Jump to content

Senzor ABS aprins


enrico
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru raspunsul promt ! Conteaza o ordine anume pentru a afectua acesta operatie sau mergem pe varianta clasica Stanga spate , dreapta spate , etc ! Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, electonica nu schimba mecanica, doar o ajuta. Aerisirea tot clasic o faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect , cu riscul de a fi cicalitor mai bine intreb de doua ori si atunci cand am o viziune sigura ma apuc de treaba , decat sa ma arunc cu capul in fata si sa stric .

Am mai fost sfatuit o data ( nu dau nume , atat stiutorii ) , ca aerisirea ABS-ului ,  folosind functia OUT PUT test , o fac doar din aplicatie fara nici o onterventie mecanica !  Atunci m-am intrebat ......si aerul cum este evacuat ?

Inca o data mai bine intreb decat sa stric si sa chinuie altul dupa mine !

Cu stima domnilor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, foarte bine. Iti dai tu seama, unde sa se duca, un pic mai jos....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAci aerisire clasica, apoi , daca pedala este elastica rulezi output test si se scoate aerul din modulul ABS si apoi iar aerisire clasica sa evacuezi aerul din instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne indepartam un pic de titlul topicului dar am facut exact cum zici ti Cristi ..........Am schimbat lichidul ( considerand ca elesticitatea pedalei provine din vechimea lichidului ) , dupa am facut aerisire clasica urmarind sa nu raman fara lichid in recipient , dupa am rulat output test ( fara a decshide aerisitoarele in timpul testului ) , urmat in ultima faza de inca doua aerisiri clasice . In toate aceste operatiuni am scos aprox 1,5 l lichid din sistem . In tot acest timp pedala este tot elastica. Comparad cu skoda pe care o mai detin sau cu fostul golf frana nu este ce vreau . La vechiul golf cand piscam pedala franei se simtea imediat , aici apesi si parca am senzatia ca nu se opreste !Ultima optiune era sa mai incerc o aerisire cu VCDS , dar dupa cum am spus la mine nu exista in optiuni varianta Brake pump bleeding. Inca nu am lamurit daca acesta optiune nu o are masina sau nu permite programul .

Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, florin_gti said:

Multumesc pentru raspunsul promt ! Conteaza o ordine anume pentru a afectua acesta operatie sau mergem pe varianta clasica Stanga spate , dreapta spate , etc ! Cu stima !

Nu se începe cu dreapta spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze , a fost o greseala . Majoritatea colegilor au percizat citind manualul ca se incepe cu roata cea mai indepartata . Adica stanga spate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA cele la care se face bleeding brakes din ABS se incepe cu stanga fata, asa spune si programul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut o data testul OUTPUT test , urmat de inca o aerisire clasica , si tot nimic . Pedala se apasa cam 25% din cursa si apoi incepe sa  franeze  .

Cum etrierii au fost verificati si nu curg , nu sunt blocati a mai ramas o singura varianta ..POMPA DE FRANA .

O sa incerc zilele aceste sa cumpar un set de garnituri si poate reusesc sa o reconditionez , desi in trecut un mecanic mi-a spus ca modelul de pompa care echipeaza masina mea nu se reconditioneaza , ea fiind ambutisata . Pana nu desfac nu pot sa fiu sigur .  De aici alta distractie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Bună seara.... Înainte de a solicita un sfat /o părere despre aprinderea martorului ABS/ESP, la un Golf 4 aș vrea să se știe că, am citit toate comentariile/sfaturile topicului, ba chiar am încercat și practic manevra cu pedala de frână, mers peste 1 minut cu 15-30 km/oră, volan 90 grade, etc. Cu toate că, am același cod de eroare (0019458), cred ca e vorba de altceva... Totul a început în urma schimbului kit-ului de distribuție, la garajul unui mecanic care, chiar dacă s-a priceput la aranjarea noii curele de distribuție mi-a lăsat și această "amintire", a martorului ESP, bec ce se aprinde după 5 - 8 km, sau uneori mai repede, de la plecare și se stinge la oprirea motorului. Chiar după efectuarea diagnozei și stingerea becului odată cu ștergerea erorii în cauză, m-am bucurat cât am parcurs vreo 7 km, după care s-a aprins din nou și după cum spuneam, stă aprins atât timp cât motorul este pornit. Exercițiul practic prezentat mai sus, consider că nu prea se pliază cu ce am eu, deși l-am încercat după ce s-a aprins becul (nu se aprinde la punerea cheii în contact și pornirea motorului, nu pâlpâie becul la apăsarea pedalei de frână, la mersul ușor timp. de 1 minut nu se stinge la rotirea volanului cu mai mult de 90 de grade). Cel care mi-a făcut diagnoza nu este mecanic dar a sugerat că în urma acțiunii "mecanicului de garaj", la schimbarea distribuției să nu fi atins o mufă la modulul/blocul ABS-ESP, care nici nu știu pe unde se află. A mai trecut cineva prin asa ceva?,,, O sugestie, un sfat, vă rog ... Mulțumesc tare mult. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza si ce scrie dupa codul de eroare, in intregime, ca se te putem ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare. 

Aduc la viata acest topic cu urmatoarea problema: Upgrade ABS/ESP de la MK20 1C0 907 379 la MK60 1C0 907 379M. 

Am facut schema electrica, am mutat firele, conectat tot ce trebuie.  Nu am erori de ... lipsa semnal sau altceva de genul. 

Cand pornesc masina: ABS light on si martorul de frana de mana clipeste si bipaie imediat ce incep sa rulez. 
Cod de eroare: 
18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded

P1612 - 000 

 

Measuring Blocks:  ABS/ASR/ESP  lights ON/OFF (flashing)

 

Erori pe Engine nu. Pe 17-Instruments, nu. 

De la ce am eroarea asta? 

Apreciez orice ajutor. 

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codeaza corect ecu motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin.

Din pacate nu pot. Nu ma lasa sa codez nimic, nu accepta coding-ul. 😞 am incercat cu mai multe interfete si nu accepta coding pt cutie automată.  Ca in rest, esp aveam si inainte. 

Mai am varianta sa schimb ecu sa pun ecu mai nou (immo3) dar ma complic, nu? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori asa, cu immo off... ori resoftare ecu motor cu o harta corespunzătoare modificarilor pe care le-ai efectuat la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat ECU cu unul de pe cutie automata, a disparut eroarea cu "ECM incorrectly coded". Dar tot am ramas cu o eroare: 

Martor ABS aprins, iar la prima plecare de pe loc, piuie de 3 ori si palpaie martorul de frana de mana. 
Nici un alt mesaj de eroare in ABS. 

In Measuring Blocks, Grupul 3, campurile 1, 2,3 si 4 am asa: 

Brake Light Switch (Detecteaza corect pedala de frana)

Brake Warning Light On/Off/On...etc

ABS Warning Light On/Off/On...etc 

ESP Warning Light - Off. 

 

Ce am gresit? Daca puneam fire gresite, as fi avut eroare pe ceva. Mai trebuia sa fac vreo procedura anume pt a scapa de erorile astea? 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codeaza corect pompa abs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e codata corect: (copy paste de pe RossTech)

ABS MK60 1J1

 

ABS/EDS/ASR/ESP (Front-Wheel-Drive)

Frontbrakes:

+0000002 = FS3 54 14"/15" (PR-1LQ/1LR/1LS/1ZF/1ZM/1ZP)

+0000514 = FN3 54 15"/16" (PR-1LE/1LJ/1LN/1LQ/1LT/1ZD/1ZE/1ZH)

Suspension:

+0000000 = Standard/Sport Suspension (PR-2UA)

+0000128 = Rough Road Suspension (PR-2UB)

Engine I:

+0010240 = Gasoline Engine (through 92 kW / 125 HP)

+0018432 = Gasoline Engine (from 92 kW / 125 HP) & All Diesel Engines

+0018440 = New Beetle (1C/1Y/9C) with 2.5l & 1.8l (ONLY 1C0-907-379-Q)

Engine II

+0001024 = Drive-By-Wire Engines

+0004096 = Cable-Throttle Engines

Notes: See production codes on car data plate. Coding is the sum of the individual options.

 

 

La mine am asa: 
+0000514  - Franele FN3 de 312mm

+0000000 - Standard suspension

+0018432 - all diesel engines

+0001024 - Drive by wire engine

----------------

  0019970
 

Asta e si coding-ul pe care il am. 

 

Dupa recodare, e nevoie sa efectuez brake function system test din Basic Settings? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza ce erori ai pe ABS acum 

Daca nu ai erori, verfica daca nivelul lichidului de frana, este ok si nu cumva e sub semn

 

Daca iti trebuie setari de baza la diversi senzori....ai dtc uri stocate pe 03 abs

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zice ca e o problema de comunicatie cu cutia. Nu se sterge sau reapare eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se sterge eroarea. Apare peste din cand in cand (peste ceva zeci de km), dar chiar si pana atunci, martorii nu se sting. 

In plus, nu vad ca de la eroarea asta sa ai MIL active (ross-tech). Tot acolo zice sa mergi pe MVB, 125 sa vezi comunicarea cu celelalte module pe CAN si aici apare ciudatenia: 

la ABS, grup 125: in campul 4 asteapta comunicarea cu Tranmission dar aceasta apare in campul 3. Sa fie de aici? Am gresit eu pinii de can pe ABS? dar daca greseam nu aveam alta eroare? 
image.thumb.png.3ede4e91fb55e978d6e397945ea3bf3d.png

 

De la cutie nu are cum sa fie: ECU vede corect cutia si cutia vede corect toate celelalte module(ECU, ABS, Ceasuri, etc) . Ceasurile vad corect toate celelalte module (ABS, ECU, Cutie). Doar abs-ul vede aiurea transmisia. 

 

Sa fie din pompa ABS? Defecta? 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare. 

O întrebare. Se aprinde becul la abs după ce incep sa vireze. Am pus testerul și arată problema la circuit pe partea dreaptă. Țin să menționez că am schimbat cablu cu mufa, senzorul și am schimbat și rulmentul dar nimic . După ce virez se aprinde becul din nou. Ce părere aveți ar trebui schimbat tot circuitul până în pompa de abs??

Sau e vrei problema la pompa de abs?? 

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati cablajul pana in pompa abs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!