Jump to content

Impresii Passat B7


V i c t o r
 Share

Postare recomandată

mastermox, B7 nu doar pare un facelift, este unul. Tehnic nu au schimbat nimic la el, la condus sunt la fel. Trebuia sa vina cu acest facelift sa nu plece clientii la alte marci, asta pana la aparitia noului model. Model care o sa fie total schimbat.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

theo ,mare adevar vorbesti,am condus B7 la interior e la fel , la tinuta de drum nu am sesizat diferente.Fata pare mai germana?.Eu astept B8 . :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus si B6 si B7, ambele cu 2.0TDI 140CP si cutie manuala. Ambele Variant, doar culoarea difera :P

Singura diferenta sesizata de mine ar fi izolarea fonica mai buna la B7.

Eu astept B8 . :icon_cheesygrin:

Eu nu astept B8, tocmai pentru ca va fi o masina noua :icon_cheesygrin: Am comandat B7.

Sunt insa convins ca nu merita pentru posesorii actuali de B6 sa faca "upgrade" la B7. Aici in Germania posesorii de B6 schimba la BMW 5er sau macar Audi A6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,ai dreptate ,daca nu-mi place B8 , atunci stapanul inelelor :lol: ,sant foarte multumit de B6 :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are aceleasi injectoare. Atit injectia difera cat si partea de transmisie. Ambreiaj, colanta etc. Eu am acum o Skoda Ocativa 2 2.0TDI 140 CP si cip la 175 CP, a fost totul ok pana la 80k km dupa care a inceput sa pice ambreiajul, turbina. Pe scurt NU recomand Cip tuning

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Mi am pus pe masina ce se va livra curand functia de ralanti ( cu DSG) insa nu prea sunt lamurit cand ar trebui sa o folosesc si ce anume face ea...sigur, costand vreo 30 de euro probabil mai nimic nu face dar am zis ca nu strica sa intreb. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Mi am pus pe masina ce se va livra curand functia de ralanti ( cu DSG) insa nu prea sunt lamurit cand ar trebui sa o folosesc si ce anume face ea...sigur, costand vreo 30 de euro probabil mai nimic nu face dar am zis ca nu strica sa intreb. Multumesc!

Daca vorbesti de "Start-Stop" atunci nu inteleg: este dotare de serie pe toate Passaturile cu BMT (BlueMotion Technology), chiar si pe masinile cu DSG. La masinile cu cutie manuala, se activeaza singura (se opreste motorul) cand motorul e suficient de cald, se scoate din viteza si se ridica pedala de ambreiaj (deci la semafor). La masinile cu cutie automata, se activeaza cand se apasa pedala de frana si rotile sunt oprite. Evident, asta genereaza probleme, devenind enervant:

- la parcare,

- la intoarceri din mai multe miscari

- la mers in coloana, cu opriri

Sistemul se poate insa dezactiva oricand (exista un buton langa maneta schimbatorului). Interesant pentru mine e insa altceva: cum functioneaza start-stop in combinatie cu auto-hold pe DSG...ca doar amandoua sistemele sunt "comandate" de apasarea/ridicarea piciorului de pe frana... :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru lamuririle privind sistemul start-stop, am si condus dar in combinatie cu cutie manuala; functia de ralanti (care e doar pentru cutiile automate) este prezentata ca o noutate la B7, eu ma intrebam ce diferenta o fi intre aceasta functie si pozitia N de la automate de exemplu...o fi vorba poate despre trecerea cutiei in N de la un buton de pe volanul multifunctional (parca imi amintesc ca venea doar in combinatie cu volanul cu comenzi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N vine de la "neutral", adica punctul mort. Motorul merge la relanti, dar cutia de viteze e decuplata. Start-stop e cu totul altceva, pentru ca opreste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, ieri am preluat masina de la dealer! Momentan e prea devreme pt impresii, un singur comentariu as avea acum: referitor la functionarea sistemului start-stop concomitent cu auto-hold la DSG pot spune ca nu sunt prea bine armonizate intr-adevar, ele functionand astfel: cand masina s a oprit complet din mers intra auto-hold cate are efect pana la urmatoarea actionare a acceleratiei, start-stop opreste motorul cand masina s a oprit din mers si il tine oprit pana la eliberarea pedalei de frana; ideea e ca tre sa stai cu piciorul pe frana ca motorul sa nu porneasca desi masina este oricum tinuta pe loc de auto-hold ..cam ciudat parca...

Masina este ff ok in schimb din cam toate pct de vedere..

Daca cineva doreste ceva detalii specifice despre acest model nu ezitati (passat variant 2.0 TDI BMT CL 140 CP DSG6)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, combinatia auto-hold si start-stop nu prea se pupa bine cu DSG-ul. La o prima impresie, auto-hold nu prea are rost pe masinile cu cutii automate, pt. ca la ridicarea piciorului de pe frana oricum masina "trage" in fata. Asta e valabin insa numai daca panta e "la urcare". La pornirea de pe loc pe pante "la coborare" insa auto-holdul e totusi folositor ;)

De la ce dealer ai luat masina (presupun ca din Bucuresti) si cat a durat de cand a fost fabricata si pana cand ai ridicat-o? A mea e foarte similara (fara DSG insa) si a fost produsa saptamana asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai amandoua functiile au buton de activare / dezactivare; ma gandeam ca au gasit o metoda sa optimizeze functionarea lor in armonie.

Din postul lui andrew2 se pare ca nu e chiar asa.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dinu_s

Am luat-o de la PBV1, a sosit in bucuresti in saptamana 39 (mai devreme cu o saptamana fata de termenul initial), in fabricatie cred ca a intrat in prima jumatate din septembrie dar nu am avut informare exacta pe aceasta tema de la dealer - nu am intrebat

@ mike.

Start-stop se reactiveaza singur de fiecare data cand pornesti motorul, trebuie dezactivat tot timpul daca nu e dorit; auto hold il tin eu activat pt ca mi se pare foarte util cel putin prin bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca in cazul tau statisticile nu prea au valoare (adica: nu conteaza ca VW produce sute de mii de masini care merg fara probleme daca a mea se strica tot timpul), dar uite aici cateva date:

- 226000 Passaturi produse in 2010: https://www.volkswag...ntlichkeit.html

- aproape un sfert din noile masini inmatriculate in Germania sunt Passat-uri: http://data.motor-ta...56700828562.png

- de vreo 2 ani incoace Passatul sta excelent in statistica panelor de la ADAC: http://www.adac.de/i...m68C5X3xLE4HeN_

Si daca tot am dat linkuri, am nimerit si peste un filmuletz cu productia de Passaturi la Emden:

:icon_thumleft: Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Doresc sa achizitionez in perioada urmatoare 2.0 tdi, 140 cp, dsg6. Doresc sa stiu daca din experienta voastra sau din ce ati auzit daca merita Dynamic Light Assist (ajustarea automata a fazei lungi in asa fel incat sa nu se orbeasca ceilalti participanti la trafic)?

Aceasta nu poate fi aleasa pe configurator dar am intels ca este disponibila la pretul de 407 euro.

De asemenea as dori sa stiu ce parere aveti de DSG.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG e super. Eu am comandat totusi fara DSG (un Variant 2.0TDI 140 CP) pentru ca:

- functionarea DGS in combinatie cu functia de relanti si start-stop (ambele serie daca comanzi acum passatul) e nitel cam "ciudata";

- am testat un DSG pe un Superb2 TDI cu 170 CP si nu prea mi-a placut (delay destul de mare la pedala - poate insa ca la VW cutia e progrmata sa mearga mai bine);

- cutia DSG e poate cea mai complexa componenta a masinii si defectiunile la DSG sunt destul de costisitoare dupa iesirea din garantie;

- consumul cu cutie manuala e mai mic decat cu cutie automata.

Referitor la DLA, din cate stiu se poate pune numai daca ai luat si pachetul Bi-Xenon (pentru ca farurile cu Halogen nu se pot misca - adica n-ai lumina dinamica de virare). Nici d-asta n-am pus, pentru ca merg destul de rar noaptea si atunci in proportie de 90% pe autostrada (locuiesc in germania).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dcpavelescu

Posed de o saptamana b7 2.0 TDI 140 CP DSG6, pot face urmatoarele comentarii:

- DSG-ul merita pentru trafic aglomerat+autostrada si este exceptional; am facut zilele trecute bucuresti-arad dus intors si pot spune ca DSG nu prea a fost proiectat pentru traficul extra urban de la noi, pe valea oltului, dealu negru cam ai nevoie sa tii masina peste 2000 de ture ori Dsg iti da a 6 la cca 60 km/ora si ai 1100-1200 de ture cu care nu ai ce sa faci pe drum cu serpentine; am incercat si D si S dar mi s-au parut f apropiate ca si comportament; in schimb dsg e ideal pt drum fara serpentine, consuma 5.2-5.3 l/100km mers cu 140-150 maxim

- am vrut si eu DLA dar nu am mai avut buget; trebuia sa l fi pus in loc de Side Assist, pe care nu l gasesc deloc util cel putin pt Buc (unde circul in proportie de 80% din timp)

In concluzie tre sa recunosc ca passat + DSG a fost o alegere f inspirat.

Bafta multa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrew2 merci mult pentru raspunsuri.

ai pus cumva si parbriz incalzit? daca da ai apucat sa-l folosesti dimineata?

Merci

legat de parbriz incalzit ma intereseaza ce experiente aveti, ati avut? merita pus? am inteles de la uni ca nervurile responsabile cu incalzirea lui sunt vizibile si enerveaza pe multi?

oare asa sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere, parbriz incalzit (care este oricum la pachet cu scaunele fata incalzite) nu mi am pus...La CL erau optionale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu parbriz incalzit si merita insa trebuie comandat impreuna cu scaune fata incalzite pe cl (hl are standard scaune)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan WV ma poţi ajuta te rog cu câteva detalii?

Se văd nervurile din parbriz în timpul zilei sau nopţii? Există ceva care te deranjează?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu. Doar prin ochelarii de soare se vede ca ai parbriz incalzit. Nu exista nimic care sa ma deranjeze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspns Bogdan. Scuze ca insist. Dar care este problema in timpul purtarii ochelarilor de soare. cum anume se vede ca ai parbriz incalzit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vede din exterior. Mi-a zis cineva daca masina e securizata. Erau parca rosii dungile. Nu sunt probleme cu condusul

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!