Jump to content

GOLF 6 GTI DSG(2011)


corad0

Postare recomandată

vezi ca min 95 ROZ la nemti e cam minim 98 la noi ;)

mai bine ii pui 99+ ca e cam la bani de 95 de la OMV. dar e mult mai curata si mai buna.

Link către comentariu

Top Premium 99+ e la Petrom....OMV are MAXX MOTION 100 care e cu vo 60 de bani mai scumpa decat 95, bine...nu asta e problema...am bagat mai rar de la Petrom cu toate ca cica e aceasi benzina...oricum nu am sesizat nici o diferenta..(despre cat de curata e nu cred ca ne putem da cu parerea, baietii oricum sunt obligati sa respecte anumite standarde....daca e sa faca vreun smen...fac la orice tip de benzina nu doar la 95....nu cred ca diferenta de pret justifica impuritatile din benzina iar companii de gen OMV cred ca se respecta avand in vedere combustibilul importat din Austria...acuma ce sa zic...nu ma mira ca romanii nostri sunt ingeniosi si pot adauga apa ca sa faca si ei "de-o ciorba")

Modificat de corad0
Link către comentariu

pai da. de aia zic eu. eu am seziat o MARE diferenta intre 95 (fie ea de oriunde) si 99+. e mult mai buna 99+.

Link către comentariu

Ce diferente sesizati voi? de putere? de sunet? turatie? Sunt foarte atent la orice sunet care ar putea aparea in plus la masina si chiar nu am sesizat nici un fel de diferenta, motorul trage la fel, nu trepideaza, indiferent daca e 95 sau 100 (repet am alimentat doar de la OMV sau mai rar de la Petrom).La ce te referi cand spui ca e MULT mai buna 99+ si acea MARE diferenta?

Modificat de corad0
Link către comentariu

Masina a facut 22 000 km si merge ca si atunci cand a iesit din showroom, ba mai mult decat atat, motorul "si-a dat drumu", raspunde parca mai bine la acceleratii, e mai silentios (benzina folosita este Maxx Motion 95 de la OMV si consumul este situat la 12 % in Bucuresti, si 7.3% extraurban) (ultima medie facuta 750 km cu 55 litri (extraurban), viteza medie 120 km/h) (in poza cu bordul se poate vedea o medie facuta - am resetat computerul cand am facut plinul (55 de litri (din cate imi aduc aminte) ), am mers 624 de km (mers combinat (urban 20% + extraurban 80%) si 90 km ramasi range)

Cutia de viteze este cireasa de pe tort, parca ma intelege si merge exact asa cum imi doresc (face toti banii in orasul foarte aglomerat, cand te opresti din 100 in 100 de metri la semafoare sau circuli bara la bara....) in functie de cum apesi pedala de acceleratie, folosind padelele de dupa volan, in sport pe drumurile virajate de munte si nu numai, cu setarea suspensiei tot pe sport, GTI-ul iti da o satisfactie peste masura asteptarilor si ai impresia ca esti la volanul unei masini mult mai puternice, treptele de viteza schimbandu-se instant alaturi de sunetul specific (dsg fart).Pe zi ce trece imi place parca tot mai mult si pe langa faptul ca e o masina foarte fun to drive, e si utila, incap trollerele pentru vacanta, consuma decent, si se parcheaza si usor datorita dimensiunilor nu foarte mari.

Cand o sa am timp doresc sa ii fac un detailing exterior (polish-indepartarea micilor zgarieturi si o protectie pentru vopsea..)

Cateva poze de la Arieseni alaturi de niste prieteni care conduc tot VAG :)

Enjoy:

aceleasi impresii le am si eu :) sa o stapanesti sanatos in continuarea. fata de g5 ai un consum mai bun afara...eu la o viteza medie de 103 km/h pe 400 km am avut un consum de 9% .

numai bine :icon_thumleft:

Modificat de Radu Marcel
Link către comentariu

Mersi frumos, la fel iti doresc si tie! :) daca depasesti 130 km/h sare consumul de 10% si extraurban, deci in regim de autostrada consuma 9-10% si asta.Consumul de 7-8% e pe drum national unde incluzi si localitatile prin care circuli cu 70km/h...oricum cica l-au facut sa consume mai putin cu 20% fata de modelul precedent..

Modificat de corad0
Link către comentariu

Nu stiu ce diferente sper tu sa observi, dar nu vei avea o surpriza sesizabila. Nu se simte neaparat ca merge masina mai bine, dar asa se intampla.

Eu am lucrat in domeniul asta si pot sa iti spun ce se gaseste in benzina de 95 si nu ar trebui sa se gaseasca si care benzina e cu adevarat buna. Pot sa iti spun si in ce stare deplorabila se afla instalatiile de rafinare din Romania si care era calitatea metanolului care imi era solicitata pentru adaugare in benzina de 95 si care era calitatea pentru cea de 98+, plus cantitatea adaugata de fapt in benzina.

Gandeste-te asa, trebuie sa existe benzina de pus si in Trabant, in troacele de Dacii SuperNova care mai sunt pe strada sau in "ursuletii" aia distrusi care se-nvart pe loc cand pleaca si trebuie sa existe benzina si pentru masinile "ca lumea".

P.S.: Crezi ca atunci cand pui benzina de curse in masina ti se dau acele peste cap sau iti sare volanul din mana?! Nu, doar ca arderea e mai eficienta si masina trage mai bine.

Link către comentariu

10x for the hint JUG! Ai dreptate...doar ca benzina de 95 de la OMV tind sa cred ca e la fel ca cea din Austria/Germania (daca e produsa in rafinariile lor si importata dupa cum suntem informati de ei) ....iar pe autostrazile lor aia nu prea au ursuleti rupti si supernove, deci trebuie sa indeplineasca niste standarde pentru o buna funcionare a oricarui motor si cu benzina de 95 :) Avand in vedere ca Petrom a fost cumparat de OMV, cred ca ar trebui sa fie aceasi benzina, doar ca diferenta de pret intre Petrom si OMV ma face sa nu cred lucrul acesta si iau in considerare cele spuse de tine despre rafinariile romanesti si ingeniozitatile baietilor care vor sa faca si ei un ciubuc...... Dar ma refeream la diferentele "MARI" pe care le sesizeaza unii...eram curios de exemple...

Modificat de corad0
Link către comentariu

[...] tind sa cred ca e la fel ca cea din Austria/Germania (daca e produsa in rafinariile lor si importata dupa cum suntem informati de ei) ....i[...]

Vezi ca nu e importata, poti citi asta pe coala A4 care sta lipita pe tejgheaua de la casa.

Din ce am vazut eu pana acum( e si normal, de altfel), nu exista nicio diferenta de calitate intre benzina de la Petrom si cea de la OMV. Poate doar la vechea Alpin era o diferenta, avand in vedere ca era importata.

Singura importata acum(motiv pentru care o folosesc) este Mol Evo.

Link către comentariu

Reportaj George Buhnici:

De unde alimentez cu carburanţi ieftini?

Data: 0:01, 08 Sep 08, Categorie: Auto

petrom_nw2.jpgSă începem cu cei mai mari.

Ce alegem între OMV, PetromV sau Petrom? Răspuns scurt şi sec – alegeţi întotdeauna staţiile Petrom. Din sursă 100% sigură vă spun că toate aceste staţii vând exact aceiaşi carburanţi. OMV se lăuda până anul trecut că aduce din import benzina Carrera 100 şi motorina Premium Diesel Euro5. Astăzi toate staţiile OMV şi PetromV aduc aceşti carburanţi numai din rafinăriile Petrom. Aşadar benzina Petrom Premium 99+ este acelaşi lucru cu OMV Carrera 100, iar Top Euro Diesel 5 este acelaşi lucru cu OMV Premium Diesel. Nu există absolut nici o diferenţă pe linia de distilare, aditivare, tratare etc în rafinărie. Spre exemplu, Petrom a adus anul trecut un echipament special care rafinează motorina Euro5 şi astfel s-a încheiat cu importurile. (vă amintiţi probabil cazanul uriaş adus pe Dunăre care a bulversat traficul din sudul ţării vreo câteva zile)

Acelaşi produs este vândut sub mărci comerciale diferite şi cu preţuri diferite, adică uneori cu până la 0,5 lei mai mult în staţiile de lux să le spunem, OMV şi PetromV. Eu alimentez numai la Petrom, după ce am alimentat din import ani de zile de la OMV. Economisesc astfel până la 30 de lei la plin pentru acelaşi carburant. Sunt nişte bani care se adună, iar la vreo 6-7 plinuri economiseşti unul.

Aceiaşi poveste cu distribuitorii de carburanţi fără rafinării în România. Mol şi Agip spre exemplu cumpără de la rafinăriile Petrom în general, iar preţurile lor se apropie de cele de la OMV. Rompetrol îşi produc singuri propriile sortimente la rafinăriile Vega şi Midia, LukOil de asemenea la Petrotel.

Poţi să te convingi foarte uşor de sursa benzinei şi a motorinei cu care alimentezi oriunde în România. Toate staţiile sunt obligate să afişeze la vedere provenienţa carburanţilor cu tipul de carburant şi rafinărie unde a fost produs. Adică dacă întrebi la Agip poţi afla că benzina este adusă de la Petrom sau Rompetrol.

In statiile OMV comubstibilul nu se mai numeste Carrera ci Maxx Motion.

Modificat de corad0
Link către comentariu

din 2008 pana in 2012 s-au mai schimbat treburile :) e o mica diferenta intre OMV 100 si petrom 99+. niste aditivi. eu asa stiu.

dar asa..cum ti-am spus mai sus, alege 99+ in fata 95 de la OMV. nu vei castiga cai, dar vei avea arderi mai bune si masina va merge mai bine. mai trebuie doar sa alegi o statie de incredere cu rezervoare ok, fara rugina.

Link către comentariu

Am alimentat azi de la OMV Bvd Timisorii

MAXX MOTION 100 =>6.34 ron/litru

plinul (52 de litri parca (mai aveam ceva)...) 330 ron

Saptamana trecuta pe langa Munchen la un Shell era 1.31 euro/litru de benzina

Modificat de corad0
Link către comentariu

Frumoasa masina. Cum mai sunt drumurile pe la munte? :)

La 1.31E sigur era de 95.. Eu cand am fost la Essen in decembrie, Shell V Power Racing 100 (care e mama tuturor benzinelor de la pompa :lol:) era in jur de 1.70E.

Link către comentariu

Posibil :) am retinut doar pretul benzina Super...da nu mai retin detalii...:)

drumurile la munte sunt ok.....cel putin la Arieseni erau foarte misto, virajate, curatate de zapada, cu mici denivelari pe ici-colo dar in rest foarte misto de mers cu o masina sport :) Peisajele chiar merita si partiile daca esti skior, chiar daduse drumul la doua partii noi cu telescaun noi foarte foarte fain :) De la Arad nu ai mult de mers Bebe :D

Link către comentariu

Si apropo de simtit diferente, acum 2 ani am facut o mini excursie prin europa cu TT-ul care a vazut de cand exista numai si numai OMV 100. Cand am ajuns in Germania, am pus Shell V Power Racing 100 si masina mergea de ziceai ca am soft :) cam asta era diferenta

Link către comentariu

Ca masina poate sa traga oarecum mai bine si ca merge mai rotund...pot sa cred fiind cifra octanica mai mare...arderile sunt mai bune ...etc.....dar pe foaie....s-au facut si masuratori si performantele sunt aceleasi...cel putin la 2.0 tfsi....adica era o diferenta de 1-2 cai maxim....care parerea mea e ca nu este sesizabila...doar nu bagi NOS :P

Modificat de corad0
Link către comentariu

Nu stiu daca e chiar asa...

Revo iti spune ca stage 1 la TSI cu benzina de 95 ofera 260CP, iar cu benzina de 100 ofera 280CP.

Link către comentariu

Asta e din soft, nu din benzina. Benzina mai buna da sansa sa fie impins putin softul pentru ca sunt riscuri mai mici de a avea detonatii false...

Sau ceva de genul :))

Modificat de Rave
Link către comentariu

La o masina stock, diferenta este insesizabila...sunt teste facute, nu spun eu asta...

La o masina chipuita este alta poveste...alti parametri, alte arderi etc...

Link către comentariu

La o masina turbo poate. La fostul Passat aspirat pe care l-am avut era o diferenta enorma intre Carerra 95 si 100.

Cu 95 tragea putin mai bine la ture joase dar pierdea repede suflul sus in ture. Cu 100 nu mai tragea asa bine jos dar urca in ture si tragea sus de parca era alta masina.

In Golf am bagat doar Carerra/MaxxMotion 100 pana acum. Nu prea vad de ce nu as plati cei 30-50 de lei in plus cat e diferenta la un plin...

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!