Jump to content

Bateria sau altceva?


nevi
 Share

Postare recomandată

Ajutati-ma va rog , sunt la a doua baterie in 3 luni si sunt disperat , mi-am luat teapa nasoala rau, vreau un sfat ... Acu vreo 3 luni mi-am luat baterie noua ca aia veche se descarcase de tot , era chiar veche , de pe o dacie 1300 , baterie facuta de Dacia, si mi-am luat si eu Rombat , ca mi-a convenit pretu' na...(acu imi dau seama ca am fost prost si m-am uitat la bani) . Cyclon 66 Ah si la o luna de cand am luat-o cand deschid capota ce sa vezi ? Iesise acid prin orificiul ala pe unde "respira" bateria , mi-a curs pe bidonu de lichid de servo , aproape il perforase , am reusit sa il savez , l-am curatat repede , dat cu nisip sa suga tot acidu , de cateva ori, a ramas "cicatrizat" dar functional negaurit. Am fost la Rombat imediat le-am facut galagie ca s-a busit bateria in 1 luna de la achizitionare si a inceput sa ma ia cu vrajeala d-aia ieftina de mi-am iesit din pepeni , auzi scuze la ei : 1. ca e de la amortizoare , ca sunt prea moi si ca face balans si iese acid pe acolo, 2. Ca de fapt nu acid imi cursese pe bidonu de servo ci ca s-a topit de la caldura :| ma a naibii caldura masina mea de 15 ani nu a vazut o vara ca lumea? De abia acu a dat de caldura ? 3. Ca acidu de baterie nu ataca plasticu , ca si bateria tot din plastic e facuta si aia nu se ataca. I-am aratat frumos lu' om ce tip de plastic e bateria si ce tip de plastic e bidonu ala . Si tot asa o tineau cu scuzele , am tipat si am dat cu pumnu in masa si mi-a schimbat bateria cu alta la fel , cand a dat-o jos, era acid si pe suportul bateriei (a naibii pe transpirase? pe fund ? si in halu ala? ) . M-am conformat , am zis multumesc ca am scapat cu vasu de servo functional si ca mi-a schimbat panarama de baterie . Si acum la 1 luna si ceva de cand sunt cu asta noua , IAR CURGE !!!! In acelasi fel in acelasi mod, iar a picat pe vasu de servo !!!! Ce sa fac ? OPC ? Reclamatie ? UNDE? Sa le dau bateria sa imi dea banii inapoi ? Din cate am cautat pe alte forumuri am vazut ca sunt o gramada cu aceeasi problema , voi a-ti patit asa ceva ? Sa ii fac o carcasa la baterie , sa nu mai pice pe vasu de servo ? Dar e normal cum face bateria asta ? Aia veche vai steaua ei , de 5 ani o aveam dar nu a respirat nici macar o picatura de acid .... Dati-mi un sfat ceva va rog ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • blordc

    4

  • Automotive Electronics

    3

  • cosmin_golf

    3

  • shekk

    3

OFF: Eu zic sa le ceri banii pe baterie si cumperi alta mai buna.Daca nu vor faci frumos o reclamatie la OPC(nu costa nimic) si ar trebui sa se rezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma va rog , sunt la a doua baterie in 3 luni si sunt disperat , mi-am luat teapa nasoala rau, vreau un sfat ... Acu vreo 3 luni mi-am luat baterie noua ca aia veche se descarcase de tot , era chiar veche , de pe o dacie 1300 , baterie facuta de Dacia, si mi-am luat si eu Rombat , ca mi-a convenit pretu' na...(acu imi dau seama ca am fost prost si m-am uitat la bani) . Cyclon 66 Ah si la o luna de cand am luat-o cand deschid capota ce sa vezi ? Iesise acid prin orificiul ala pe unde "respira" bateria , mi-a curs pe bidonu de lichid de servo , aproape il perforase , am reusit sa il savez , l-am curatat repede , dat cu nisip sa suga tot acidu , de cateva ori, a ramas "cicatrizat" dar functional negaurit. Am fost la Rombat imediat le-am facut galagie ca s-a busit bateria in 1 luna de la achizitionare si a inceput sa ma ia cu vrajeala d-aia ieftina de mi-am iesit din pepeni , auzi scuze la ei : 1. ca e de la amortizoare , ca sunt prea moi si ca face balans si iese acid pe acolo, 2. Ca de fapt nu acid imi cursese pe bidonu de servo ci ca s-a topit de la caldura :| ma a naibii caldura masina mea de 15 ani nu a vazut o vara ca lumea? De abia acu a dat de caldura ? 3. Ca acidu de baterie nu ataca plasticu , ca si bateria tot din plastic e facuta si aia nu se ataca. I-am aratat frumos lu' om ce tip de plastic e bateria si ce tip de plastic e bidonu ala . Si tot asa o tineau cu scuzele , am tipat si am dat cu pumnu in masa si mi-a schimbat bateria cu alta la fel , cand a dat-o jos, era acid si pe suportul bateriei (a naibii pe transpirase? pe fund ? si in halu ala? ) . M-am conformat , am zis multumesc ca am scapat cu vasu de servo functional si ca mi-a schimbat panarama de baterie . Si acum la 1 luna si ceva de cand sunt cu asta noua , IAR CURGE !!!! In acelasi fel in acelasi mod, iar a picat pe vasu de servo !!!! Ce sa fac ? OPC ? Reclamatie ? UNDE? Sa le dau bateria sa imi dea banii inapoi ? Din cate am cautat pe alte forumuri am vazut ca sunt o gramada cu aceeasi problema , voi a-ti patit asa ceva ? Sa ii fac o carcasa la baterie , sa nu mai pice pe vasu de servo ? Dar e normal cum face bateria asta ? Aia veche vai steaua ei , de 5 ani o aveam dar nu a respirat nici macar o picatura de acid .... Dati-mi un sfat ceva va rog ..

eu am patit ceva asemanator, tot asa curgea din baterie, dar mie mi-a fost de vina incarcarea, incarca prea mult, cel putin asa mi-a spus mecanicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca alternatorul incarca corect. Tensiunea la borne nu trebuie sa fie mai mare de 14,4V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi paul , verific deseara cum ajung acasa , primu lucru care il fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti. Eu am pe masina o baterie EXIDE (asa a venit din Germania) de 55A. Incepuse si a mea intr-un timp, acum cateva saptamani sa se descarce pana dimineata. Cum fac sa imi dau seama daca am ceva consumatori fara contact ? Vad ca acum dupa un exterior de 400 km si-a cam revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat incarcarea , am obtinut un maxim de 14,08 cu consumatorii opriti si tinuta in vreo 3000 ture , cu diversi consumatori porniti variaza slab , cu toti consumatorii porniti , la 2200 ture am 13,80 , nici nu ma asteptam sa fie problema aici pentru ca alternatorul l-am pus de mai putin un de un an pe masina , cel vechi nu incarca deloc . Provizoriu am facut rapid o carcasa, un paravan , intre vasu de expansiune si baterie . Cum ma sfatuiti sa abordez problema mai departe ? Ma gandesc ca nu e normal sa se prelinga acidu din baterie afara si daca imi cade pe piesele de metal se corodeaza , daca pica pe scut , ca mi-am luat scut de plastic , se topeste ... Sa le fac reclamatie ? Sa mai astept sa vad daca mai curge ? Nu stiu ce sa fac ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca incarca 13.8-14.2 e excelent. La un asemnea curent de incarcare n-ar trebui sa fiarba bateria si sa dea pe afara electrolitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca ai mai intalnit cazuri asemanatoare,sfatul meu e sa te duci si sa le ceri banii inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua,am o problema cu Golful meu 3.Cand pornesc motorul mi se aprinde martorul de la baterie si ramane aprins pana cand turez motorul.In mers nu mi se aprinde deloc,doar cand stau la semafor,deci cand motorul e sub 1000 rpm.Care poate sa fie problema?Multumesc!

Foloseste Search inainte de a deschide un topic.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incarcarea... una din componentele ei...75% posibil sa fie alternatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit la fel inainte doar sub 1000 de rotatii apoi toto mai des pana nu s a mai stins. Problema a fost periile de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai consumatori extra fata de cei din fabrica? daca da, aia ar putea fi problema. cel mai bine masori cu un multimetru ce valori are tensiune la diferite turatii si cu motorul oprit si descoperi usor cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai simplu. Intinde putin cureaua de la alternator. Atat. Ia in consideratie o schimbare de curea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

ajutor

am un golf 3 1.4 ,nu stiu ce are bateria e buna daca o masor 12.7 dar cateodata nu mai porneste deloc daca masor cu aparatul de masura am la baterie 12.6 sau 12.5v daca masor cu un tester de bricheta care are led pentru baterie buna medie ,scazut , moarta , si incerc sa pornes e intre scazut si in momentul cand pun caontactul indica moarta. daca imi da cineva curent porneste imediat. alternatorul l-am verificat si incarca 14.7 v cu motorul pornit , bateria am pu-o la incarcat de vreo 6 7 ori , bateria e varta de 77 ah , si am incercat si cu o baterie noua rombat de 55 ah si aceeasi problema

ce are??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai un consumator care iti consuma bateria,incearca sa scoti borna peste noapte,bineanteles ca bateria sa fie incarcata si vezi daca iti porneste dimineata.

Ca sa afli consumul in repaus faci in felul urmator scoto borna - si inseriez intre borna de la baterie si borna - a masinii un aparat de masura setat pe amperi si ar trenui sa ai pana in 0.05 amperi,in primele secunde valoare este mai mare si apoi trebuie sa scada,daca ai alarma faci operatiunea cu masina armata si dezarmata sa vezi daca-ti consuma alarma curentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat bateria inainte sa verific amperii era 12,7v. am scos borna am masurat si dupa 1 minut a scazut la 0.4 0.5 amperi.am maiincercat sa pornesc maina de vreo 2 ori si nu a pornit apoi a 3 oara a pornit fara probleme de inca 4 ori la interval de 5 -10 minute intre. a doua zi la fel nu a pornit prima data am incercat dupa vero cateva ore si a pornit. e posibil sa sa fie stricat contacul de la cheie ????? si asta sa fie cauza si daca da cum se verifica??? astept rapuns multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu iti fure electromotorul curent. Contacteaza un electrician.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare

am verificat ieri bujiile una din ele nu era stransa deloc am desfacut-o cu mana si alta iara nu era strtansa suficient.

e posibil sa fi avut probleme cu pornirea din cauza la bujiile care nu erau stranse bine?????

le-am desfacut pe toate oricum le-am curatat si fisele ,am dat si cu sprei de contact pe fise , a pornit la prima cheie am lasat sa mearca cam 5 minute ,si dupa am pornit si am oprit masina de 5 ori concomitent si a pornit la sfert de cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi dupa ce m-am plimbat prin oras s-a aprins becul de baterie...care poata sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu, asa am patit si eu candva si nu mai imi incarca alternatorul (se arsesera diodele de la puntea redresoare). Verifica cat iti incarca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa ieri si am bagat-o la loc si vad ca si-a revenit, zilele astea primesc aparatu de masura sa vad daca a fost doar o intamplare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!