Jump to content

Golf 4 variant


bls luci

Postare recomandată

niste poze de azi...am inlocuit ledurile de la numar cu cele originale ,am renuntat la ideea de "tuning" cel putin momentan, vreau sa fie cat mai stock si cat pot sa o tin ingrijita , pana nu o cobor putin nu ii mai fac nimic,ala va fi primul pas(daca va fi)

 

in legatura cu problema apei ca nu creste in bord,ceasurile fiind bune , am cumparat vas de expansiune topran,pt ca am vazut ca cel vechi umezeste in mijloc unde se imbina si pierdea presiune....sper sa fie asta solutia si sa rezolv odata problema.....

 

drumuri bune

post-81002-0-14849700-1421424597_thumb.j

post-81002-0-13049300-1421424627_thumb.j

post-81002-0-29897200-1421424644_thumb.j

post-81002-0-46582600-1421424658_thumb.j

post-81002-0-36764700-1421424666_thumb.j

post-81002-0-84141800-1421424689_thumb.j

post-81002-0-74597100-1421424695_thumb.j

post-81002-0-87951100-1421424700_thumb.j

post-81002-0-97525500-1421424749_thumb.j

post-81002-0-12860400-1421424756_thumb.j

Modificat de bls luci
Link către comentariu

Eu nu stiu ce sa mai zic. Ori nu umblii cu masina, ori esti un maniac notoriu cu curatenia :). In poza 4 nu se vede mizerie nici macar intre striatiile de la cauciuc. Si acolo cureti? :P. Me like cum intretii masina, esti mai nebun ca mine, eu am cam inceput sa o las mai moale din pacate, azi am deschis capota sa pun lichid de parbriz ma uitam la motor... e tot alb saracu. Trebuie sa-l spal, sa vina vremea mai buna.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

:)) ...in primul rand mersi si da ai dreptate sunt maniac cu curatenia masinii :) ....cu masina merg ,nu foarte mult dar destul...o medie ar fi 15. 000 km pe an...acolo intre striatii nu curat dar cum o spal cu furtunul ajunge multa apa pe acolo,la o roata cu tot cu carenaj frec vreo 5 min :)) ...

Lasa ca nici cu tine nu mi-e rusine :D si in plus tu esti mai motivat decat mine , nu poti compara skoda ta cu batranica mea :)

Modificat de bls luci
Link către comentariu

mufa g62-ului este ok?

verifica bine, sa nu fie slabiti sau oxidati pinii, sau chiar firele coapte.

tare imi suna a problema de contact ce descrii tu

Link către comentariu

Pai...mufa e ok ....nu cred ca e de la contact fiindca azi ca era mai cald sau acum cateva zile a inceput sa urce la 70 dar greu si nu mai mult de atat...si asta la un drum de 30 km...sunt sigur ca pierde presiune la vas ...asa am vazut...acum sa vad maine....

Modificat de bls luci
Link către comentariu

nu vrea si nu vrea....am schimbat si vasul...nimic..

 

deci...am schimbat termostatul,senzorul de temperatura, vasul de expansiune,am verificat traseul si nu pierde presiune acum cu vasul nou dupa ce opresc masina si desfac capacul are presiune mare....

 

altceva nu am ce sa ii mai fac... :(

post-81002-0-68156400-1421489794_thumb.j

Link către comentariu

Daca ai presiune mare cand deschizi capacul si creste tare nivelul lichidului e posibil sa fie garnitura de chiulasa dusa. Acestea erau simptomenle la Golful meu. Pierdeam antigelul pe la supraplinul de la vas.

Link către comentariu

Presiunea e mare si creste si nivelul ...mie nu imi pierde apa,nu scade din vas...nu m-am gandit la chiulasa...cine stie

Link către comentariu

Mie imi pierdea si lichidul. Garnitura era dusa intr-un loc de unde baga numai presiune...nu combina antigelul cu uleiul din cauza asta mi-am dat greu seama ca e dusa garnitura.

Link către comentariu

Te mai intreb o chestie:

Ai verifcat temperatura - pe ceas, sau cu vcds - la care incepe sa deschida termostatul (adica cand incepe sa se incalzeasca furtunul de tur al radiatorului)?

Link către comentariu

deci....nu am verificat temperatura nicium....in 3,4 km in masina incepe sa dea caldura,dupa 5,6 km cand tin mana pe gurile de ventilatie sunt calde calde(acul fiind jos)....totusi azi , m-am mai carat putin cu ea si am dat ventilatorul la rece si a inceput sa creasca pana pe la 85(cand este dat pe caldura nu creste atat) ...cand porneam caldura scadea si statea pe loc....culmea e ca pornesc masina ,merg destul de mult, acul sta jos si deodata incepe sa se ridice si urca normal pana la 80,85..... 

 

treaba cu termostatul e cand deja apa e peste 85...cred.. eu nu inteleg ce ai zis tu ......

 

daca cineva isi mai da o parere despre problema asta, il rog sa imi scrie PM ,sa nu mai continui discutia aici pt ca nu e prea regulamentar :)

Modificat de bls luci
Link către comentariu

1,2 sau 3?  sau niciuna   :))

post-81002-0-18887600-1422137080_thumb.j

post-81002-0-22204600-1422137098_thumb.j

post-81002-0-44865700-1422137106_thumb.j

Modificat de bls luci
Link către comentariu

pai...chiar am spalat-o azi si afara ploua dar dupa am bagat-o in garaj,am zis sa nu fac numai poze cu masina spalata ca nu-i topic de intretinere auto  :))

 

in poza nu arata rau verzi dar atunci era masina incarcata poate de aia arata mai bine ca ea saraca e mai inalta cu mult :(

Link către comentariu

sa fiu sincer ..nu  :lol:  ..e mai mult asa pusa poza cu cele  mov, insa la gri spre alb si verde in culoarea masinii chiar ma gandesc :)

 

mai e si varianta cum au fost un gri inchis.....

Modificat de bls luci
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

sunt bune cricurile astea oare?...20 euro am dat pe el , a fost cineva in Austria si l-a luat de acolo.....

post-81002-0-14901300-1423762835_thumb.j

Link către comentariu

In pozele de mai sus cu zapada ma asteptam sa nu fie in jurul masinii zapada si masina curata :P... sorry, obisnuinta. Glumesc.

Da, sunt bune cricurile alea si comfortabil de utilizat, Problema e cu spatiu de depozitare, pentru ca sunt cam mari sa le inghesui prin masina. O sa ai nevoie de o placa de cauciuc sau de lemn sa pui intre masina si cric, altfel sunt sanse sa alunece sau sa faci stricaciuni la praguri. Sa nu-l folosesti decat in locurile unde sunt folosite si alea normale, adica pe cantul pragului.

Link către comentariu

Frumoasa,sa o stapinesti sanatos ! Te omoara colegii cu spalatul masinii.Tampoanele care zicea cineva mai sus ca iti lipsesc se vad in poza atasata.PS.-la noi a venit primavara,ieri am pus gumele de vara,nu mai suportam zgomotul +ca peste 120 vibrau usor.

post-129564-0-61084300-1423812157_thumb.

Link către comentariu

Aerofan.. daca ma pun sa pun si pozele cu masina murdara ...mai bine lasa :lol:  .... asa e ,e greu de tinut prin masina eu il tin acasa ,in masina il am cel original...tu zici ca sa ridic masina in locurile pt cric de pe praguri...la  pragurile din fata a inceput sa se slabeasca intaritura unde vine pus cricul,s-a si indoit putin si de aia am zis sa i-au cric dinasta sa o ridic de lonjeroane...

 

 

Marius Dan...mersi la fel...nici nu am observat lipsa unui tampon pana nu mi-au spus colegii..acum stiu care nu e...de vreo 3 zile si aici pare ca vine primavara :) 

 

curat si ingrijit pastrezi motorul,felicitari :icon_thumleft:

Link către comentariu

daca ma pun in genunchi si ma uit pe sub masina se vede unde pun cricul pe lonjeron, am mai ridicat-o de mai multe ori asa cu cricul unui prieten si pare sa fie ok ...acum vad eu, doar nu o ridic toata ziua  :lol:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!