Jump to content

T4 Caravelle/Multivan - Exista filtru de particule pe ele?


NeXuS_3
 Share

Postare recomandată

Ma tenteaza sa-mi vand transporterul si sa-mi cumpar un multivan sau un caravelle

ma uit pe mobile.de si vad unele masini dotate cu DPF (euro3)

sunt din fabricatie? sau sunt montate ulterior de proprietari?

intreb pentru ca taxa auto tine cont de asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La intrebarea asta numai RAR-ul poate sa raspunda. Costa, dai VIN-ul si ei raspund daca il recunosc sau nu.

De pe net se pare ca DPF a aparut pe Transporter abia in 2006, din fabrica numai T5 poate sa aiba, si numai pe motoare 2.5 si 2.0, deloc pe 1.9.

Daca nu e din fabrica si a fost instalat "aftermarket" - RAR nu il recunoaste.

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nu ma mai complic cu germania

am sa-mi iau un multivan/caravelle din Ro cu 4-500000 de Km si ce-a fi a fi.

Oare cat ar valora polizorul meu?

T4 1.9TD din 97 fara AC in stare destul de OK

Inmatriculat, cu toate consumabilele / distributie /bujii incandescente, curele accesorii si servo schimbate

Geamuri foliate cu autorizatie RAR set cauciucuri vara + set iarna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in germania sunt care au pus ulterior. Daca bine stiu la ei este recunoscut si daca il ai platesti mai putin.

La noi nu se recunoaste asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

t4 nu aavut nici o data filtru de particule ci doar un catalizator mai mare la acv au fost facute si euro 2 dar multe au fost euro 3

nici t5 nu au toate filtru de particule unele au fost si fara pana prin 2005

in germania RAR lor permite scaderea in calsa poluanta daca proprietarul isi inbunatateste masina la noi degeaba cum a plecat din fabrica asa ramane ex intre acv euro 2 si euro 3 difera doar catalizatorul ( toba pe care o poti schimba bine merci cu una de euro 3) dar la noi tot euro 2 e

ca taxa cauta an mai vechi cu euro 3 gen 1998 ca iese mai mica sau bulgaria !renunta la ac scoate airbagurile si dute si fai depreciere cu absul nai ce face ca nai voie sal modifici !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt si 2.5 de 150 cai cu euro 2 cod motor AHY .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lista completa echivalare EURO aici: -> http://www.vwt4forum.co.uk/faq.php?faq=t4enginegearbox

Eu am luat Euro3 din 08/1997 model 1998, taxa a fost 2150 RON - dar acum e 6185 RON... nu prea mai face

La cat pierzi cand vinzi "polizorul" si cu taxe si cu reparatii (ca nimeni nu vinde de obicei o masina in stare buna) - mai bine ii pui astuia intercooler si AC de microbuz - pe tavan dar cu cu compresor pe cureaua de accesorii.

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , sa studiem si varianta cu compresor pe cureaua de acesorii si vaporizator pe acoperis?

gasim ceva prin comert ? De preferinta sa nu iasa in exterior prea mult 100-150mm maxim (trec zilnic pe sub un pod si nu raman decat vreo 20 de cm deasupra masinii si mi-e ca daca il pun mai inalt raman fara el)

sincer mi-ar parea rau sa dau polizorul acum ca l-am aranjat bine de tot pe partea mecanica...

Modificat de NeXuS_3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!