Jump to content

GOLF 6 GTI DSG(2011)


corad0

Postare recomandată

mk6 GTI...facelift :|

scz de off-topic, dar am ramas mut cand am vazut poza...

post-40430-0-41164700-1328469989_thumb.j

Modificat de opkbv
Link către comentariu

Mersi :)

Consum mediu 9-10%

asa putin? pe frigurile astea? la mine se invarte numai in jur de 14. sau poate mergi mai mult inafara orasului...

Link către comentariu

TSI consuma mai putin decat TFSI..

Pe frigurile astea posibil sa consume cu 1 litru mai mult decat normal, i-am facut consumul de multe ori mai ales ca vin destul de des de la Bucuresti la Timisoara.

In Bucuresti consumul este de 12.5 l/100km

Extraurban 8l/100km

Mediu 9-10l/100km

Nu consumul este punctul forte al GTI-ului insa costurile raportate la ce ofera sunt...remarcabile :)

Modificat de corad0
Link către comentariu

si al meu e defapt TSI, cod motor CCZA la GTI mi se pare ca e CCZB cu specificatia de 211cp. in Bucuresti in mod normal am undeva la 11-12, extraurban la fel un 7-8. insa pe frigul asta, cred ca depaseste cu 2l mai mult decat normal.

Link către comentariu

2.0 tfsi si 2.0 tsi de 200+ cp sunt unul si acelasi motor (la baza)

Modificat de Alex@Audi
Link către comentariu

2.0 tfsi si 2.0 tsi de 200+ cp sunt unul si acelasi motor (la baza)

"At exactly 155 kW / 210 PS, in terms of power level the new Golf GTI's TSI engine is positioned between the last production GTI and the 30 Year Edition. Although its performance and displacement data might suggest an advanced development of the 200-PS engine, this was actually a new powerplant of the "EA888" generation of engines whose technical origins were in the 230-PS version.

The TSI that is used in the sixth GTI is a product of the second development stage of these highly agile engines. Compared to the first "EA888" development stage, this engine - optimized for transverse mounting in the new GTI - has new components such as modified pistons and piston rings, a regulated oil pump, a new vacuum pump, a new high-pressure fuel pump and a new mass airflow sensor. When used in the most powerful Golf today, the engine fulfills limits of the Euro-5 emissions standard.

When it comes to emissions and fuel economy, the new 210-PS engine has advanced far ahead of the two previous GTI four-cylinder engines with 200 and 230 PS. To be specific, the 1,984 cm3 displacement TSI on the new GTI is content with just 7.3 liters fuel per 100 kilometers on average. On the 200-PS GTI, fuel consumption was 8.0 liters, and the 230-PS GTI came in at 8.2 liters per 100 kilometers. So the theoretical range of the sixth GTI is about 750 kilometers between fill-ups."

Deci 2.0 tsi si 2.0 tfsi nu prea sunt acelasi motor chiar daca au aceeasi cilindree si cam aceeasi putere...

Oricum era vorba despre consum...care e mai mic la TSI...(din datele specificate nu prea e relevant consumul, (7% nu prea cred ca a scos nimeni cu un 2.0 T poate doar la 80 km/h intr-a 6-a) insa diferenta de consum de 1, 1.5 litri/100 km/h intre cele doua motoare demonstreaza upgradeul tehnologiei...

@Teff: :))

Modificat de corad0
Link către comentariu

In poze se vad cateva leduri de la faruri si cateva de la stopuri ca sunt stinse, s-au ars cumva ? In rest arata ca la 0km, impecabila!

Link către comentariu

E vorba de unghiul in care sunt facute pozele... daca urmaresti pozele ai sa vezi ca intr-o fotografie sunt aprinse unele, in alta altele etc.

Link către comentariu

Are loc efectul asta si la filmat/pozat etc....nu stiu de ce dar precis exista o explicatie fizica :)

Modificat de corad0
Link către comentariu

Tine de un fel de refresh rate, probabil ca s-ar rezolva printr-un timp de expunere mai mare in cazul pozelor.

LED-urile sunt facute sa reziste foooarte mult.

Senzatie pozele, intr-un final acel contrast rosu cu alb. GTi-ul aduce un zambet si pe vremea asta.

Link către comentariu

saracu gti cu patura de zapada pe el :) ce sa iti fac daca nu ai dat 14k pe parcare subterana ca mine :) sta la cald al dreq :winter:

Link către comentariu

Hukule...mai pun 10 mii si iau un Scirocco nou si-l parchez la Billa :))

Modificat de corad0
Link către comentariu

Frumoase poze iarna cu masina in camp pe fundal alb.

Iar ca si consum o sa ma bag si eu putin ca ziceai ca "7% nu prea cred ca a scos nimeni cu un 2.0 T poate doar la 80 km/h intr-a 6-a". Eu am scos in a 6 a la 80 km/h 4,7 la drum drept fara urcusuri si coborasuri avand masina identica cu a ta numai ca e mai usoara putin fiind manuala, iar pe national la mers in limite legale scoti chiar sub 7%(6,2% la mine) In rest cam acelasi consum dat de tine si intradevar motorul asta e fenomenal din multe puncte de vedere. (nu am mai bagat quote ca era cam mare pe pagina anterioara cine vrea sa vada postu #640)

Modificat de blordc
Link către comentariu

legat de consum, si eu in configuratia actuala am plecat de la Busteni pana la Bucuresti, mers maxim cu 100km/h, consum de ...... 7.8% :)))) Am ramas masca

Link către comentariu

Revenind la consumul GTI-ului si noul motor TSI, un exemplu:

Aproape 800 de km, viteza medie de 108 km/h, consum de 6.8 l/100.

E un consum inca din perioada de rodaj sa zicem dar mers normal, cei 800 de km includ si iesire/intrare in doua mari orase deci minim 50 de km de aglomeratie si mers in oras, in rest 130-140 pe autostrada si ceva mai putin pe nationale. Temperatura evident mult diferita de cele actuale, o viteza medie mult mai mica decat cea de obicei, dar efectiv e un motor foarte elastic si eficient raportat la performante. Dupa rodaj (si aici din curiozitate si probabil usoara plictiseala) , sincer, nici nu m-a mai interesat consumul, cred ca acum este undeva pe la 9 cel mediu avand in vedere ca in majoritate timpului merge sotia cu un bebe mic :)

post-18216-0-11288800-1329046359_thumb.j

post-18216-0-41193700-1329046367_thumb.j

post-18216-0-00180500-1329046386_thumb.j

Modificat de konti
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!