Jump to content

Jetta / Bora 1.8T 180hp stock


dudyyxx

Postare recomandată

o poza cu prietenii mai mari si una cu noile bobine montate

urmeaza revizia filtre+ulei.saptamana asta le voi schimba

post-78485-0-25452100-1341221564_thumb.j

post-78485-0-42638600-1341221569_thumb.j

post-78485-0-56637500-1341222260_thumb.j

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dudyyxx

    681

  • Rujjuman

    76

  • Muale

    72

  • Circoloco

    49

Top Posters In This Topic

Posted Images

Super bobinele.

Nu e prea gros totusi uleiul?

Link către comentariu

pana acum am bagat castrol magnatec c3 5w40.si imi mananca cam 2L in 9000-9500km.cand am marit evacuarea si downpipe-ul baietii de la service mi-au spus sa iau uleiul asta pentru ca e umpic mai gros si tine mai bine.unul din ei avea un leon 1.8t auq si foloseste uleiul asta

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

uleiul acela este pentru masini sportive...nu ca a ta nu ar fi...dar o si folosesti in regim sportiv?

daca mergeai cu masina doar pe circuit era ok...dar pentru oras...si eu sunt de parere ca este un pic cam gros...

dar o sa observi asta la iarna :-P

Link către comentariu

Daca consuma ulei trebuie cautata problema sau schimbata marca de ulei nu crescuta vascozitatea..

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

acum o sa il pun pe asta si o sa vad cum se comporta.merg sportiv,dar nu alergata ca de curse.la iarna ce probleme ar putea sa aiba?

Link către comentariu

Este 10W.

Cu cat prima cifra e mai mica, cu ata rezista mai bine la temperaturi mai mici, respectiv e mai subtire uleiul, obtii curgerea lui mai repede iarna la temperaturi f scazute.

Fiind 60 este foarte bun la temperaturi mari, de aceea este mai pretabil circuitului decat unul obisnuit 40, pentru ca rezista mai bine la solicitari termice.

Important e sa respecte norma vw potrivita motorului tau ( spre exemplu, motorul meu trebuie sa aiba ulei confiorm cu normal vw 502.00).

Nu stiu care norma e potrivita pt al tau motor, insa cred ca tot 502.00 este.

Pana la urma, inainte de alte specificatii ale uleiului, norma vw specifita tipului tau de motor este primul criteriu ce trebuie sa-l indeplineasca un ulei pentru a-l putea folosi.

Apoi, in functie de conditiile de exploatare, uzura, respectiv de temperatura mediului inconjurator adaptezi vascozitatea.

Din experienta, iti spun ca spre exemplu pt motorul meu, nu am vazut ulei obisnuit cu vascozitate 10w si mai mare care sa respecte norma 502.00.

Ce-i drept nu m-am uitat la uleiurile superioare, gen acest Edge de la Castrol.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

da stiu este foarte bun pentru vara,la iarna daca am probleme ii pun la loc Castrol Magnatec C3

Link către comentariu

ulei d-asta aveam eu in masina cand am luat-o. avea 3-4000 km, dar am considerat ca e prea gros pentru motorul meu si am pus mobil 5w40.

crede-ma ca s-a simtit imediat schimbare in bine, parca se tura mai repede masina, alt sunet al motorului

iar ca si consum , eu il schimb cam la 10000.....sa zicem ca lipsesc 300 de g intre schimburi.....pe joja coboara mai putin de jumatate intre minim si maxim.

iar ala 10w60 nu are nroma specifica motoarelor noastre....e mai pretabil pentru masini aspirate, folosite in regim de forja mare, nu e ulei de turbo. aia cu mecanicul care ti-a recomandat uleiul ala ca sa nu iti mai consume, nu te supara, dar e incompetent . e preferabil sa iti consume 1-2-3 litri sau sa faci praf motorul bagand un ulei nepotrivit ?

daca vrei un ulei mai performant, baga un 5w50 valvoline, mobil , motul

incearca si altceva in afara de castrol si s-ar putea sa ai o surpriza placuta, chiar daca folosesti 5w40.... ;)

Modificat de mihai20
Link către comentariu

acum daca tot l-am luat il voi pune pe asta sa vad si eu diferenta dintre ele

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

salutare.nu am mai scris de mult timp pe forum.intre timp am efectuat si revizia,am curatat si tapiteria si a iesit super super frumoasa.in perioada asta am fost plecat la un drum mai lung si pe autostrada am incercat sa vad cat pot prinde cu ea,iar acum uimire,ajunge la 200 foarte foarte repede dar atat:|.se duce 200 pe urma scade la 195 si tot asa.unii spun ca ar fi din cauza rotilor,altii ca ar fi limitata.acum trebuie sa ajung la baietii care mi-au facut softul sa vedem ce se intampla.are cineva vreo explicatie?

Link către comentariu

Ma indoiesc sa ai limitare la 200km/h, ai incercat sa vezi cam ce inseamna "foarte repede" ajunsul la 200kmh ca sa poti compara cu alte masini si poate iti dai seama daca e normala treaba sau nu.

Link către comentariu

nu,nu am incercat.am sa incerc si varianta asta.cert e ca nu am nici o eroare,masina trage bine,merge perfect.dar nu se duce mai mult

nu ma deranjeaza foarte tare ca nu mergi in fiecare zi cu viteza asta,dar cand stii ca masina ar trebui sa poata,parca ma framanta gandul asta

Modificat de dudyyxx
Link către comentariu

Si stock trebuia sa treaca bine de 200 pe bord... Undeva e o problema. :)

Link către comentariu

pai stiu asta, ca trebuia sa treaca.dar acum o sa caut sa vad unde e problema

spuneti-mi si mie un mecanic bun in bucuresti care sa stie bine 1.8t si eventual un nr de telefon

Link către comentariu

se poate cumva distributia sa afecteze lucrul asta? nu am schimbat-o si am 170000 masina am luat-o la 129000

Link către comentariu

prelungire pt bara fata si bara spate pt bora,stie cineva ceva drumos?pe spate as vrea asa ceva

post-78485-0-90081400-1344018536_thumb.j

Link către comentariu

si pe fata asa ce va.chiar imi place asta

stie cineva ce oglinzi sunt cele din poza?

post-78485-0-19100700-1344018822_thumb.j

Link către comentariu

daca nu o voi vinde saptamana asta,de saptamana cealalta ma apuc de facut ceva modificari si nu o voi mai vinde

Link către comentariu

daca masina nu mai merge peste 200 sau simti ca nu mai are putere sa traga verifica si tu alimentarea cu benzina sau aprinderea...vezi daca ai vreo eroare System too lean...

eu am patit asa ceva si inca nu ii dau de cap...momentam am eliminat 2 din 3 pb...mai am de umblat la bujii care sunt neschimbate de cand lumea la mine...

Am auzit cazuri similate cu al tau si ziceau ca pompa din rezervor nu baga suficienta presiune( ea fiind de 3 Bar)

Succes

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!