Jump to content

Despre burdufurile de planetare


doctorul
 Share

Postare recomandată

cer scuze intai pentru deschiderea acestui topic.stiu ca burdufele de planetara reprezinta o problema relativ frecventa la b 5.5

dar le am schimbat,montat ca la carte,si uitati ce face.

l am indreptat,si iar s a "indoit"".

va pun o poza!

post-5363-0-53192900-1296826508_thumb.jp

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a creat vacuum in el (sau poate n-a fost eliberat la montare) si de-aia sta asa. Ar trebui desfacut colierul mic, bagat o surubelnita intre burduf si ax pana se umple cu aer, apoi montat colierul inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pff..colierul mic consta din 2 soricei de plastic!nu ma intreba de ce:P!

cred ca e extrem de mare probabilitatea sa tai burduful cand pun cutterul pe ei,in pozitia aia.mai ales ca daca lucrez asa ceva pr cric si nu pe elevator...

uite unde era vacuumu de la servofrana nene,se dusese in...burdufu de planetara :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

done!!! :icon_thumright: :icon_thumright: :icon_thumright:

acuma: oare mai pot sa ma bazez pe acest burduf?

ma tem sa nu fie deja compromis.a mers cateva mii de km asa,pana sa ma prind,si la locul INFUNDATURII a ramas o urma vizibila,asa,ca dupa ce facio muchie unei foi de hartie,apoi o indrepti.

opinii va rog?

(iar ma mir singur,oare de ce tre sa mi apara mie toate ciudateniile astea mici,din tot forumu sa am io vacuumu lu peste in burduf?:D)

p.s. oare vacuumu e posibil sa fi aparut din cauza prinderii cu soricei de plastic in loc de colier mic?(pur si simplu n am putut pune colieru,da stateau ai naibii de stransi soriceii acuma cand i am taiat.si tot cu soricei am prins,nema colier sambata la ora asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a aparut clar din cauza ca burduful tau este foarte bun si a etansat de milioane. Aerul cald prins inauntru cind s-a montat s-a contractat de la frigul asta si a aparut efectul...

Ca sa nu tai colierele de plastic incearca urmatoarea solutie : iei un ac de siringa ( cit mai subtire ) , intepi planetara in zona cu diametrul mic si lasi cu acul in burduf sa se egaleze presiunile sau daca ai si o siringa bagi fortat aer in burduf pina isi revine, dupa care scoti acul si gata , ai scapat de necaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, problema e rezolvata.

Nu se face asa ceva! Orice gaura facuta in burduf aduce doar necazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,problema s a rezolvat azi,n am avut stare,si am intrat in soriceii aia.

am scris "done",deci facusem cu m a invatat cosmin.

ramen,cum spuneam,de vazut daca si cat este de compromis burduful ala.

am facut vreo 50 km,vad ca de "supt" nu se mai suge.

si am comandat si un burduf original.la reprezentanta.

140 roni,4 zile.

sunt foooarte vurios cum arata si ce scrie pe el,la de 3 ori si ceva banii cat este un GKN!(din care am acuma pe masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut in burduf o gaura cat un ac si iesea toata vaselina pe acolo, deci nu cumva sa incercati sa il gauriti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici prin cap nu mi a trecut.hai sa ne gandim ce forta centrifuga apare la doar 80-90 kmh...sa nu zic la 130!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

140!!!!!!!!!!!!!!Eu in craiova cu 50 lei,cu surub,vaselina ,coliere.Mai intrebati si voi,nu v-a aruncati cu banii,ca este pacat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar cel la 140 era original. Din experienta mea si nu numai iti spun ca piesele cumparate de la alte magazine fata de reprezentanta sunt in general niste jeguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe toata gama VAG , burdufurile originale sunt plastifiate . Din aceasta cauza nu permit indoirea ca in cazul prezentat de colegul nostru. Evident ca sunt o multime de producatori care fac si din cauciuc la preturi mult mai mici, dar exista riscul aparitiei de manifestari ca cea de mai sus. Indiferent ce burduf se monteaza , colierul trebuie sa fie metalic ( otelit ) si trebuie strans cu un cleste special care permite o strangere uniforma asupra clemei care se formeaza. Se regleaza clestele la o anumita valoare( diferita de la planetara la planetara) si astfel se etanseaza corect. In partea de sus se poate pune si niste silicon ( la terminarea burdufului si tija planetarei ) . Pe acolo se scurge apa deoarece planetara este inclinata dinspre cutie inspre roata si apa aruncata se scurge dealungul planetarei. Ajunge sa se infiltreze o picatura de apa si in 2-3000 km e terminata planetara, indiferent de cata vaselina aveti inauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt chiar terminate de la o picatura de apa, eu am avut de multe ori sparte burudfurile si au trecut cateva zile pana le-am schimbat, sunt convins ca a intrat apa si acuma dupa multi zeci de mii de km nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jurasik,eu am ajuns la soricei de pastic pt ca acel coler se rupsese sau nu intra,nu mai tin minte.n am vazut nicaieri sa la montaj clestele ala cu valoare prestabilita,dar ma intreb,nu cumva daca este totul strans cum trebuie atunci etansarea este completa si apa nu intra si nici nu iese?

apoi daca planetara este inclinata dinspre cutie inspre roata,cine naiba mai impinge apa aia afara?

si dupa cum vezi,la ce vacuum am avut eu inauntru,nu i absolout nici o sansa sa intre apa,daca nu intra nici macar aerul...

cred ca daca la fortele de acolo vaselina nu iese si totul e uscat, e ok.

in plus,daca ma dau pe deget cu vaselina,si bag degetul in apa,apoi il scot,vaselina ramane la locul ei.hai sa ramanem ontopic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

buzz!!!

va vine sa credeti ca fix acum,in miezul verii,am descoperit aceeasi problema la burduful de la roata cealalta??

si nu cred ca e demult,nici macar urma nu apucase sa lase!!

fix la ora asta am dat colierul mic jos,am bagat surubelnita bine pe langa,sa intre aer,si am legat inapoi cu 3 soricei!

DA DE CE dumnezeu l a apucat si dincolo??

ce inseamna treaba asta?

ca acuma nu mai e frig afara sa faca vacuum,totusi mai are putin si face 1 an de cand e montat burduful asta.si n are crapaturi,nu nimic,e in stare buna de tot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai cauta explicatii ca nu cred ca gasesti, bucurate ca ai vazut problema din timp si ai reusit sa o rezolvi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numa mie poa sa imi apara ciudatenii din astea extraterestre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cand ai montat burduful, ai pus numai vaselina din kit care nu e suficienta. Eu cand am schimbat burdufurile, pe langa vaselina lor am mai completat si eu cu destula, astfel incat sa nu ramana prea mult aer acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnny erasure

Buna. Ieri am schimbat si eu burduful de la capul de planetara. Il aveam din 2008, GKN si se crapase. Mai mergea putin, dar am muscat-o odata pe partea cealalta si a trebuit sa cumpar si cap de planetara. De suparare ca m-a tinut numai 3 ani am luat si eu de la reprezentanta OEM, pret 113 lei cu reducere. Sa stiti ca are alta calitate, oricine ar spune ca este mult prea scump. Cele originale m-au tinut 6 ani asa ca adaugand manopera, facand un calcul economic, eu zic ca am iesit mai bine. Chestia cu vacuum-ul nu mi s-a intamplat. La schimbul burdufului am spalat capul de planetara cu motorina si am bagat vaselina in plus ca era prea putina cea din pachet.

Modificat de johnny erasure
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cornel,nu i primu burduf gkn pe care l am pe masina.e cam al 6 lea,cu tot cu cealalta masina.si pana acum am bagat exclusiv vaselina din kit!!2 tuburi de plastic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

ohooo am un logan care va vine sau nu sa credeti din fabrica a venit cu burduful asa(mai exact2!!)si am 5 ani,200.000km asa l-am lasat si nu s-a crapat sau sa bata planetara...acum la passat am alta problema am un burduf de 4 luni de zile(am schimbat capul de planetara)binenteles pus gkn,si a inceput sa arunce vaselina din el prin!! pori !!nu e spart nu e intepat dar tot burduful e plin de pori cand dai cu mana pe el te umplii de vaselina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu burduful de planetara...pun o poza sa vedeti despre ce e vorba.trebuie sa schimb doar burduful sau si capul de planetara ?mentionez ca a inceput sa trozneasca in viraje mai stranse

post-68118-0-70929700-1318069109_thumb.j

post-68118-0-34955700-1318069114_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la tine e alta problema...nu mai ai burduf deloc..e jale :lol: .Incearca cat mai repede posibil sa iti iei setul de burduf si sa-l schimbi.Cand iti demonteaza capul de planetara ,trebuie spalat foarte bine si gresat cu vasilina care este in setul burduf.Daca nu iti bate capul planetara destul de rau e posibil sa-l salvezi.Repet..cat mai repede cu putinta..burduful tau e facut vraiste si e si cum ai merge fara burduf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul asta trebuie sa schimb si capul de planetara...imi bate doar in viraje stranse dupa cum am zis si am problema asta de vreo 2 saptamani daca nu ma insel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...daca erai atent la burduf sau faceai o verificare din cand in cand scapai doar cu burduful.De regula din momentul cand se sparge burduful si pierde o mare cantitate de vasilina..in ceel mult o luna incepe si iti bata capul de planetara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!