Jump to content

Jetta / Bora 1.8T 180hp stock


dudyyxx

Postare recomandată

s-a intamplat inevitabilul.a "crapat " ambreiajul.tremura putin cand plec de pe loc, iar in mers in orice treapta cand accelerez la podea, sare turometrul de zici ca e scoasa din viteza si tureaza motorul in gol.acum sper sa nu fie si volant. ce ma sfatuiti sa pun?sa nu fie nici costisitor, ca sunt intr-o situatie mai grea,dau si licenta la facultate + altele

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dudyyxx

    681

  • Rujjuman

    76

  • Muale

    72

  • Circoloco

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai daca tot dai cutia jos... schimba mai bine tot kitul :)

Link către comentariu

incredibillll.am fost la cineva de la Reprezentanta, si surpriza i-am dat seria de sasiu,iar codul masinii este AWP cu 182CP la baza.este o editie limitata la americani pe modelul asta.sunt uimit,am masina de 2 ani si toate serviceurile au spus ca e AUQ.in legatura cu ambreiajul inca nu sunt hotarat ce sa pun. am gasit stock cu ce a venit masina de la mama ei,sau kit sport.

Link către comentariu

in legatura cu ambreiajul cred ca voi omta pentru stock.nu sunt foarte sigur

Link către comentariu

intre stock si sport ce diferente sunt? ar trebui sa te gandesti la ceva sa suporte puterea crescuta a masinii, mai ales daca mai ai si alte planuri la motor in viitor...

Link către comentariu

cum pot afla cat cuplu tine ambreiajul stock? mi-e sa nu fac prostia sa il cumpar degeaba

Link către comentariu
Publicat (modificat)

cu ajutorul lui laur_vw am vorbit cu un baiat la MHT auto, pentru a-mi face ambreiajul custom.mi-a zis ca va rezista undeva la 350-360nm ambreiajul,sau il poate face ceramic si suporta si 600Cp

Modificat de dudyyxx
Link către comentariu

Ma asteptam sa iti garanteze mai mult sau nu ai vrut tu ceramica?Cum a reactionat cand i-ai povestit ce motor ai???

Link către comentariu

pai il poate face in 2 feluri.

1-sa tina 350-360nm

2-sa tina peste 500-600nm,ceea ce pt benzina este foarte mult.si m-am hotarat,il voi face ceramic.luni duc masina

Link către comentariu

am vorbit cu baiatul unde mi-am facut softul, si l-am intrebat cat mai putem urca puterea masinii(CP &Nm) si mi-a spus ca nu se mai poate,ca pe urma risc sa stric masina.ca o sa cada turbina.adica turbina asta nu poate mai mult ? am k03S

cine imi poate da si mie nr lu gigel de la buzau, pe pm

Link către comentariu

buna asta cu "gigel de la buzau" :coffee_lol:  :))

Link către comentariu

cine a fost la el si il cunoaste stie despre cine vorbesc

Link către comentariu

daa,acum am vazut ce am scris,scz.am aflat nr,ms

Link către comentariu

turbina suporta mai mult,dar cere intercooler,inca o pompa de benzina si altele.eu momentan nu pot creste mai mult puterea

am citit la cineva pe un alt forum ca a schimbat "senzor presiune din rampa de injectie de la 3bari la 5 bari, iar rezultatul :de la 180 cp a sarit la 200. oare chiar asa e?

asta a scris el :

Edit:

150-180: Doar soft

180-200: Senzor rampa 3->5 bari

200+: turbina, injectoare cu debit marit, alt soft

250+: alt ambreiaj

300+: pistoane forjate, volant usurata, arbore mai usor, biele usurate

Link către comentariu
RazvanBlade

ce a zis el cred ca e pt motoarele cu k03 si acceleratie pe cablu...tip AGU,etc

la AUM, AUQ din soft se duce de la 150 la 215 cp, aprox.

Link către comentariu

Se poate schimba  FPR-ul de pe rampa cu injectoare de la 3.0 Bar la cel de S3 care este de 4.0 Bar.nu te ajuta sa castigi putere ci doar tine in rampa presiunea mai mare iar cand este nevoie de benzina multa nu mai trebuie ca sa faca pompa presiune.

Turbina k03S am inteles ca ar face cam 250-260CP dar cu multe modificari si nu te tine prea mult.

 

Cea mai buna alegere zic eu este sa faci ca mine.iei turbina hybrid care merge perfect in locul celei vechi.Turbina hybrid este echivalentul lui K04 si poti avea 275 cp lejer dar toate astea cu injectoare de 380,FPR de 4.0 Bar, debitmetru de 80mm si soft corespunzator.eu am pus pe masina toate piesele dar nu am apucat sa fac softul.Iti atasez o poza sa vezi despre ce turbina este vorba

post-20021-0-22337200-1368955963_thumb.j

post-20021-0-26613600-1368955983_thumb.j

Link către comentariu
Publicat (modificat)

vladucu-despre asta e vorba.si in admisie e oricum mai mare,se si vede

post-78485-0-02028700-1368988935_thumb.j

Modificat de dudyyxx
Link către comentariu

Se poate schimba  FPR-ul de pe rampa cu injectoare de la 3.0 Bar la cel de S3 care este de 4.0 Bar.

 

Vezi ca pe S3 FPR ul este tot de 3bar.

Diferenta este doar la injectoare, care la S3 sunt de 380cc si la AUQ, cum are si dudyyxx, sunt de 280cc(parca). In rest FPR ul e la fel: 3bar.

Link către comentariu

Intradevar,am gresitu eu, Audi S3 are 3 Bar si injectoare de 380cc iar AUQ are tot 3 Bar si injectoare de 318cc.

@dudyyxx daca vrei sa pui debitmetrul de S3 nu merge ca e prea mare in diametru...ti-ar trebuii alt TIP dar cred ca tot degeaba.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!