2005, 1.6 benzină. Am un sunet ciudat la motor pe partea șoferului. Se aude din mașină că un lanț asa si se accentuează de la treapta 4 in sus adica cand are viteza mai mare. Mentionez ca nu am distributie pe lanț ci pe curea si ambreiajul are 12.000 km (Sachs). De cand l-am schimbat se aude cred ca rulmentul la relanti si cand apas pedala de ambreiaj nu se mai aude , dar acel sunet că de lanț nu s-a mai auzit pana acum. Ce credeti ca ar putea fi? Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 sunete complet separate sau este unul si acelasi??Daca ambreiajul este ok atunci cred ca sunetul ala vine din cutie .probabil un rulment distrus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
CostacheSorin

Salutare , am un golf 5 2.0 tdi cod motor BKD , iar atunci cand accelerez undeva pe la 2000-2300 rpm se aude un sunet metalic ascutit , iar cand o las in frana de motor sau pe liber nu se aude nimic , nici la relanti , nici daca o turez pe loc la turatia respectiva . Sunetul se aude cel mai bine din locul soferului .Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CostacheSorin  verifica planetara dreapta fata ->  mai specific rulmentul intermediar  dar si tripoda ei .  BKD-ul are planetara dreapta prelungita cu doua axe  .  Ce descrii tu acolo pare sa fie de la tripoda dar poate fi si de la rulmentul planetarei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On 11/17/2017 at 8:22 PM, mario. said:

salut am si eu o problema asemanatoare la masina din semnatura de la 1400-2000 giri se aude un tacanit dupa aceea dispare.mentionez ca se aude doar atunci cand merg cu viteza constanta daca accelerez brusc nu se aude .ce poate fi axa cu came ,tacheti?multumesc

 

Salut, ai găsit cumva rezolvarea? Mă seacă și pe mine ronțăitul ăla la mers constant sau la accelerație ușoară. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!