Jump to content

Tremurat usor motor la relanti


KPS
 Share

Postare recomandată

Acum 2 saptamini am mers in service pt. schimbat distributie si am facut si o diagnoza deoarece motorul se tura singur pana la 1200 dupa care cadea brusc la 800, de vreo 2-3 ori dupa care se linistea pt o vreme si avea un tremurat care pe turometru se manifesta prin jocul acului foarte putin peste 800, sa zicem 825 la ochi.

Solutie service: - curatat clapeta imbacsita.

Se reia diagnoza si se recomanda inlocuire sonda lambda.

Ieri 27.09.2005 am inlocuit sonda(BOSCH- 5mil.), dar tremuratul tot a ramas.

Vreau sa incerc cu aditivi in benzina pt. curatare injectoare.

Credeti ca e o solutie?

Alimentez numai de la Petrom.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am aceeasi problema si inclin sa cred ca tremuratul se manifesta tot dupa ce am schimbat distributia. Asta in cazul in care nu sunt eu paranoic. Inca nu am solutionat problema, dar , din auzite, ar fi un senzor la arborele cotit ??? care face figuri. In cazul in care stiti solutia, as fi si eu bucuros de un sfat/idee - asta pana ajung in service.

Multzam mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

si eu am o cordoba 1L6 SXE motor ALM din 99 carefaceaceleasi probleme aproximativ. Am schimbat sonda lambda si avand interfata de conectare la calculatorul de bord si softul adecvat amobservat ca sonda lambda oscileaza corect pana sa se incinga motorul si apoi totul e in regula numai cand turatiamotorului e superioara a 1700 RPM.

Am observat tot felul de anomalii legate de presiunea in colectorul de admisie la ralenti. Concluzia mea a fost ca exista undeva o priza de aer fals pe parte de admisie de aer dar dincolo de clapeta.

Nu am mai avut timp sa analizez problema dar cred ca va fi curand. Voi citi din nou parametrii calculatorului de bord sperand sa inteleg unde sa caut buba.

Daca gasiti ceva, ma intereseaza si pe mine.

Salutari,

Vlad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Salutare,

si eu am o cordoba 1L6 SXE motor ALM din 99 carefaceaceleasi probleme aproximativ. Am schimbat sonda lambda si avand interfata de conectare la calculatorul de bord si softul adecvat amobservat ca sonda lambda oscileaza corect pana sa se incinga motorul si apoi totul e in regula numai cand turatiamotorului e superioara a 1700 RPM.

Am observat tot felul de anomalii legate de presiunea in colectorul de admisie la ralenti. Concluzia mea a fost ca exista undeva o priza de aer fals pe parte de admisie de aer dar dincolo de clapeta.

Nu am mai avut timp sa analizez problema dar cred ca va fi curand. Voi citi din nou parametrii calculatorului de bord sperand sa inteleg unde sa caut buba.

Daca gasiti ceva, ma intereseaza si pe mine.

Salutari,

Vlad

Daca nu trage aer fals in admisie pe nicaeri inseamna ca sonda de pe clapeta de acceleratie s-a uzat si nu mai citeste bine la relanti.

Asta este oricum mai ieftina ca sonda lambda si merita sa o schimbati.-Aceasta lucreaza la fel ca un potentiometru stricat de la un casetofon.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o problema asemanatoare cu o benzinara, dintr-o data o apuca damblaua, crestea turatia aiurea, pierdea putere, se oprea si nu mai pornea, si mai ales vara cand era foarte cald. i-am curatat clapeta, am pus-o pe tester, nimic, nu dadea nici o eroare. Pana la urma cea mai buna varianta a fost sa o vand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu relantiul am avut-o si eu. Se tura singura la semafor. S-a rezolvat prin curatarea filtrului de benzina, acum nu mai am nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema am rezolvat-o prin schimbarea combustibilului si al distribuitorului:

MOL cu MOL Tempo Plus 98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat prin curatarea filtrului de benzina, acum nu mai am nici o problema.

Cum adica ai curatat filtru de benzina? :( :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
cazanradudaniel

Si eu am aceeasi problema cu fluctuatia relanti-ului... Leon 1.6 16v 77kW AZD

Fluctueaza doar dupa ce "am alergat-o" sau mai exact cand motorul este incalzit complet.

Inainte imi aparea si martorul "check engine" si eroarea in Vag-Com era: EGR valve - Excessive flow. Am dus-o la service si i-au curatat EGR-ul si clapeta de acceleratie... dar dupa ce merg mai tare si ajung la semafor.... fluctueaza relanti-ul... Are cineva vreo idee de la ce mai poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

salut. am si io o problema si sper sa ma ajute cineva aici. am un leon 2002 1.9 tdi...La filtru de motorina am o conducta trasparenta care se duce in motor. cand turez motorul se vede pe conducta aia niste bule de aer.un prieten mi'a zis ca sa schimb filtru k nu e normal sa traga aer pe acolo... poate ma lamuriti si pe mine ce trebuie sa fac. respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Bule de aer acolo inseamna aer fals ce poate apare ca urmare a unui colier nestrins / ovalizat, supapa T neetansa la filtru (daca ai), furtun pleznit / fisurat, etc (nu le stiu pe toate). Intai de a te apuca sa inlocuiesti, verifica imbinarile furtunelor si aspectul lor - uita-te in special pe unde fac coturi poate fi vreunul pleznit. De obicei unde sint probleme de etansare pe traseul de alimentare se vede si supuratie de motorina.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce tare ai resuit saiti cureti clapeta de acceleratie??

astia aici la brasov au zis ca nu li se pare corect prin a curata clapeta,chiar am fo la un service si miau zis ca nu ma pot ajuta..

vi se pare corect?

drive safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am un golf IV tot AZD, si masina mea se comporta la fel. Cand ajunge la 90 C incepe sa se tureze singura. Asta dupa ce am curatat clapeta de acc. Am inteles ca s-ar fi zapacit debitmetru (ar fi intrat solutie de curatat la circuitele alea electronice). Am schimbat clapeta cu una de golf V si merge perfect. Inainte sa cumperi alta probeaza una sa nu cumva sa ai alta problema.

Clapeta noua gasesti de la 460(aftermarket) pana la 7000(VDO) ron.

Modificat de CristiN
renunta te rog la quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Fratele meu e "fericitul" proprietar al unui Seat Toledo V5 2,3 150 CP 2000. Cand masina e la relanti are un tremurat destul de evident (relantiul sta la turatia de 650 rot/min), tremurat care se simte in masina, nici TDIul meu nu tremura asa de tare. A observat ca atunci cand o tine la o turatie mai mare (900) nu mai tremura. Ar fi o solutie sa mareasca turatia relantiului? Se poate face treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sau volant, dar mai curand relantiul..pare cam mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Fratele meu e "fericitul" proprietar al unui Seat Toledo V5 2,3 150 CP 2000. Cand masina e la relanti are un tremurat destul de evident (relantiul sta la turatia de 650 rot/min), tremurat care se simte in masina, nici TDIul meu nu tremura asa de tare. A observat ca atunci cand o tine la o turatie mai mare (900) nu mai tremura. Ar fi o solutie sa mareasca turatia relantiului? Se poate face treaba asta?

Ai chef de treaba ? Daca da, atunci trebuie sa o iei usor ! Incearca mai intai aprinderea .... cu motorul pornit la ralanti, scoate fiecare fisa ( pe rand ) si incearca sa observi daca motorul isi schimba "mersul" - daca la unul dintre cilindrii observi ca motor merge neschimbat insemna ca pe acel cilindru ai o problema. ( pe ceilalti 4 cilindrii, cand scoti fisa motorul ar trebui sa merga si mai prost - pratic sa simta ca ai decuplat fisa )

Daca ai identificat cilindrul pe care nu merge treaba, poti sa incerci sa inversezi bujiile (de ex presupunem ca nu functioneaza ok cil 5 - inverseaza bujiile de pe cilindrii 5 si 3) - daca bujia este ok - cum iti dai seama ? - motorul nu trebuie sa isi schimbe mersul la testul cu decuplarea fiselor - tot la cil 5 trebuie sa nu simti nimic daca decuplezi .

Poti verifica fisele, injectoarele....si altele - da-mi un semn daca vrei sa stii mai multe, post scrie pe tema asta aprox 2-3 posturi !

:rolleyes:

PS: Pentru moderatori: sper sa nu-mi stearga cineva iar postul pentru ca "imi dau cu parerea" ca la ultimile 3-4 posturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kadett, nu crezi ca e mai simplu sa faci o scanare cu vag-com decat sa incerci tot ce ai spus tu?

Daca sunt probleme cu vreo bobina de inductie o sa apara eroarea pe cilindrul la care e bobina de inductie cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ! ai dreptate !

dar ce facem daca omu' nu are VAGCOM ?

isi cumpara unul ?

sau mai bine merge la un forumist sa-si spuna el parerea despre ce ar avea masina lui ?

mai bine ar merge la un dealer autorizat decat sa asculte parerea unuia sau altuia !

eu i-am povestit cum sa procedeze in cazul in care nu are nici VAG COM, nici nu are chef de parerile unora sau altora ! face cu manutele lui ... tot ! ce zici ? merge asta ?

Modificat de kadett
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si cum ai zis tu, insa eu nu as risca sa scot fisele, sa mut bujiile, etc. Cred ca mai bine mergi la un forumist sa faci o scanare cu vag-com, sunt destui care sunt dispusi sa ajute, fara nici un ban. La ultima schimbare de bujii am avut emotii dupa ce s-a rupt cheia de bujii incercand sa desfac una din ele. In plus, am auzit o gramada de povesti cu ce s-a intamplat incercand sa desfaci bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povesti, povesti ......nu e o problema daca se rupe cheia, bujia sa nu se rupa ! Masinile se reparau si inainte de VAGCOM ! Acum, oricine are un laptop si o interfata ... castiga renumele de mare specialist in VW,Audi ...etc. Nu e chiar asa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dl kadett, bujiile se strang cu cheie dinamometrica. Orice alta strangere e strangere dupa ureche. Intre timp, pe langa calculator, la repararea de masini a aparut si o complexitate mai ridicata.

De ex daca scoti bujiile, s-ar putea sa nu fie chiar o decizie iubita de cutiuta aia care tine prostiuta aia cu picioruse (calculatorul da).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!