Jump to content

Jetta / Bora 1.8T 180hp stock


dudyyxx

Postare recomandată

Arata si suna foarte bine.Legat de fumul alb, cred ca la prima cheie a fost un abur de la condensul de peste noapte.Bafta cu masina!

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dudyyxx

    681

  • Rujjuman

    76

  • Muale

    72

  • Circoloco

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mie mi se pare ca se aude a toba sparta :(

 

Fumul alb este de obicei ori de la condens sau antigel. Cum a fost destul de cald in ultimele zile, verifica nivelul de antigel si de ulei sa nu cumva sa-ti bage antigel in ulei din cauza garniturii de chiulasa impuscate.

Link către comentariu

garnitura de la capacul de la ghiuloasa am schimbat-o acum 3000-3500 km cand am facut distributia.o sa verific antigelul.mie imi place cum se aude,in realitate se aude mai gros

Link către comentariu

Garnitura de chiulasa e una, garnitura de CAPAC de chiulasa e alta.

 

Daca se duce prima e problema mare - daca se duce a doua, doar se face mizerie pe la motor.

Link către comentariu

am verificat acum si atat nivelul antigelului, cat si cel al uleiului sunt perfecte.

Link către comentariu

nu am scapat de problema cu fumul. miroase a benzina, si cand o accelerez scoate mult.pana se incalzeste.de la ce poate sa fie?

Link către comentariu

dupa 3-4 minute nu mai scoate absolut deloc si nici nu mai miroase deloc.si scoate doar cand o las mai mult de o zi nepornita

Link către comentariu

Acelas simptom il am si eu la Alfa - tot motor mare si mancator (by default) de ulei - la rece da fum/abur si pute. In rest merge ireprosabil, nici un pic de fum in sarcina.

Niste simeringuri de supape poate?

Link către comentariu

incredibil,dar azi dimineata am pornit-o si nu a mai scos nimic.singurul lucru ce am facut ieri,am spalat filtrul de aer.dar nu cred ca ar avea vreo relevanta.nu stiu ce sa zic. o sa merg cu ea la mecanic sa vad care e problema

Link către comentariu

azi am dat 1 roata jos si am cantarit-o, si spre uimirea mea are 19,8 kg,cu tot cu anvelopa.celelalte jante care le-am avut cantareau 29,9kg.o diferenta destul de mare zic eu

Modificat de dudyyxx
Link către comentariu

in mare parte am aflat din ce cauza scoate fum.semeringurile de la supape,sau segmentii.abia luni m-am programat din cauza serviciului.are cineva idee cam ce pret au semeringurile si segmentii?

Link către comentariu

am aflat buba cu fumul.semeringurile de la supape.sunt in jur de 80-90 de lei.dar manopera 350-400 de lei.trebuie data jos distributia si s-ar putea sa trebuiasca data si chiulasa.

Link către comentariu

deci am avut dreptate...

manopera ar trebui sa fie formata din distributie + chiulasa demontat/remontat.

 

adauga si curea dintata noua (niciodata nu se pune cea veche) si garnitura de chiulasa (sunt sanse mari sa se ciupeasca la demontare)

Link către comentariu

garnitura de chiulasa si cureaua dintata le-am schimbat-o odata cu distributia.

scuze.eu am schimbat garnitura de la capacul de la chiulasa. o voi schimba si pe cea de la chiulasa

Link către comentariu

Nu ma intelege gresit - nu este obligatoriu - doar ca producatorii recomanda sa nu montezi o curea de distributie care a fost demontata o data de pe masina. Iar cu garnitura de chiulasa: pentru a face o treaba calumea de inlocuire a simeringurilor de supape, e mai bine sa dai jos chiulasa. Si sansele sa ramana 100% intreaga garnitura sunt foarte mici - chiar daca ochiometric va parea ok.

Link către comentariu

simeringurile se pot schimba si pe deasupra fara sa dai jos chiulasa...e o metoda mai neortodoxa.Daca dai jos chiulasa(deci se face treaba ca la carte),musai planata chiulasa,de preferat si rectificata,e recomandata alta garnitura de chiulasa si de preferat alte prezoane pt chiulasa.Distributia daca nu are multi km,de ce sa o schimbe?

Multi km dudyyxx cu super jetta :)

Link către comentariu

pai de cand am facut distributia am facut maxim 5000km.pai asa mi-a zis si mecanicul, ca s-ar putea sa nu mai dea chiulasa jos.o sa ma duc luni la service si vedem ce facem.stau cam prost cu banii acum si s-ar putea sa o aman 1 saptamana 2.multumesc pt urare.si tie la fel

Link către comentariu

am gasit la cineva un blow off HKS original.si vrea sa ii dau bov-ul meu FORGE 007p la schimb pe el.ce ziceti merita?eu am mai avut un blow off inainte si nu imi tinea presiunea si nu tragea masina.mi-e frica sa nu faca la fel

Link către comentariu

Probeaza-l inainte. Ca doar sunt trei furtune, trei coliere. Dai o tura vezi ce si cum. :)

Link către comentariu

pai asa am vorbit cu el,sa ne intalnim si sa il probez

Link către comentariu

cam ce cuplu tine ambreiajul stock? adica sa pot merge linistit cu el.eu acum am 333 cuplu, si parca as vrea mai mult

Link către comentariu

Eu am cam 400nm si tine foarte bine...numai ca nu stiu daca am  ambreiaj ca al tau,daca au mai facut vreun update din 2003 pana in 2007.

Link către comentariu

nici al meu nu da nici un semn de oboseala, nu patineaza, absolut nimic. si ma gandesc sa maresc umpic cuplu dar nu stiu daca va tine. ca nu am bani de ambreiaj acum

Link către comentariu

Daca vezi ca nu tine sau da semne sa patineze,treci inapoi cum ai fost sau mai este varianta sa nu ii dai acceleratie maxim sub 3500-4000.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!