Jump to content

Impresii Passat B7


V i c t o r
 Share

Postare recomandată

Ciudat. Nu trebuia sa te anunţe când ajunge la granita si de asemenea sa plăteşti integral?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc domnilor care au comentat si au făcut o mica comparație între Ford focus 1.8 Tdci si Passat.

Are cineva Passat de 1.6 TDI?

Salutare si la multi ani tuturor !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am obesrvat ca se vorbeste foarte mult in ultima vreme si nu numai pe promotor( Auto Zeitung,Autobild.de)despre noul Passat care este dat oficial pentru 2014,prezentarea fiind la sfarsitul lui 2013 la un salon auto adica actualul model este de un an jumate si o durata de viata ca generatie doar de 4 ani si se scoate noul Passat deja,defapt ceea ce se si confirma ca cei de la VW au tras de un facelift mai pronuntat 4 ani de zile ca sa scoata "o caruta de bani" pe actuala platforma care este din 2005!!!!!!!

http://www.promotor....-passat-9181384

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de pozitia la volan, nu este putin inalta? Am testat vreo 4 Passat-uri CL si HL si la toate am avut senzatia de pozitie inalta la volan, desi scaunul era setat la inaltimea minima. La Jetta HL nu am avut senzatia asta, iar scaunele de pe HL mi s-au parut mai confortabile decat cele de pe B7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare ok cand e dat scaunul pe inaltimea minima la B7 CL. Si sunt si confortabile scaunele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paparazzi: Passatul b8 va aparea cel devreme in septembrie 2014 la salonul de la paris.Deci este imposibil sa apara la sfarsitul lui 2013(b7 are 3 ani). Legat de subiectul cu scaunul am un Cl si e ok . Poate ai testat si alte masini gen superb care are acaunul mai jos decat b7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic : Paparazzi, am urmarit mai multe topic-uri in care ai postat. Nu inteleg de ce esti atat de preocupat de B7/B8, ba ca B7 e facelift, ba ca-l tin astia 3 ani ba 4 ani :) Nu te inteleg. Iar referitor la ce spui tu, ar trebui ca lumea sa nu mai cumpere B7 pentru ca apare B8 peste doi ani (desi n-a fost emisa o data certa de lansare). Pentru mine sincer 2 ani sunt multi, se pot intampla multe tare, inclusiv sa nu mai ai bani de passat, sau dimpotriva sa nu-ti mai trebuiasca, sa-l vinzi sa-ti cumperi o masina premium. :) Ca sa nu mai spunem ca fiind o platforma noua, probabil ar trebui cumparat prin 2015-2016 pentru ca, cu siguranta B8-ul va suferi de boli ale copilariei (prezente si la case mai mari). Da, B7-le nu difera ca si tehnologie foarte mult de B6 dar este totusi altceva, e un facelift exterior estetic major suficient cat sa fie un alt model (spre deosebire de Octavia/Octavia FL) iar in plaja 25.000-30.000 din punctul meu de vedere este best-deal (excluzand superbul care mi-a lasat impresia ca se adreseaza unui alt tip de cumparator decat cel pe care il reprezint). N-ai ce masina sa cumperi daca vrei s-o comanzi astazi care sa concureze cu passatul B7 (ford mondeo nou nu se comercializeaza, superb-ul va primi facelift la anul iar in 2015 noul model, insignia, mazda si restul toate vor primi facelift in cel mai scurt timp). Pana in 2014 (toamna) vor mai aparea multe randari, va fi lansat si passat all track. Cum am spus, mai e drum lung pana atunci. Iar daca chiar va reprezenta B8-ul o revolutie tehnologica si va fi fabricat precum B6 6 ani, cel ce-si cumpara acum B7 in 2018 va merge pe B8 (dar din nou, e mult prea departe sa ne gandim pana acolo).

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot offtopic: eu am luat B7, tocmai pentru ca e un facelift, si mai ales ca urmatorul va fi pe alta platforma. Si cum spunea si Iulian, mie imi trebuie acum masina, nu peste 3 ani (cel putin!) cand va aparea urmatorul model. Nu-mi place cum arata B7, dar din cate am vazut pe net, se pare ca B7 va fi o frumusete fata de cum va arata B8 :) Se merge vad eu in directia designului folosit pt. modelele destinate pietei USA, si sincer nu prea-mi place....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai rasfatati.... e frumos foc, B7-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am descoperit astazi: daca accelerez in viteza a 2-a la peste 17km/h si apoi ridic piciorul de pe acceleratie, motorul nu se opreste. Turatia se reduce pana la 850 rpm (viteza de 17km/h) si masina merge singura :)

O functie foarte utila in oras. :icon_thumleft:

PS: Scuze daca e un subiect cunoscut de toata lumea, eu abia acum am observat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzele iti sunt acceptate. Si Octavia stie sa "faca" asa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am descoperit astazi: daca accelerez in viteza a 2-a la peste 17km/h si apoi ridic piciorul de pe acceleratie, motorul nu se opreste. Turatia se reduce pana la 850 rpm (viteza de 17km/h) si masina merge singura :)

O functie foarte utila in oras. :icon_thumleft:

PS: Scuze daca e un subiect cunoscut de toata lumea, eu abia acum am observat.

In viteza 1 "tine" viteza constanta pe la 10 km/h, in vit. a 2-a pe la 17km/h, intr-a treia pe la 26km/h etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Voi ridicaţi stergatoarele pt curăţarea zăpezii? Dacă da care este procedura? În carte am găsit aducerea lor în poziţia de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai doar daca le aduci in pozitia de service le poti ridica, datorita faptului ca sunt partial sub capota in pozitia "oprit".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare natiune,

Multumesc mult celor care au postat aici impresii si informatii despre B7.

Cat despre comparatiile dintre B7 si diferite modele, ma face sa ma gandesc ca anumite persoane incearca sa se convinga singure ca un model mai ieftin poate fi si mai bun. Nimic rau in asta. Dupa buget !

Inteleg ca B7 e destul de scumpisor, ca e la granita dintre common cars si premium cars, dar cand se compara cu Focus sau ... etc, nu e prea ok.

Sunt fost posesor de Focus 2009, Vectra 2003, Astra 2004,Vectra 1995 si pot spune ca diferenta sta in detalii, iar cine apreciaza asa ceva va intelege.

Socrul meu a avut un Passat B6, 2.0TDI, CL, 4M, pe care l-am condus de nenumarate ori si daca vreti o comparatie personala pot spune ca ii lipseste acel final touch.

Inainte de a achizitiona B7-le m-am interesat destul de mult si de Superb, iar cu riscul de a ma repeta, diferenta consta in detalii.

Problema trebuie pusa: Cine e dispus sa plateasca aceste detalii ?

Eu: - DA !

Cu speranta ca nu am suparat pe nimeni, va salut.

Bogdan

Modificat de Yo Bogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yo bogdan: sa o stapesti sanatos.Si eu am avut de ales intre superb si passat si am ales passatul desi ani de zile pentru mine a fost viitoarea masina.Am fost chiar sa ma interesez de superb si intr-o luna vroiam sa o comand insa peste cateva zile la intrare la un hipermarket am dat de noul passat si atunci s-a schimbat totul.Am ramas surprins de finisaje si altele net superioare superbului si mai ales de motoare bluemotion si asa passatul a devenit noua mea masina

Numai bine!

Sent from my iPhone 4s using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic : Paparazzi, am urmarit mai multe topic-uri in care ai postat. Nu inteleg de ce esti atat de preocupat de B7/B8, ba ca B7 e facelift, ba ca-l tin astia 3 ani ba 4 ani :) Nu te inteleg. Iar referitor la ce spui tu, ar trebui ca lumea sa nu mai cumpere B7 pentru ca apare B8 peste doi ani (desi n-a fost emisa o data certa de lansare). Pentru mine sincer 2 ani sunt multi, se pot intampla multe tare, inclusiv sa nu mai ai bani de passat, sau dimpotriva sa nu-ti mai trebuiasca, sa-l vinzi sa-ti cumperi o masina premium. :) Ca sa nu mai spunem ca fiind o platforma noua, probabil ar trebui cumparat prin 2015-2016 pentru ca, cu siguranta B8-ul va suferi de boli ale copilariei (prezente si la case mai mari). Da, B7-le nu difera ca si tehnologie foarte mult de B6 dar este totusi altceva, e un facelift exterior estetic major suficient cat sa fie un alt model (spre deosebire de Octavia/Octavia FL) iar in plaja 25.000-30.000 din punctul meu de vedere este best-deal (excluzand superbul care mi-a lasat impresia ca se adreseaza unui alt tip de cumparator decat cel pe care il reprezint). N-ai ce masina sa cumperi daca vrei s-o comanzi astazi care sa concureze cu passatul B7 (ford mondeo nou nu se comercializeaza, superb-ul va primi facelift la anul iar in 2015 noul model, insignia, mazda si restul toate vor primi facelift in cel mai scurt timp). Pana in 2014 (toamna) vor mai aparea multe randari, va fi lansat si passat all track. Cum am spus, mai e drum lung pana atunci. Iar daca chiar va reprezenta B8-ul o revolutie tehnologica si va fi fabricat precum B6 6 ani, cel ce-si cumpara acum B7 in 2018 va merge pe B8 (dar din nou, e mult prea departe sa ne gandim pana acolo).

Eu cred ca am fost destul de clar in ceea ce am scris ,daca tu esti mai lent asta e ,mai citeste odata ca sa intelegi,nedumerirea mea erea legata de durata de viata atat de scurta a unui nou model de Passat,adica de 4 ani,si da acest B8 va fi lansat in 2014 la Paris asa au anuntat cei de la vw si nu eu personal,daca tu esti plin de bani si-ti permiti sa schimbi masini noi "precum sosetele"pe fiecare an bravo tie dar eu nu-mi permit asta si incerc cat de cat sa tin pasul cu noile "update-uri",asta pentru ca vroiam sa mi schimb B6 cu noul model care imi place foarte mult,eu nefiind in situatia in care sa nu am masina si trebuie sa cumpar neaparat ca dinu-s,am decis sa astept pentru ca nu vroiam sa ma trezesc dupa 3 ani jumate cu alt nou model si prin consecinta sa pierd pe langa devalorizarea anuala si o eventuala "uzura morala" atat de devreme!!!!asta este o chestie de marketing la care o i-au in calcul in momentul cand cumpar o masina noua eu,nu am zis ca nimeni nu trebuie sa cumpere B7,nu mai face afirmati false ca sa-ti etalezi maestria de observator tu! ^_^

P.S:vad ca tu incerci sa convingi lumea ca viitorul model nu trebuie cumparat ca sigur va suferi de asa zisele "boli ale copilariei",vreau sa te intreb de unde stii tu ca asa va fi? :)

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca mai exista marca care sa nu scoata la 4-5 ani un model nou, fie el si macar un facelift minimal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Mi-am comandat si eu B7 CL 140CP la care am mai adaugat cateva optionale printre care si Dublu climatronic. La B7 mai exista cele doua display-uri mici in consola unde arata temperatura setata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Spre fericirea mea are. Si chiar seteaza temp din jumate in jumate de grad. Fosta masina tiguan nu avea si era si greu lizibil butonul cu temp setata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa aproape 4 ani de condus Passat B6 ieri m-am hotarat sa fac si eu un drive test cu noul B7...

Concluziile mele suna cam asa

Pozitive:

Chiar daca nu sunt multe lucruri schimbate in interior mi se pare totusi un pas in fata

Noua unitate arata chiar bine chiar daca in poze nu mi-a placut

Motorul de 140CP e SUPER silentios

DSG-ul... mai are rost sa zic? Exceptional

Scaunele foarte confortabile

Negative:

N-au lucrat deloc la suspensie... este la fel de zgomotoasa ca la B6-le meu

Muuuuuult prea mult crom

Led-urile de la bixenon (mie personal nu-mi plac mai deloc)

Daca nu stiam in ce masina m-am urcat puteam sa jur ca e cel vechi... mie mi se pare ca in afara de schimbarile evidente de design, 'sub piele' masina este identica cu cea veche. Acesta nu-i un lucru neaparat negativ pentru ca vechea masina este buna... insa totusi... nu e ok sa-l prezinti ca un model nou cand el se conduce exact ca cea veche.

Ca si o concluzie in pofida lucrurilor negative am ramas placut impresionat de 'noul' Passat mai ales de interiorul acestuia care este un mare pas in fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Exact. Sloganul de lansare al B7-ului a fost "Evolutie in loc de revolutie". Am venit aseara dintr-un concediu unde am discutat de cateva ori pe marginea piscinei cu un inginer care lucreaza la vanzari la Wolfsburg. Printre alte lucruri interesante, mi-a zis ca B7-ul e cel mai bun passat pe care l-au scos pana acum, se gandea si el sa-si ia unul, numai ca s-a obsinuit cu spatiul din Transporter :D L-am intrebat care e treaba cu motorul CFFB si care e diferenta fata de CBAB. A zis doar ca nu se pot compara, sunt foarte diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar un B6 mai rafinat insa mie mi-a cam ajuns dieselul... plus ca e si destul de scump :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Scump la achizitie, da. Insa saptamana trecuta era 1.71 EUR/litru dieselul in Italia, iar benzina 1,86!! Am vazut azi BILD-ul din '73 (din timpul crizei de combustibil) cand anuntau pe prima pagina: "In curand litrul de benzina 2 Marci!!" :))

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La B6/B7 este exact ca la B5/B5.5,fata si spatele usor redesenate,mai mult fata,in lateral este identic,la interior doare cateva artificii decoratice dar este identic daca nu te uiti atent,iar sub capota ce sa zic ,eu stiu ca atunci cand au introdus noile motoare in 2009 se contiunua cu aceleasi si astazi:1.4TSI 1.8 TSI,2.0TDI( 110 CP,140CP,170CP)SI 1.6TDI,toate euro5,silentioase noua tehnologie,bolile copilariei rezolvate 100%fiabile,tot ce vrei,amandoua avand aceeasi platforma tehnica neschimbata!Banuiesc ca doar acest CFFB al lui Dinu este scos doar pe B7!!!P.S:la toate cele trebuie adaugat si CC-ul, unde se imparte cel cu B6 din 2008 pana in 2011 si cel de acum 2012 care a fost adus in trend ca look cu B7 .

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!