Jump to content

EGR blocat pe deschis


69med
 Share

Postare recomandată

Intrebare tehnica pentru cunoscatori .

Un GOLF IV 1,9TDI AGR -

Masina nu se demareaza , nu are sprint. Urca in turatie pe drum drept la 4500 ture , nu are forta .

EGR - este blocat in pozitia deschis . Am scos furtunul si masurat , era pe vacum , la ambalari vacumul ramine constant .

Am schimbat valva care comanda EGR , cu alta buna , aceleasi simptome .

Am incercat sa schim calulatorul de sub stergatoarea , dar m-am "incalcit" in cip - cheie - imobilizator - calculator .

Am cinci erori - nu am la mine codurile ,

unul era legat de un solenoid .

unul parca de sensorul de temperatura .

iar celelalte de valvele de sub stergatoare .

N18 - verificat - buna .

N239 - verificat - buna .

N75 - nu am apucat .

Doresc sfaturi , suport tehnic ,

Multumesc foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ai nevoie de EGR ? :D Nu mi se pare ca de le EGR ar fi problema. La mine era stricat EGR-ul si tragea mai bine masina. Teortic trebuie sa mearga mai bine, deoarece nu mai recircula gazele.

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toretic N18 , ar trebui sa comande EGR , nu primeste semnal (nu stiu cum as putea sa verific) sau semnalul primit nu e bun .

Am pus manometru pe intrarea in EGR , si la "accelerari" nu se simte nimik .

Eu cred totusi ca EGR in da si un consum mai mic si sprint.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moneaza un LED dupa metoda folosita de mine aici. O sa-ti arate exact comportamentul valvei N18. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza un scan cu cele 5 erori.Scoate mufa de la n75 de ex si verifica daca ai 12v pe unu din pini. Daca ai si erorile iti raman, problema e de la ecu :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cer scuze de intirziere , nu am VAG si nu am notat erorile , astazi am fost si atasez fiserul cu erori .

Cer ajutor . Cu multe multumiri .

golf.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva ai o mufa distribuitoare ce are contactele oxidate sau e scoasa partial.

Firele din mufa respectiva alimenteaza toate valvele enumerate si semnalul de la G2 (datorita caruia nu merge nici releul de bujii uneori).

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ECU am ajuns si nu cred sa fie acolo vreo problema . Am sa incerc sa desfac iar si sa verific iar .

Oare in ce parte ar mai fi mufe .

Ceva sugestii ?

Ar fi ceva teniuni de verificat la electro-valve ?

Urmeaza sa scoat mufa de la n75 si sa verific daca am 12v pe unu din pini.

Totusi nu cred sa "cada" ECU asa usor .

Multumesc mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fie ECU. E tot o mufa undeva.

Cand verifici tensiunea la electrovalve, masoara direct intre borne. Din cate stiu, plusul e permanent. Doar masa variaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de toate verifica sig 34(10A) si daca ai 12V la ea. Apoi verifica daca vine 12V la pinul 1 al electrovalvelor (oricare dintre ele). Daca nu inseamna ca e in mufa din doza din partea stg de sub parbriz. Mufa maro cu 6 pini.Pinul cu pricina este nr 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!