Jump to content

Senzor ABS aprins


enrico
 Share

Postare recomandată

M-am jucat cu intefata pe la ABS(recunosc nu trebuia daca nu stiam ce fac ) si mi-a ramas aprins senzorul ABS cu eroarea....

Adresa 03: ABS frâne Eticheta: ROJ\1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Numar VAG: 1C0 907 379 M

Componenta si/sau versiune: ESP FRONT MK60 0102

Codare soft: 0019458

Numar atelier: WSC 01266 785 00200

1 cod a gasit

01486 - Test de functionare sistem activat

000 - -

Nu mai stiu pe unde am umblat. Va rog frumos ajuta-ma sa resetez eroarea .

Am facut toate cele descrise la error 0148 de la ross tech dar senzorul nu s-a stins !!!!

Modificat de enrico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conceptcarservice

Salut prietene si sfatul meu nu te mai juca cu VAG-UL daca nu ai un minim de experienta urmeaza aceasta procedura si trebuie sa se stinga:

Daca testul de drum a fost pornit nu mai poate fi intrerupt! si trebiue sa fie executat.

;

;Testul poate fi pornit prin grupul de valori 093 trecandu-l in setare de baza [04]

;In memoria de defecte se stocheaza codul 01486 - activare control sistem

;

;Inchide comunicarea cu vag-com

;

;Porneste motorul.

;Lampa de control ABS -K47- se aprinde.

;Apasa tare pe pedala de frana pana cand lampa de control ESP -K155-

;incepe sa clipeasca(echilibrare statica incheiata).

;Conduce masina timp de max. 50 secunde cu viteza de 15 - 30 km/h.

;Ai grije sa NU se produca interventie ABS, EDS, ASR sau ESP.

;Ruleaza masina si cu volanul la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc !!!

Am rezolvat problema, efectuind testul cu succes :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Buna ziua. Sunt nou pe forum si va rog sa ma ajutati cu privire la eroarea 01486>

Am achizitonat un vag com 11.11.3, care din punctul meu de vedere, acu o consider o graseala si deoarece nu se mai aprindea martorul ABS de la bord cand puneam contactul, am facut o scanare cu vag.com, rezultatul fiind:

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 E
   Component: ESP FRONT MK60      0104  
   Coding: 0011266
   Shop #: WSC 01317 785 00200
   VCID: 2C5D1A698C10169
 
1 Fault Found:
01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent. 
Am initiat un autotest la ABS, rezultatul fiind cel de mai sus....
Va rog sa mi explicati mai detaliat, cum trebuie efectuat testul in mers>> Nu am nici un loc viran unde sa fac manevrele alea. Se poate sterge cu un program mai avansat, alt vag com....
Multumesc si va rog sa ma ajutati. Scuze daca nu am postat unde trebuie. Sarbatori frumoase tuturor.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna dimineata !

 

nu este de la testul initiat, eroarea e chiar de senzorul G201

 

totusi, mai fa o scanare pe 03-Abs sa vedem daca ai eroare de System function test  - acesta este eroarea pe care o stocheaza, in cazul in care dai Output test si nu se finalizeaza testul.

 

ca ai sau nu, unde sa-l finalizezi... asta e o problema... deoarece pana nu faci procedura, nu scapi de eroare - daca este cea pe care ti-am scris-o mai sus.

 

procedura este cea din clipul de mai jos... banuiesc ca o stii deja

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru sfat.

 

oricum, din cate vezi am dat raspuns pentru ambele cazuri.....precum si solutia - si video in acest sens.

 

corect ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va mulțumesc pentru ajutorul prompt acordat! Am inteles cum se face testul după indicațiile date de Al Bundy! După efectuarea lui, revin cu rezultatele, sper să meargă!! Mii de mulțumiri și sănătate.

Va mulțumesc pentru ajutorul prompt acordat! Am inteles cum se face testul după indicațiile date de Al Bundy! După efectuarea lui, revin cu rezultatele, sper să meargă!! Mii de mulțumiri și sănătate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumiri lui al bundy si florin pentru interesul acordat problemei mele si desigur pentru ajutor. Un an nou fericit si sa auzim numai de bine  :santa: ! Distractie placuta la trecerea dintre ani!  :beerchug: 

Am rezolvat problema urmand sfaturile voastre. Sincer, nici nu am avut timp sa vad. Cred ca dupa cel de al doilea viraj, s-au stins martorii de la ABS si ESP. Sanatate tuturor si nu ai de bine sa auzim. LA MULTI ANI :RO flag: ROMANILOR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am si eu aceeasi problema de mai sus ,am incercat sa fac testul cu masina dar lampa ABS tot nu se stinge si daca verific din nou cu  interfata  tot codul de eroare acesta il arata

01486 - System Function Test Activated

ori poate nu fac eu testul cu masina ori nu fac exact pasi.

 

va rog daca puteti sa ma ajutati.

 va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa exact pasii descrisi pe wiki.ross-tech.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg de ce umblati peste tot cu VCDS-ul daca nu stiti ce face. Du-te seara intr-o parcare goala si plimba-te pe acolo putin, trebuie sa invarti de volan ca sa se regleze senzorul.

Ideea e asa, calci frana pe loc pana se aude un gong sau incep sa clipeasca becurile in bord (nu mai stiu exact cum e), ala e semnul ca incepi testul.
Mergi in fata vreo 20 de metrii fara sa accelerezi brusc, apoi virezi ori in stanga ori in dreapta cu acceasi viteza si ar trebui sa se stinga si sa-si incheie testul. Ideea e fara viteza si fara bruscari de volan, mers normal. Daca nu reuseste mai incerci cu ceva viteza mai mare, aici ma refer la 2-3km in plus, daca treci de 30-35 la ora poti sa faci si 8-uri ca nu se seteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, am si eu o problema cu lumina de la abs.

Initial am vrut sa schimb placutele de frana si lichidul de frana.

Am desfacut si erau sparte burdufele de la etriere spate, am inlocuit lichidul si am zis ca placutele le schimb dupa ce iau si burdufele.

La schimbarea lichidului nu au fost probleme totul a mers perfect, insa dupa ce am schimbat burdufele am aerisit tot se ducea pedala pana la fund.

Am luat interfata vagcom si am incercat sa le aerisesc folosindu-ma de interfata.

Dupa aerisirea aceasta pedala se ducea foarte putin in jos, acceptabila (ma gandesc ca in timp sa o mai aerisesc putin si e totul ok), insa problema e ca s-a aprins martorul de abs.

Ca etoare am aceasi ca si colegul

01486 system function activated

Pe basic settings nu am lucrat pe canalul 93, tot ce am facut e pe canalul 1 si pe output settigs.

Am incercat treaba care ati recomandat pentru colegul insa nu am reusit sa scap de lumina.

Eu am facut in felul urmator:

Am intrat pe canalul 93 si imi apare acolo enabled, dupa aceea am deconectat interfata, am pornit motorul si s-a aprins intermitent esp, am tinut frana apasata cateva secunde si s-a stins.

Dupa aceea am mers cu masina cu viteza intre 15-30km am mers mai mult de 50 sec dar tot nu s-a stins.

Daca incerc sa fac sa patineze rotiile esp-ul functioneaza normal doar ca dupa aceea se mai aprinde de cateva ori intermintent.

Abs-ul se simte ca lucreaza chiar daca e aprins.

Ce ar trebui sa afac sau ce nu am facut bine?

Va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incepe si termina testul asa cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc intro parcare goala daca am norocul sa gasesc sau un spatiu mai liber sa ma pot invarti mai bine pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am chinuit vreo jumate de ora sa ma tot invart intr-o parcare si nu am reusit sa rezolv problema, dupa ce am hotarat sa plec, la sensul giratoriu am zis hai sa initiez inca odata testul (m-am gandit numa asa) si la sensul giratoriu am luat jumate sensul si s-au ztins toate becuriile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cateodata reactioneaza mai tarziu, la cate o frana brusca, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
sandor gherghely

salut; Am apelat la un tip sa-mi faca o scanare si mia activat testul abs si cu toate ca am citit de cateva ori cum se finalizeaza testul nu am reusit ori sant eu greu de cap ori nu fac corect testul va rog sa ma lamuriti babeste; deci pornesc motorul apas frana clipeste esp-ul si pornesc inainte  cu aprox 20km pe ora merg un pic apoi fac un viraj complet stanga 180grade mai merg un pic drept apoi viraj complet dreapta 180grade totul in 50 secunde si ar trebui sa se stinga ledul abs e corect asasau gresesc eu ceva? multumesc pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poftim video cu procedura

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

Multumesc d-nu Florin am vizionat acest clip de mai multe ori dar nu am inteles nimic ,eu nu stiu limba engleza sau sunt eu mai bolovan dar nu mi-a iesit de aceea va rog sa-mi explicati concret pasii ca pt un om mai in varsta si mai greu de cap; Multumesc pt intelegere si rabdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi intr-o parcare apesi frana pana palpaie si mergi drept vreo 50 de metri cu cel putin 20km/h. Fa o curba la dreapta sau la stanga fara sa franezi iar volanul sa se invarta cel putin 90 de grade. Daca nu-ti dai seama cand e 90 de grade, pune mana pe volan la ora 12 si invarte-l pana peste ora 9 sau ora 3. Daca nu reusesti din prima mai incearca dar eu cred ca din prima reusesti. Dupa ce ai facut curba cand aduci volanul drept se sting becurile din bord.

nu merge in fata casei sau pe strada ca nu ai loc si curba trebuie luata cu peste 20 la ora ca sa sesizeze senzorul miscarea de aceea intr-o parcare mare e cel mai bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Diaconu Marian Laurentiu

Ma ajuta si pe mine cineva cu aceasta problema de mai sus? Nu inteleg cum se face destul am mers am efectuat pasi si nimic ma dispera sunetul nu pot sa fac sa dispară. Va rog frumos!

On 04.02.2011 at 19:46, conceptcarservice a scris:

Salut prietene si sfatul meu nu te mai juca cu VAG-UL daca nu ai un minim de experienta urmeaza aceasta procedura si trebuie sa se stinga:

Daca testul de drum a fost pornit nu mai poate fi intrerupt! si trebiue sa fie executat.

;

;Testul poate fi pornit prin grupul de valori 093 trecandu-l in setare de baza [04]

;In memoria de defecte se stocheaza codul 01486 - activare control sistem

;

;Inchide comunicarea cu vag-com

;

;Porneste motorul.

;Lampa de control ABS -K47- se aprinde.

;Apasa tare pe pedala de frana pana cand lampa de control ESP -K155-

;incepe sa clipeasca(echilibrare statica incheiata).

;Conduce masina timp de max. 50 secunde cu viteza de 15 - 30 km/h.

;Ai grije sa NU se produca interventie ABS, EDS, ASR sau ESP.

;Ruleaza masina si cu volanul la 90

Nu reusesc sa fac testul nu mi se stinge si imi bipae incontinu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara ! 

O intrebare referitoare la functia output test !  Vreau sa stiu daca accesez acesta functie pentru aerisirea centalei de ABS , trebuie sa desfac si aerisitoarele de la roti . Am intentia sa fac o aerisire dar astazi am vazut ca versiunea de VAG com pe care o detin nu are funtia brake pump bleeding . Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, o poti folosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!