Jump to content

Jetta / Bora 1.8T 180hp stock


dudyyxx

Postare recomandată

  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dudyyxx

    681

  • Rujjuman

    76

  • Muale

    72

  • Circoloco

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

am venit acum de la bucuresti si undeva pe drum am accelerat mai tare si mi-au sarit ochii la ceasul de boost, aici surpriza, imi arata 0,7 bar cel mai mult, iar pana acum arata 1.3 aproape 1.4 bar. ce credeti ca poate fi? oare nu l-am legat bine? il am legat la furtunul care duce in capul DV-ului

Link către comentariu

incrdibil,am mers acum cu masina, si culmea ceasul arata 1.3 aproape de 1.4. poate sa fie frigul cauza ?

Link către comentariu

Pffff...de la 1.3bar, 1.4bar la 0.7bar e cam cale lunga: dublu chiar. Nu prea imi vine sa cred ca frigul e cauza.

In aceeasi treapta se intampla fenomenul?

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu

temperatura sa afecteze presiunea.... la jumate aproape?

oricum,sfatul meu este sa pui intrebarile astea mai tehnice in aria specificata. in felul asta nu risti avertisment de la moderatori si ai sanse sa primesti raspunsuri mai repede, de la persoane cu experienta.

("Sunt strict interzise discutiile referitoare la problemele tehnice.")

Link către comentariu

da in aceeasi treapta. acum arata bine. astept sa vina noaptea si sa mai fac o tura cu ea sa vedem daca face la fel

Link către comentariu

o mica sedinta foto.pacat ca nu sunt cu rotile de vara

post-78485-0-69285400-1352738222_thumb.j

post-78485-0-11373000-1352738231_thumb.j

post-78485-0-58276700-1352738238_thumb.j

post-78485-0-40322000-1352738279_thumb.j

post-78485-0-48630600-1352738286_thumb.j

post-78485-0-85909200-1352738299_thumb.j

post-78485-0-98176800-1352738351_thumb.j

post-78485-0-27299700-1352738359_thumb.j

Modificat de dudyyxx
Link către comentariu

In legatura cu presiunea aia de 0.7..e perfect normala atunci cand turbina atinge numarul de rotatii maxime iar westgate-ul deschide clapeta interioara a.i. gazele de esapament sa fie deviate direct pe evacuare si nu prin paletii turbinei.

Daca o sa mergi cu masina pe autostrada o sa vezi ca turbina iti face 1.3 presiune dupa care scade la 0.5 - 0.7

Link către comentariu

pai imi face 1.4 si scade la 1bar si ramane acolo.nu stiu ce sa intamplat in ziua aia de imi arata eronat.nu amai facut figuri de atunci

Link către comentariu

Vezi sa nu ti se stranguleze pe undeva furtunasul de la ceasul de boost. Eu am patit-o.

Daca iti mai face o data figuri, eu zic sa te pui sa il verifici. :)

Link către comentariu

Am citit acum cateva zile pe aici pe forum, ca nu e bine sa legi ceasul de boost la DV pentru ca in anumite situatii o sa-ti arate eronat ... se recomanda sa-l legi la furtunul de la FPR.

Link către comentariu

si mie mi-a zis cineva ca nu e bine la FPR. acum parerile sunt impartite. azi voi lua un furtun mai dur umpic, ca asta care il am la ceas e foarte foarte elastic, si il voi schimba si cu ocazia asta il leg si la FPR.mi-am luat si 2metri de furtun albastru siliconic cum e cel de la FPR si le boi inlocui pe toate

Link către comentariu

Si de unde sti din ce cauza iti arata eronat, daca schimbi si furtunul si "conexiunea"?

Schimba doar furtunul si daca tot asa face, atunci leaga-l la FPR. Sau invers.

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu

am scos azi ceasul din scrumiera de acolo si furtunul era indoit chiar de unde iese din ceas era strans de tot asa.cred ca a stat prea presat.am taiat partea aia si am mufat din nou

Link către comentariu

Tot in zona aia l-am avut si eu strangulat. L-am lasat mai lung putin(adica sa nu fie intins pentru ca atunci se stranguleaza) si nu am mai avut probleme :)

Link către comentariu

pai e lung,doar ca s-a indoit chiar la iesirea din ceas si ramasese asa.acum nu a mai facut probleme.daca mai face o sa schimb si furtunul cu unul mai dur

Link către comentariu

Sau vezi unde il pui sa nu aiba in ce sa preseze. Nu furtunul e probkema ci cum a stat apasat.

Eventual poti sa dai cateva ture cu izolir pe el in zona aia sa se intareasca.

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu

Sau vezi unde il pui sa nu aiba in ce sa preseze. Nu furtunul e probkema ci cum a stat apasat.

Eventual poti sa dai cateva ture cu izolir pe el in zona aia sa se intareasca.

From HTC via Tapatalk.

+1

Exact asa! :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!