Jump to content

Jetta / Bora 1.8T 180hp stock


dudyyxx

Postare recomandată

  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dudyyxx

    681

  • Rujjuman

    76

  • Muale

    72

  • Circoloco

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

fata sigur nu o mai las.am scut de metal si e umpic mai jos decat nivelul barii si pe urma matur tot.am lasat distanta egala.cat am pe fata intre cauciuc si aripa atat am lasat si pe spate,ca sa se vada frumos

Link către comentariu

cine imi poate spune daca imi iau un kit intercooler,ce se intampla cu senzorul map de pe cel stock?

Link către comentariu

Se va muta pe noul traseu :)

Daca noul traseu nu vine cu flansa pentru senzor, atunci va trebui sa iti faci tu una la strung dupa forma MAP ului :)

Link către comentariu

Cam la ce preturi se face o flansa de MAP?

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu

Pai acuma depinde cum vrei sa ti-l faci:

1. Iei kit complet de pe net si nu iti mai bati capu' cu nimic.

2. Il faci custom si iar nu iti mai bati capu' cu nimic, numa' sa ai mester bun

Lawrentzyu_86

Am eu doua flanse, le-am facut pentru mine, dar le-am facut degeaba pentru ca AGU nu are senzor MAP...asa ca le pot vinde :)

Link către comentariu

Si eu..am cativa metri de baghete de aluminiu...latime.de 50mm si grosime de 10mm plus un CNC...de asta ma interesa ...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu

Partea aia ce ai incercuit-o tu nu prea are cum sa mai ramana acolo(practic), pentru ca intercoolerul tau se muta din colt in mijloc.

Noul traseu ar trebui sa plece din turbo si sa ocoleasca motorul pe langa DV, apoi pe langa baterie si sa coboare acolo in bara unde ar trebui sa ai intrarea in intercooler. In partea cealalta o sa ai iesirea, care e f scurta deoarece acolo se afla si intrarea in admisie.

Asta ar fi cel mai scurt/accesibil traseu pentru FMIC, iar daca "sapi" un pic pe net, ai sa vezi ca majoritatea asa au fost realizate.

Lawrentzyu_86

Inseamna ca ai traseu de aluminiu, pentru ca pe inox nu prea ai cum sa prinzi aluminiul :)

post-99224-0-27145000-1349883461_thumb.j

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu

ok,am inteles,si partea cealalta o scot,dar de unde o scot?si ramane gaura?

cati cai ai castigat de pe urma fmic-ului?

traseul am vazut pe unde vine,m-am uitat la unu pe youtube cum a montat.dar pe mine ma intereseaza sa scap de ala care l-am incercuit

Modificat de dudyyxx
Link către comentariu

Pai tot traseul vechi vine anulat: din turbo pana in intercooler si din intercooler pana in admisie. Doar vine cel nou, nu?

Si da, in partea aia, desupra de dump pipe ramane "lacuna"...e putin ciudat la inceput, dar o sa te obisnuiesti tu :D

Link către comentariu

de ce e ciudat?in ce sens?bun si ala care l-am incercuit eu unde are capatul?in intercoolerul actual?

Link către comentariu

E ciudat ca nu mai vezi teava aia, e doar loc gol... :D

Da mai, omule...ala ce l-ai incercuit tu se duce in jos, dupa care merge in fata pana in intercooler. Il scoti tot afara :)

Cand pui FMIC ul vechiul traseu nu te mai ajuta la nimic. Doar nu o sa ti niste tevi goale pe masina :D

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu

Pai stai un pic...

Te-ai hotarat cum ai de gand sa iti faci FMIC ul ???

Ca daca cumperi kit ul complet de pe net sau cine stie din ce magazin de tuning, ala de obicei vine cu tot cu flansa, nu mai trebuie sa ii faci nimic decat sa ii montezi senzorul :)

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu

Daca iti cumperi kit complet, numa' sa il montezi, atunci 100% are si flansa de MAP.

Bafta! :)

Link către comentariu

NU este kit bolt on.

Kiturile care sunt pe piata,kit de care am avut si eu necesita adaugarea flansei pt MAP si inca o tevusca mica p vacum.

Exista insa pe ebay un model nou de kit bolt on pt 1.8t cu tot e trebuie insa este undeva la 400$.

Ti-as recomanda insa sa il faci custom si sa pastrezi traseul OEM din spatele motorului.

Cu alte cuvinte scoti IC OEM si din furtunul care duce la clapeta si teava care este in spatele rotii duci tevile pana la gurile FMIC-ului.astfel nu o sa apara nicio teava in plus la motor.

Link către comentariu

am inteles.o sa vad la ce fmic ma rezum.mai caut inca.m-a lasat bateria,este cea originala si nu scrie amperajul pe ea.scrie doar 700cca.stiti cumva de cat trebuie bateria?ma gandesc sa iau de 55Ah

Link către comentariu

vladucu

Cum zici tu, nu o sa lungesti un pic traseul?

Sau ambele tevi intra in aceeasi parte(cea cu clapeta) a intercoolerului??

Si cam care ar fi avantajul pastrarii traseului vechi ?

dudyyxx

Poti pune intre 55 si 74ah :)

Poti lua ceva mai mare de 55ah mai ales daca ai cutia in 6 trepte :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!