Jump to content

Roata fata stg se incinge


rares v
 Share

Postare recomandată

Buna seara,

Am un Audi A4 2002 AYM 2.5 V6 automata caruia i se incinge discul fata stgla drum intins fara franare. In urban discul este teribil de incins, degaja caldura fata de celalte 3 care sunt doar doar caldute.

Am schimbat discurile fata intre ele si defectul persista. Am curatat pistonul, glisiere si schimbat garniturile etrierului stg fata. Am aerisit etrierul stg fata iar incalzirea persista. Lichidul de frana DOT 4 nu este schimbat de 2.5 ani.

Ce sfaturi imi dati pentru solutionarea problemei mele?

Edit/Delete Message

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit la fel .....am mers cu masina ingfranata cam 70 km....la un mom dat am observat ca mergeam cu un consum prea mare, in jur de 12l....am oprit pe drepta si din roata din fata partea soferului iesea fum....adevarul este ca problema era la tulumba de servo....dimineata pe ger cum este pedala?devine rigida cumva?simti masina infranata?incearca sa urci putin masina si sa pornesti motorul apoi sa invarti de roata....daca merge e ok..daca nu...e o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala se intareste cu motoru pornit si cam asa ramane. Ce legatura are tulumba, intreb nu dati cu pietre? Nu ar trebui sa se infranereze macar 2 roti, pentru ca din pompa de frana ies cate 2 circuite.

Si la mine se incinge doar stg fata!

Iar daca o pun pe neutru in miscare nu pare sa se infraneze tare, adica are inertie mare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pompa de frana da, dar de la modulul de ABS e conducta separata pentru fiecare roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al bundy, nu am inteles ce ai vrut sa zici, ce suspectezi tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca ar trebui verificate si ghidurile etrierului.

Pe aria de Golf 4 / Bora, este un coleg care a avut accesi problema, adica se incalzea discul de frina la o singura roata, pe spate insa si a rezolvat prin inlocuirea ghidurilor etrierului.

postul 323, apoi de la 326 mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii blocat unul din gidurile etrierului, trebuie demontat si curatat , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ultima verificare si ungere puteam sa misc cu mana etrierul, o sa mai dau roata jos si o sa mai verific.

Imi e teama ca e de la ABS, adica tot sistemul de valve. :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil problema sa vina de la etrier ,piston care ramane blocat.chiar daca este curatat si gresat.Daca nu se retrage la eliberarea pedalei iti ramane placuta lipita de disc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares, cele mai plauzibile cauze sint etrier blocat ( fie pistonul in etrier, fie etrierul pe culisa ) sau aer in instalatie ( in etrier ) care tine placutele impinse in disc ( aerul e elastic si atunci placutele nu se mai retrag ). Sa fie ABS-ul ar fi pe locul doi la posibile cauze, cu atit mai mult cu cit in mod normal el reduce frinarea unei roti , nu o accentueaza.

Deci pentru o prima verificare eu as ridica masina pe cric si as face probe ajutat de un prieten la pedala de frina ( sa vad daca ramine blocata sau nu ) atit cu motorul oprit ( sa nu lucreze in nici-un fel ABS-ul ) cit si cu motorul pornit ( atunci lucreaza ABS-ul ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil la sfarsitul acestei saptamani o sa ma apuc sa demontez din nou pt ca in momentul cand am desfacut pistonasul pentru a inloui garniturile parca avea o urma pe el. Glisierele le-am desfacut, curatat si uns.

Vreau sa mai fac un test cu siguranta abs-ului scoasa desi nu cred ca va avea efect. :vaidecapulmeu:

Multumesc tururo de sfaturi si promit ca imediat ce rezolv si o sa vad ca nu mai incinge o sa postez si rezolvarea. Este stresant sa vezi ca o roata se incinge tare!

Modificat de rares v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit, mai suparat decat eram. Am schimbat glisierele, etrierul se misca cu mana, am schimbat furtunul de la etrier, am schimbat lichidul de frana, am curatat pistonul de la etrier deoarece era ceva pilitura, am aerisit sistemul, am pus totul la loc SI in comparatie cu roata dreapta se incinge mult mai tare! Preciez ca se vede cu ochiul liber ca pistonasul din etrier se retrage putin dupa ce am luat piciorul de pe farna, asa cum e si normal.

M-a intrebat un coleg de pe forum, pe aceasta cale ii multumesc, daca nu cumva rulmetul este dus, dar am facut urmatorul test: roata incinsa bine, dat janta jos, dat discul jos s butucul era rece=>rulment bun!

Posibilitati: Pistonasul etrierului deformat si face pe nebunu, SAU unitatea de ABS SAU conducta abs-etrier dar la verificari tasneste lichid ca la nebuni!

Idei???? E bine ca e iarna si se poate inca merge asa, dar vara?

Modificat de rares v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am avut aceiasi problema la masina din semnatura mea,dar pe spate(am discuri pe spate).Roata cu problema era stg spate.Cand faceam un drum de 10-15km,opream masina si ma puneam degetu pe discurile de la puntea spate.Cand puneam degetu pe discul de pe stanga spate,mai mult de 1-2 secunde nu puteam sa il tin,pentru ca ma ardeam naibii,era al dracu de incins.Cel din dreapta spate,puteam sa tin MULT mai lejer degetu pe el,se incalzea normal.Am schimbat garniturile de la pistonas si problema s-a rezolvat,nu mi-a mai incins discul/se incalzea normal.Inainte sa imi dau seama,de toata minunatia asta,placuta stanga spate s-a ros pana a ajuns pe fier,si nu stiam ce se aude...har har har... :blink: .

Sfat:parerea mea e sa cumperi alte garnituri si alt pistonas(vezi ca de regula nu se gaseste separat pistonasul.Am intrebat pt ca si al meu avea niste urme de uzura.Se gaseste cu etrier cu totul.Dar totusi fa o intrebare).

Parerea mea ca e rau sa mergi asa cu ea.Bineinteles daca nu dispui de lovele,poti sa mai mergi asa,dar fi cu ochiu pe carnea de la placute,sa nu bulesti si discu,si sa trebuiasca sa cumperi altu.Vezi ca iti afecteaza si consumul.Cam asta in rest n-ai ce sa bulesti.

Te salut,si nu dispera ca orice lucru se face. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placutele sunt noi, totul e nou pana la cupla furtunului de frana dinspre teava.

Probabil etrierul ca ansamblu, dar imi teama de pompa de abs.

Modificat de rares v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!