Jump to content

Seat Ibiza


bogdan_mbi

Postare recomandată

a venit vrmea sa imi prezint si eu masina

Seat Ibiza 6K Coupe 1996

1.9 TDI PD BKC modificata de la 105CP/250NM(la motor) la 270CP/554NM(la roata - pierdere de 10% pe transmisie)

o mica lista cu modificarile aduse:

-turbina modificata

-injectoare modificate

-ambreiaj sport stage 3

-chiptuning

-pompa motorina modificata

-radiator motorina

-intercooler + traseu admisie

-galerie admisie schimbata

-MAP senzor schimbat

-MAF senzor schimbat

-evacuare 63mm turbo-back

-suspensii TA-Tehnick

-radiator racire apa

-filtru aer ITG

-ceas presiune turbo 3 bari

-cutie viteze modificata

-discuri frana Brembo Max

Planuri de viitor:

- roll-cage

- usurarea masinii de la 1000KG la 850KG

- depasirea pragului de 300 CP la roata

Masina este modificata de mine in totalitate

Astept pareri pro si contra, sfaturi, sugestii si intrebari.

PS: urmeaza si alte proiecte: Mihai MEF - Skoda Octavia II, 2fast4you - VW GOLF MK2

poze cu masina si dyno pun mai pe seara

Link către comentariu

Ce pot sa zic decat WOW! 270 cp la roata.... Felicitari! S-o stapanesti sanatos si sa aibă grija de tine!

Link către comentariu

racheta de masina...si planurile pentru viitor sunt de-a dreptul... :vaidecapulmeu:

Numai de bine :)

Link către comentariu

cum se comporta suspensia Ta Technix, in traficul urban? E mult mai rigida decat cea oem?

Link către comentariu

Nu cred ca masina este folosita drept masina de zi cu zi..oricum e impresionanta lista de modificari..abia astept sa vad niste poze si niste filmulete cu ea.. Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Este seat-ul bleu marin cu jante albe de la intalnire?

Brgds

Link către comentariu

tare motorul ! succes in continuare !

ceva impresii despre suspensii ?

Modificat de nutzuXXL
Link către comentariu

sa vedem...raspund la toata lumea, pe rand:

1. suspensia este destul de rigida pentru conduul de zi cu zi, dar este ok pentru drag race

2. da, este masina de la intalnire, cea cu jante albe

3. masina chiar este folosita zi de zi , fara nici cea mai mica problema

Dyno

Dyno 2 este o alta versiune de soft, ceva mai agresiva pentru ca am cuplul maim mult mai jos in turatie, desi este putin mai mic

poza Drag Race Tulcea

mai multe filmuletze gasiti pe youtube

poze am sa fac in curand, trebuie putin cosmetizata si facuta niste poze profi, ca nu pot sa pun poze facute in fata blocului

Modificat de bogdan_mbi
Link către comentariu

Remarca de nestiutor. Mi se pare ca scoate fff putin fum pentru modificarile care le are. Atat in filmuletul cu CZT dar mai ales cu Golful4 unde exista comparatia cu un alt diesel :D

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Felicitari pt modificarile aduse :icon_thumright:

Internele motorului(pistoane,chiulasa,axa came,etc) sunt stock?

Link către comentariu

Felicitari pentru modificarile aduse si pot sa spun ca am ramas masca cand am vazut cu ce masini te-ai dat si le-ai si facut, foarte tare mini racheta :Driver: Cum a zis si circoloco si mie mi se pare destul de putin fum la ce putere ai scos din motorasul de 105cai.

Asteptam poze cu masina atat de la interior cat si de la exterior sa vedem cum arata in totalitate si eventual sa ne mai zici cate ceva din modificarile pe care le are.

De curiozitate la mers de zi cu zi ce consum are bestiuta si ce motorina bagi in ea.

Link către comentariu

probabil are versiunea de soft mai agresiva pe masina si de asta scoate putin fum,oricum la cati cai are nu prea mai conteaza oleak de fum :Driver:

Link către comentariu

1.pistoanele, bielele si axa cu came sunt stock, dar de pe alte motoare, nu de BKC, ca nu ar rezista la presiuni si stres asa mare

2. fum nu am pentru ca, turbina de pe masina asigura un debit de aer suficient incat sa arda toata motorina si sa nu scoata fum. sper ca in cel mai scurt timp posibil sa o fac sa dea fum, adica sa sar de 300CP la roata

mai am o versiune de soft mult mai agresiva decat actuala, dar nu pot sa merg cu ea mut timp ,ca in max 300km i-mi rupe injectoarele in 2 pur si simplu......motorul trage mult mai tare,zici ca am pentru prima oara soft la o masina stok, asta este sentimentul.....deocamdata merg pe versiunea asta ca e mai save si nu am nicio problema,am deja peste 30000de km cu motorul de cand l-am pus pe masina si merg zi de zi.............

Modificat de bogdan_mbi
Link către comentariu

in sfarsit.... ma bucur ca ai reusit sa iti prezinti si tu masina bogdane...

stiu masina mai bine decat pe a mea, tot ce pot sa spune este WOW, trage rau, iar daca nu o faci si pe a mea sa traga la fel, iti sabotez topicul blah_.gif

zilele aste, dupa ce imi inmatriculez masina, ii fac si eu prezentare,sa vada toata lumea ce a fost si ce o sa ajunga, before & after biggrin.gif

Link către comentariu

Super tare masina am vazut-o in toate ipostazele si pe strada si la curse super tare tine-o tot asa . Abia astept sa o vad la peste 300 de cai .

Si abia astept sa ne apucam de treaba si de masina mea .

Modificat de mihai.mef
Link către comentariu

Ce turbina si ce injectoare ai pus pe acest motor ? si eu am motor de 1.9 tdi 105 cp dar BXE , mai nou putin . A trebuit sa faci ceva adaptari ca sa pui turbina noua ?

Link către comentariu

raspund eu in locul lui bogdan

turbina este ceva mai mare decat cea de 3.0 TDI, ca sa o poti monta trebuie schimbat furtunul care duce spre intercooler si galeria de evacuare.

injectoarele sunt mult mai mari decat cele stock si sunt suficiente pentru 350+ CP.

diferenta este foarte mica intre BKC si BXE.

Link către comentariu

acum 4 luni cand masina nu era modificat ca in prezent am scos 13.5........in momentul de fata ar trebui sa scoata sub acel 13 poate chiar o secunda mai jos de 13.5.........ultima cursa am avuto pe autostrada cu un bmw m3 biturbo si pe 400m il bat 1masina specific ca pe 400m am 180km/h iar dupa 200km/h incepe sa plece de langa mine...........

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!