Jump to content

Impresii Passat B7


V i c t o r
 Share

Postare recomandată

Desi nu am nici Passat nici Jetta, imi pot da totusi cu parerea pentru ca le-am condus pe amandoua. Strict intre cele doua masini de mai sus as alege intr-adevar Passatul, dar nu din cauza stabilitatii mai slabe a Jetta - care apropo nu exista, ci din cauza spatiului mai mare, dotarilor mai multe. Articolul pus de tine se refera la Jetta pentru SUA, cea pentru Europa are cateva diferente, printre care si suspensie independenta pe spate fata de cea cu punte rigida de la modelul pentru SUA. In plus, sunt cateva dotari care pur si simplu nu exista pe Jetta pentru SUA, cum ar fi climatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Eu sunt nou pe acest forum si la fel de nou proprietar de B7,2.0 TDI, cutie DSG,varianta HL. Nu pot sa am decat vorbe de lauda pentru realizarea celor de la VW : stabila,ff confortabila fonic la rulaj,multe gadgeturi ( card SD,magazie cd-uri mp3,bluetooth,asistent parcare laterala,leduri fata-spate si culoarea exterioara(maro moccha - antracit cu interior,bord maro si piele maro cu bej la scaune),SUPERBA ! Sunt mandru de achizitia facuta! Un singur lucru as avea sa-i reprosez totusi... Franele sunt un pic cam moi.(ori m-i se pare mie,din cauza ca in ultimii 5 ani am avut un Land Cruiser...) . A mai intalnit cineva senzatia de frana elastica la acest model? O seara maxima tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pendulez intre Passat CL 1.8 160 CP DSG cu ceva dotari si Jetta HL 2.0 200 CP DSG full. Sunt cam pe la acelasi pret.

Intrebarea este ce te face sa alegi Passat? Marime? Imagine? Micul simelegantul ceas analogic? :-))

Orice parare / comentariu e binevenit.

Multumiri anticipate.

daca nu ai nevoie de spatiu din passat mergi linistit pe jetta. incalzirea auxiliara si xenonul sunt optionalele cu adevarat necesare care nu sunt inca disponibile dar se poate trai si fara ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Cerghedean

Multumesc mult pentru sfatturi.

Jetta este in acest caz ce imi trebuie mie :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sper sa ma lamureasca si pe mine cineva pentru ca am nevoie de o lamurire puternica,momentan detin passatul din semnatura adica B6,de cand a aparut B7 este o mare harababura ba ca este o noua generatie ba ca este facelift la B6 (unul mai pronuntat)acum eu am sarit de partea celor care il dau drept facelift pentru ca argumente sunt foarte multe din aceasta pricina,acum eu am in plan de ceva vreme sa mi achizitionez un alt passat,cei drept nou,si am o mare retinere din aceast punct de vedere pentru ca am zis unu la mana sa nu dau bani pe aceeasi masina cu ceva chesti in plus deci este exclus din start sa cumpar ceea ce se cheama facelift si am decis ca daca cumpar vreau ceva cu totul nou si la inceput de drum.Cum imi place cel mai mult passat logic ca m-am gandit si la cc dar in septembrie iese facelift si aici numai ca cei de la vw chiar asta il dau drept,urmand ca in 13 sa vina alt model deci nu ma bag nici aici(la B7 am vazut ca 2014 este anul celei de-a 8 generatie si daca este model nou este foarte devreme sa -l schimbe )!Acum vreau o lamurire de la cei care stiu,este sau nu este passat B7 noua generatie sau nu :huh: ?pentru ca daca este,as vrea sa il achizitionez!!!!!!

P.S:deciziile mele le iau mereu in baza strategiei de marketing!

Modificat de Pararazi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aceeasi chestie ca si cu Golf 6, masinile au suficiente modificari incat sa fi considerate noi generatii.

Ideea e ca Grupul VAG vrea sa treaca la platforme comune pentru toate marcile. Cum ele nu sunt inca gata si Golf-ul si Passat-ul pierdeau ceva teren, au venit cu aceste face-lift-uri substantiale. Generatiile astea vor avea viata scurta pentru ca in curand vor veni noile generatii pe platformele noii.

Partea buna e ca masinile astea ar trebui sa aiba majoritatea problemelor (daca nu toate) remediate si s-ar putea sa pui mana pe masina care se va dovedi un tanc al vremurilor bune la un pret mult mai mic decat pana acum (si-au amortizat deja inveestitiile) si dealerii dau discount-uri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok mersi pentru raspuns,la passat deja au anuntat ca 2014 apare B8 pare va avea platforma tehnica de la golf 7 care iese la anul!!!!acum oricum nu ma grabeste nimeni in a lua o decizie poate sa fac si cu b7 un test drive si apoi sa vad cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum naiba passat-ul b8 sa aiba platforma golfului 7?Totusi golful este mai mic decat passatul.

Totusi fa un test drive cu un passat(chiar 1.6 tdi sa vezi ce bine trage motorul) sa vezi daca este diferenta...Dar nu cred ca va fi mare.

Oricum b8-ul nu apare mai devreme de paris 2014(septembrie) si va fi tot un fel de facelift cum va si la noul golf 7 :(

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepand cu Golf 7 (care va fi o noua masina si nu va avea nimic in comun cu golf 6 decat numele de golf) , care va iesi la anul se va schimba platforma,designul,mecanica etc,practic vw incepe sa schimbe total gama de masini de acum!va fi o noua generatie completa incepand cu golf apoi passat cc,passat normal,tiguan etc.practic aceleasi chesti ca atunci cand sa trecut de la vechea generatie Passat B5,Golf 4,Bora la ceea ce avem azi!!!!La Passat nu au cum sa mai faca un facelift pentru ca asta ar insemna o pierdere uriasa ,trebuie un nou model care sa concureze in continuare cu ceea ce va iesi asta pe viitor,deja au fost foarte mult criticati "de cei rautaciosi" ca noul B7 este defapt vechiul passat,imagineazati un alt facelift ce va insemna!!!!

Modificat de Pararazi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 1600 km am consumul pe cb2 6% eu zic bun deoarece merg doar 2 km pe zi si doar in weekend ma mai plimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la fel... Am 2600 de km si am un consum mediu(2), de 6,3%...remarcabil. In rest,toate bune pana acum...nu mi-a raspuns nimeni pana acum in privinta franei elastice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare all,

Saptamana trecuta m-am intors din concediu si pot spune anumite pareri.

Asa cum am postat data trecuta, am trecut oarecum temetor, dupa mult timp, de la diesel la benzina. Asadar: am facut 8500 de km. Cam jumatate pe autostrada, cealalta in oras. Consum mediu cam 8,2. Mentionez ca am fost 4 adulti in masina, AC-ul pornit cam tot timpul, portbagajul umplut la refuz. Masina s-a comportat exemplar, asa cum am mai spus, ma felicit ca am trecut pe benzina. E adevarat ca la diesel consumul e undeva mai mic, cam cu 1,5l/100km. Am mers in medie pe autostrada cu 150-160km/h. M-am si dat la ea nitel insa pe la 225 m-a cam speriat consumul, undeva pe la 14-15.

Asa cum am promis, o sa pun si cateva poze cu masina (nu am reusit sa descarc nici pe cele din vacanta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Sunt posesorul unui B7 1.8 TSI 160 CP de o luna. Am cam 2300 km facuti in Romania in proportie cam de 50% oras si 50% afara, iar consumul mediu 2 este de 9.2 L/100km. Stiam de la inceput ca motorul pe benzina va consuma mai mult, dar parca nici asa. In afara de consum pot sa spun ca sunt foarte multumit de masina, este echipare HL cu ceva optionale in plus. Am trecut de la masina frantuzeasca diesel (RENAULT MEGANE) la germana benzina si pot spune ca este diferenta enorma intre cele 2. Calitatea materialelor este mult peste SKODA SUPERB la care am aruncat o privire inainte de a lua Passat-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prezentati-va si voi masinile in Masina Mea sa vedem si noi jurnal, poze, impresii, pareri etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva daca motorul de 140 cp are aceleasi injectoare ca cel de 170 cp(mi-a spus cineva azi ca cel de 170 e 140+chip)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa fie 140+chip!!!!injectia si turbo sunt diferite pentru ca la una se cere mai mult(prestatie,reprize mai bune etc).la 170CP mai poti adauga 30si ajungi la 200,ia gandestete sa fie cum ai auzit tu ca sunt 140+chip deja facute,atunci daca mai faci unul tu nici nu ai pleca dupa loc ca ti ar murii turbo!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , am tot configurat si eu Passatu si Jetta ( in vederea achizitionarii ) , test drive la ambele dar ma uitam zilele trecute pe youtube si am vazut modelu asta de Passat , stie cineva despre ce este vorba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este modelul american de passat care se va produce in S.U.A si numai acolo!difera fata de cel european atat la interior cat si la exterior!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema de mai sus, este sau nu facelift b7fata de b6, eu spun ca da. Interiorul este aproape identic, oar la exterior spatele si botul schimbate nu stiu daca in bine sau rau. Peesonal mi-am dorit milt b6-lw mi-a placut mult cand a aparut, despee b7 nu por spune la fel. Daca mi-as schimba curand masina nu ar mai fi passat, mi-as dori ceva ma mult. Asta nu inseamna ca nu sunt multumit de masina, dupa 4 ani si acum imi face placere. Daca nu ar fi avur buba cu ibjectoarele ii dadeam 10 la satiafactie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai b6 nu prea vad rostul,numai daca esti fan infocat passat si ti si la cele mai mici diferente!!!Dar b7 este un passat complet(fiabilitate 100%,calitate foate buna,aspect elegant "la patru ace" etc.)!!!

Modificat de Pararazi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutari!

am si o intrebare: cateodata, imi pornesc ventilatoarele , si mi-o tine turata la 1000 rotatii; in acest timp , am observat ca nici start-stoup nu mai lucreaza!

si nu e fugarita !!

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toni: Din ce ai observat cu star-stopul ala pana nu ajunge la 2-3 linii climatronicul, masina nu se opreste. De multe ori porneste singura deoarece se incalzeste foarte repede in masina ( ai vazut ca pe loc baga putin aer). Dar daca circuli mai mult cu ea in oras nu mai porneste.

Si mie mi s-a intamplat sa nu mai imi functioneze start-stopul si park assistul dar am umblat pe la esp si autohold.

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

pai ideea e ca mi s-a intamplat si fara climatronic pornit!

o am de 2 luni de zile,mi s-a intamplat de doua ori, de fiecare data - dimineata!

am observat de chestia cu pornitul singura cand am climatroinicul pornit- asta e ok! dar de ce sa-mi stea turata la 10009 in mod normal sta la 900 rotatii);

as intelege daca i-as da talpa, dar unde sa-i dau tare in Bucurestiul asta ?!!!

si as vrea sa te mai intreb ceva!

vad ca tu ai varianta de 170 cp- cat de tare se simt cei 30 cp fata de una ca a mea?

n-am apucat sa conduc una de 170 inca si sunt tare curios!

mai ales ca mi-a trecut prin cap, ca la un moment dat, sa-i fac un chip -tuning! dar nu stiu daca merita!

salutari,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Start-Stopul functioneaza in urmatoarele conditii:

- temperatura apei sa fie trecuta de 80 gr

- temperatura interioara sa fie apropiata de valoarea setata pe climatronic, pt ca sa nu fie necesara functionarea compresorului

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!