Jump to content

Impresii Passat B7


V i c t o r
 Share

Postare recomandată

problema "parbriz incalzit": eu am asa ceva, iar nervurile se vad similar cu filamentul unui bec; sunt finute dar... se vad. De deranjat, nu deranjeaza, iar "la lucru" o sa-l pot vedea cand vine zapada si inghetul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

E aceeasi chestie ca si cu Golf 6, masinile au suficiente modificari incat sa fi considerate noi generatii.

Ideea e ca Grupul VAG vrea sa treaca la platforme comune pentru toate marcile. Cum ele nu sunt inca gata si Golf-ul si Passat-ul pierdeau ceva teren, au venit cu aceste face-lift-uri substantiale. Generatiile astea vor avea viata scurta pentru ca in curand vor veni noile generatii pe platformele noii.

Partea buna e ca masinile astea ar trebui sa aiba majoritatea problemelor (daca nu toate) remediate si s-ar putea sa pui mana pe masina care se va dovedi un tanc al vremurilor bune la un pret mult mai mic decat pana acum (si-au amortizat deja inveestitiile) si dealerii dau discount-uri bune.

Dadule, subscriu la cele scrise de tine mai sus. este de foarte mult bun simt nota ta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor.

Vreau sa va întreb așa."...

In curând voi primi o mașina de la locul de munca si am de ales între Passat 1.6 de 105cp sau o Jetta de 140cp.

Eu am un focus de 115cp si as fii dezamăgit ca o mașina ca Passat sa nu tragă cel puțin ca focusul de acum.

Colegii care au Jetta de 105cp, îmi spun ca se cam roaga de ea sa zburde de sosea. Din câte știu motorul de 105cp de pe Jetta este același cu 1.6 de pe Passat, vorbim de motorina bineinteles.

Eu vreau sa va mai întreb, dacă cumva , umblu la calculatorul Passat, ce pot obține si dacă se poate. ?!!

Jetta as primi-o highline de 140cp, Passat comfortline de 105cp.

Sunt între-o mare mare dilema si mă bucur ca am găsit acest forum.

Va salut si va Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.8 TDCI de pe Focus a fost un motor f ok si vioi. Asadar nu-ti recomand sa treci pe 1.6 TDI, deoarece si pe Jetta ar fi puturos, cu atat mai mult pe Passat care este o masina mai grea.

Trebuie sa te gandesti f bine de ce ai nevoie de la masina. Daca iti doresti o masina mai comfortabila si cu spatiu de depozitare superior mergi pe Passat. Daca vrei o masina mai bine dotata si care sa nu te dezamageasca la performante, mergi Pe Jetta 2.0 TDI care va fi net superioara Passatului ca si performante.

1.6 TDI se va putea resofta, dar sa nu uitam de faptul ca cilindreea este totusi una mica si nici motorul nu este la fel de reusit precum la concurenta, care au aceeasi cilindree.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei,

Crede-mă ca sunt între-o mare mare dilema. Astăzi m-am dat cu o Jetta de 105cp.....e mai puturoasa decât focusul meu....si mă gândesc ca dacă iau Passat cu 105cp o sa innebunesc....

Știi cumva, dacă iau Passat , am văzut pe net ca ii pun chip tuning cu 700 RON si ajung la 132cp....dar nimeni nu-mi spune dacă mașina o sa sufere.....mașina fiind in leasing, poate o sa am probleme la revizii....

Mare problema.....

Multumesc pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am achizitionat un Passat B7 CL fara xenon si as dori sa schimb stopurile actuale cu unele originale cu LED, stie cineva daca se pot instala aftermarket? Sunt cablaje diferite pentru acel model de stopuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei,

Crede-mă ca sunt între-o mare mare dilema. Astăzi m-am dat cu o Jetta de 105cp.....e mai puturoasa decât focusul meu....si mă gândesc ca dacă iau Passat cu 105cp o sa innebunesc....

Știi cumva, dacă iau Passat , am văzut pe net ca ii pun chip tuning cu 700 RON si ajung la 132cp....dar nimeni nu-mi spune dacă mașina o sa sufere.....mașina fiind in leasing, poate o sa am probleme la revizii....

Mare problema.....

Multumesc pt sfaturi.

Dilema ta e ca de fapt ai vrea Passatul ;) Pt. 1000+ EUR (nu stiu cat o fi in Romania!) faci tuning la ABT, o sa-l urce la 130 de cai si 305Nm. Nu pierzi garantia, insa nu stiu cum e in cazul tau cu leasing... Aici:http://www.abt-sportsline.de/tuning/shop/VW-Passat-3C-Motortechnik_374_93_4/produkt/ABT-Leistungssteigerung-886/

PS: Vad ca au si in romania ceva: http://www.abt-sportsline.de/vertriebspartner/partner-weltweit/cont/Europa/country/Romania/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am achizitionat un Passat B7 CL fara xenon si as dori sa schimb stopurile actuale cu unele originale cu LED, stie cineva daca se pot instala aftermarket? Sunt cablaje diferite pentru acel model de stopuri?

poate este timpul sa se creeze si aici un topic cu numele:"CE MODIFICARI PUTEM FACE LA B7 DUPA CE L-AM CUMPARAT"

Modificat de Pararazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei,

Crede-mă ca sunt între-o mare mare dilema. Astăzi m-am dat cu o Jetta de 105cp.....e mai puturoasa decât focusul meu....si mă gândesc ca dacă iau Passat cu 105cp o sa innebunesc....

Știi cumva, dacă iau Passat , am văzut pe net ca ii pun chip tuning cu 700 RON si ajung la 132cp....dar nimeni nu-mi spune dacă mașina o sa sufere.....mașina fiind in leasing, poate o sa am probleme la revizii....

Mare problema.....

Multumesc pt sfaturi.

1.8 TDCI 115 CP are cuplu 300 NM, 1.6 TDI 105 CP are parca 250 NM + handicapul dat de cilindreea inferioara.

Poti sa o resoftezi, unele firme punandu-ti un soft care nu se "vede" si nu vei avea probleme cu garantia, dar puterea data prin resoftare nu se va compara niciodata cu puterea data de o masina stoc (aici vb de simple chip tuninguri, nu alte modificari aduse motorului).

Daca intr-adevar ti se pare puturoasa si crezi ca nu te vei simti in largul tau, iti recomand Jetta pt ca pana la urma este suficient de incapatoare si aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 moduri de a ajunge la 130cp?

Una , prin resoftare.... Si alta cu chip tuning? Cu chip tuning

http://race-chip.ro/chip-tuning/volkswagen-passat-b7-1-6-tdi-1641. Aceasta firma spune ca as ajunge cu chip la 315 Nm cuplu. I-am întrebat si mi-au spus ca la revizii, acest chip se da relativ, ușor jos.

Mâine , merg la reprezentanta....

Oricum,mii de multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resoftare=chiptuning=remapare.

Aceste cuvinte semnifica acelasi lucru. Sunt sinonime! Din ignoranta, cand se aude "chiptuning" multi se gandesc la vreun cip electronic bagat pe undeva...

Mai exista o metoda pentru cresterea puterii - cu power-box.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu bag mana in foc, pt ca in poze arata diferit fata de realitate, dar as zice ca e Cashmere Brown, culoare care nu se mai poate comanda de cateva saptamani pe B7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culoarea se chama "Granite Green Metallic". In Germania e disponibil in configurator, costa insa 2090 EUR :huh: In configuratorul pt. Romania nu vad culoarea asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest "Granite Green Metallic" da foarte frumos la Passat,mai ales sa ai si acele lumini de zi,"se pupa perfect" dar este exagerat pretul ,chiar daca este in Germania,nu poti cere atatia bani doar pe o nuanta de culoare noua!!!!!As fi curios la noi care cred ca ar bate pe la 1500 EURO.

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de exclusivism. Daca esti multumit cu o culoare comuna, atunci e culorile "standard" sunt ok. Daca vrei insa ceva mai special, atunci tre sa bagi mana in buzunar. E valabil pentru multe chestii, nu numai pt. vopselele VW ;)

Cam de 2-3 ori pe saptamana ma intersectez cu cate un Passat de la Hilti, de obicei pe autostrada, pe drum catre servici. Nu se poate sa nu imi fuga okii...au numai B7-uri variant rosii. :icon_thumleft: Asta e de ce unii isi comanda masinile in culori mai speciale ;) Acuma rosul costa normal, insa cand am comandat eu masina costa vreo 1000+ eur.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult domnilor.

Am înțeles ca pe Passat acum sunt disponibile numai 4 culori metalizate.

Salutare tuturor. Cât de curând mă alături vouă...cu un B7. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari.

Ce nu o sa ai la Passat sunt:confortul pe denivelari, tinuta de drum si servodirectia Ehpas reglabila de la Focus. In rest masina este superioara.

1.8 TDCi are un consum mai mare decat alte Diesel-uri, dar trage ca un animal. Te tii fara probleme de un 2.0TDI pe drum drept pana la viteze destul de mari. Pe drumuri virajate Passat-ul nu se tine dupa Focus, subvireaza mai repede si mai larg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinuta de drum la focus mai buna ca la Passat? Ultima oara cand am verificat era cam invers...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul minus la Passat este directia care nu este asa responsive ca la Ford Focus 2011 (nu ma pronunt la alte modele). Si ma refer la directia care vine default pe Passat. Exista si optiunea de servotronic (160 euro) si o sa ai acelasi raspuns ca la Audi. De asemenea poti sa iti pui si XDS (o varianta electronica de LSD) care (si aici zic din auzite nefacand drive test cu asa ceva) o sa reduca foarte mult understeering-ul care la Passat nu este oricum o problema :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceee? "directia care nu este asa responsive ca la Ford Focus 2011" :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi se pare ca este amuzant la culme am facut drive test si la viteze mari pe ford focus asistarea este mai corecta, este mai sport, mai tare, simti mai bine astfaltul ca sa zic asa.

La viteze mici (drumurile stramte de prin Cluj si manevre de parcare) cred ca totusi servo asistat de la Passat este mai ok.

Din nou comparatia este facuta cu servodirectia care vine default pe Passat.

Desi nu stiu cum se simte cu optiunea servotronic banuiesc ca se comporta mai bine ca pe ford focus (avand in vedere ca este ce se gaseste pe Audi).

Din nou este o parere bazata pe senzatia de la drive test.

Oricum eu mi-am comandat Passat-ul cu servotronic si nu ma stresez prea tare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit telefon de la dealer acum cateva minute, mi-a venit masina cu 4 saptamani mai devreme :eek: . Era si el la fel de surprins si luat pe nepregatite ca si mine.

Comanda a fost data pe 12.11.11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!