Jump to content

Seat Alhambra


veweu
 Share

Postare recomandată

On 4/30/2013 at 7:07 AM, Lorenzo_n said:

Va salut domnilor, am o problema la alhambra 19 tdi ahu 90 cai, se aprinde semnu bujiei si se opreste in mers, daca pornesc iarasi merge normal dupa care aceasi problema, am testat o si spune ca nu ar ajunge suficienta motorina la injectoare.. Astept pareri si va multumesc anticipat.

Bună. Semnul de la bujii ii de culoare galbena și clipește? Suna a probleme de EGR. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca din 2013 colegul si-a rezolvat problema.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua  am un Seat Alhambra din 2013 model 710 si as dori sa-i schimb ceasurile bord cu un bc+eu avin cu cb simplu . As dori sa aflu daca la Alhambra componenta de securitate se afla in ceasuri  ?  Multumesc pt ajutor  !

Modificat de INUTZA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
adrianchelupop

Buna ziua. Am si eu de aproximativ un an un Alhambra 7N cu clima pe 3 zone. si nu imi merge clima pe fata, dar pe spate baga rece. Are cineva idee ce si cum ar fi? Mentionez ca la clapeta de la schimbare aer rece/cald nu este defecta. Si lichidul de racire este plin. nu a trebuit completat. Va multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 Salutare grup. 

Am un Seat Alhambra 1.8 20V T benzină an 2003 și am câteva probleme cu închiderea, geamul de la ușa din spatele șoferului nu funcționează și alte câteva probleme minore pe care le-am rezolvat. Știe cineva care sunt firele de la închiderea centralizată și alarmă? Vă mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor,  am si eu un Seat Alhambra 2013 - 2.0 TDI - 170 CP - DSG si din luna Iunie 2025 am o problema cu acesta, problama consta in smucituri/scadari pe accelerare, la intrarea in depasiri, rampe - mentionez ca e o accelerare constanta - DAR pe accelerare 'kick down' poate da rateu sau nu iar peste 2000 RPM ' rupe asfaltu fara nici o sacadare/smucitura.
In luna Iulie am schimbat senzorul de turatie + semering de pe CrankShaft, in luna August am schimbat senzorul de turatie de pe CamShaft, distributia a fost verificata din nou sa fie la semn, si in partea din fata si in partea din spate a motorului, s-a reverificat pozitia semeringului de la senzorul de pe CrankShaft,  valorile injectoarelor sunt la toate 4 foarte aproape de 0 (0.09 - 0.89).  S-au mai verificat si cablajele si tot nu pot sa ii dau de capat!

Ati avut cumva si voi acest tip de problema sau aveti cumva vreun sfat sau directie in care sa o iau ?

Va multumesc in avans pentru orice feedback!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!