Jump to content

Impresii Passat B7


V i c t o r
 Share

Postare recomandată

Are ceva daca tin masina doar pe modul Sport?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tony: Am avut o octavia 2 2.0 tdi 140 cp si se simte diferenta de 30 cp mai ales la depasiri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Eu am testat toate cele 3 masini cu motorul 2.0TDI, toate in varianta kombi: Superb 170CP cu DSG, Octavia RS 170CP manuala si Passat B7 140CP manuala.

DSG-ul mi se pare ca ia mult din sportivitatea motorului in varianta de 170CP, are o intarziere destul de mare pentru cei ce vor sa conduca mai sportiv. Cutia manuala de pe Octavia RS nu prea se potriveste cu motorul ala. Passat-ul in schimb mi s-a parut cel mai bine armonizat, are agilitatea unei masini de clasa compacta, lucru pe care nu l-am simtit la RS-ul cu motor mai mare ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce anvelope aveti pe B7?

In CIV, apare in sectiunea "Dimens. anvelopelor": 195/60 R16 sau 205/55 R16.

Iar putin mai jos in sectiunea "Modificari care nu afecteaza caracteristicile de folosinta ale vehiculului": 215/55 R16 si 205/50 R17.

Masina mea a venit cu cauciucuri de vara 205/55 R16 si acum can caut un set de iarna, nu stiu daca sa-mi iau cu latimea 195 (mai mica) sau 215 (mai mare)....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-ti cu aceiasi latime ca si cele de vara. A mea a venit cu 235/45/R17. Un 205 e ok pt iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Ce anvelope aveti pe B7?

In CIV, apare in sectiunea "Dimens. anvelopelor": 195/60 R16 sau 205/55 R16.

Iar putin mai jos in sectiunea "Modificari care nu afecteaza caracteristicile de folosinta ale vehiculului": 215/55 R16 si 205/50 R17.

Masina mea a venit cu cauciucuri de vara 205/55 R16 si acum can caut un set de iarna, nu stiu daca sa-mi iau cu latimea 195 (mai mica) sau 215 (mai mare)....

Pai sa-mi spui si mie ce decizi, ca am fix aceeasi problema ca si tine: imi trebuie cauciucuri de iarna.

Oricum, ca idee, iarna as pune cauciucuri mai inguste, sunt mai bune pe zapada, frecarea e mai mica deci consuma mai putin carburant. Ca sa nu mai spun ca anvelopele in sine sunt ceva mai ieftine.

Ce caracteristici trebuie sa aiba jantele?

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are ceva daca tin masina doar pe modul Sport?

Tii turatia mai sus si consumi mai mult. Daca-ti place, enjoy. Numai nu o calca tare cand e rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Revin cu niste informatii de pe un forum B7 german...Dimensiunile recomandate pentru rotile de iarna la B7 sunt urmatoarele (avand in vedere ca ar trebui sa lase loc si pentru lanturi):

195/60 R16 93H - 6Jx16 ET42

205/55 R16 91H - 6,5Jx16 ET42

205/55 R16 91H - 7Jx16 ET45

205/50 R17 93H - 6,5Jx17 ET42

205/50 R17 93H - 6Jx17 ET45

215/55 R16 93H - 6,5Jx16 ET42

215/55 R16 93H - 7Jx16 ET45

Diferenta intre 195 si 215 nu cred ca se simte la condus. Eu o sa iau probabil 205, sunt mai ieftine decat 215 :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am contemplat o perioada posibilitatea de a puna 195/60 R16 pe masina (rezulta un "balon" mai mare al anvelopei si roti mai subtiri), dar in cele din urma am anaizat pro si contra (sunt cam la acelasi pret cu 205, trebuie si un set de jante noi - nu merg aceleasi jante ca si la 205mm, si in definitiv sunt "inguste" cele de 205 comparativ cu ce alte latimi pot fi puse pe masina).

Am gasit ca in setiunea "GENERALITATI" este o arie dedicata anvelopelor, si de acolo am facut rost de un linkcatre un dealer cu preturi f bune pentru niste Michelin Alpin A4.

Modificat de teryro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Michelin am avut eu inainte, nu mai cumpar asa ceva. Compozitia cauciucului Michelin e foarte dura, se preteaza bine la mers mult pe autostrada uscata. Eu fac cam 17-20 mii km pe an, din care in proportie de 80% pe autostrada. Faza e ca nici macar in conditiile asfaltului din Germania (foarte poros!) anvelopele le-am schimbat dupa 5-6 ani pentru ca imbatranise cauciucul, nu pentru ca s-ar fi tocit prea tare :) De aia prefer niste cauciucuri care sunt mai moi decat Michelin (prind mai bine pe asfalt umed), cu ar fi Dunlop sau Pirelli. Ca sa nu mai zic ca sunt si cu 20-30% mai ieftine ca Michelin-urile :rolleyes:

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. Sunt in aceeasi situatie ca voi cu cauciucurile. Pe masina am 215/55/r16. Oare daca iau 205/55/r16 merg pe jantele din aliaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu mearga? poti pune linitit dimensiunea 205 55 16 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. Sunt in aceeasi situatie ca voi cu cauciucurile. Pe masina am 215/55/r16. Oare daca iau 205/55/r16 merg pe jantele din aliaj?

Merg in mod sigur. Vrei sa schimbi practic anvelopele si sa pastrezi janta? Pune tot 215, sunt mai raspandite decat 205 si in general nitel mai ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi varainta 205/55/16 are un balon mai mic decat 215/55/16. Sigur ca merg pe janta, dimensiunea acesteia fiind aceeasi, adica 16 inch, insa, datorita rotii mai mici in diametru, nu rezulta oare niste anomalii pt. computer? (ma refer aici la aprecierea vitezei, distantei, consumului...). Se pare ca intervine si la mine aceeasi dilema, pt ca am deja anvelopele 205/55/16 pentru sezonul rece...

ps. diferentele dimensiunilor inaltimii balonului, asa cum reiese din situri de specialitate ar fi 123 mmm / 112.75 mm (rezulta o diferenta de 2cm pe intreg diametrul rotii ... sper sa nu gresesc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi lista pe care am dat-o mai sus la dimensiunile de roti recomandatate pe B7. Practic poti sa pui cam tot ce vrei, cu conditia sa nu loveasca contra-aripa, etrieri sau alte chestii. Dinemsiunile alea recomandate iau in calcul eventualitatea instalarii si lanturilor de zapada.

Calculatorul nu va comenta nimic daca dimensiunea rotii difera, ia gandeste-te ca tu toti merg cu presiunea recomandata, unii mai pun si lanturi din cand in cand, etc. Evident ca consumul raportat va varia in functie de dimensiunea rotii, dar diferentele sunt asa mici fata de alte aspecte (stilul de condus, tipul drumului, AC, compozitia asfaltului etc etc) incat sunt neglijabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrucat nu am avut buget pt 170 CP la 2.0 TDI (doar 140) ma gandesc deja ca va sta DSG-ul mai mult / numai pe S.

O fi vreun inconvenient dpdv al motorului etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu-s 140CP suficienti pt. Bucuresti?:rolleyes: Eu stiu numai ca am testat un Superb2 de 170CP cu DSG si primul lucru pe care mi l-a spus dealerul dupa ce mi-a pus cheia in mana a fost sa ma roage sa nu pun pe "S", sa am mila de masina ca are numai 9 km la bord :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cutie manuala sunt ok cu mondeo pe care il am acum de 115 CP dar am facut test cu passat 140 CP cu automata si e cam la limita dintre ok si un pic submotorizat - cutia automata are acest mic dezavantaj ca parca fura un pic din vana motorului (probabil din auza delay-ului la pornire si a reprizelor lejere din drive); am testat si 140 CP cu manuala si e mai ok; parerea mea e ca DSG si 170 CP vin ca manusa passatului, cu 4M bonus - de aceea e si preferat de majoritatea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am luat pe passat 205/55/r16 si pe golf 195/65/r15 GOODYEAR. Azi au ajuns.

LE: Poate pana pe 1 noiembrie ma gandesc si la niste jante de otel.

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat cineva luminile intermitente de franare?

Pe forumurile germane se discuta despre asta, se pare ca intrarea lor in functiune e decisa de un accelerometru: detecteaza incetinire FOARTE brusca, incep stopurile sa clipeasca. In plus, se pare ca conteaza si viteza la care se franeaza de urgenta, unii zic ca trebuie sa fie mai mult de 30km/h altii 60km/h etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,am incercat,dar nu intentionat,ci sa intamplat.cu fosta mea masina un golf v.

aveam sigur peste 60 la ora si am fost nevoit sa franez brusc,si au inceput sa clipeasca si nu stiam de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io vad noul passat , un facelift.. in nici un caz o noua generatie... aceleasi dimensiuni aceeasi forma interioara , exterioara... asta se numeste facelift.

(Desi am passat , asi alege fara regret o honda accord( min 2009).... imi place la nebunie forma ei agresiva.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@adi9 adi poate ca masina pare doar un facelift insa este altfel decat B6, masina se comporta altfel in mers, am cunostiinte care au mers cu B7 desi aveau B6 si au spus ca intradevar exista o diferenta intre masini, poate ca honda este mai agresiva insa si passat-ul arata foarte bine cu Xenon si leduri pe spate:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Honda e agresiva in "look-ul" de serie...la B7 tre sa mai pui 1000+ eur ca sa ai xenon (ca sa nu mai punem si pretul de pornire diferit) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!