Jump to content

Golf 4 variant


bls luci

Postare recomandată

Chiar dupa ce am terminat cu tot,inainte sa inchid capota l-am mai sters putin si i-am pus capacul....tot timpul mi-a placut sa tin motorul curat... Mersi :)

Modificat de lucyyy
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

daca tot erau cauciucurile uzate ,le-am dat jos si le-am aruncat...in iarna ma apuc si de jante , nu m-am gandit ce culoare ,in principiu merg pe argintiu....i-as pune niste cauciucuri 215/45/17 ....

post-81002-0-94946900-1414578471_thumb.j

Modificat de bls luci
Link către comentariu

De ce 215?

Dimensiunea specificata de tine genereaza deviere de viteza, nu se pot omologa ->vei pica un eventual ITP.

Daca vrei sa ramai in parametrii de fabricatie, 225/45/17 sau/si 205/50/17.

Link către comentariu

@guppster de unde ai tras tu concluzia asta?

Eu am avut pe golf 215/45 si n-am avut nici o problema cu ele, sunt masini care vin din fabrica cu asemenea dimensiuni ( vezi Polo GTI) cat despre devierea de viteza intotdeauna vor exista diferente fata de GPS!

Link către comentariu

@xdx - asa m-am gandit eu ca ar fi mai bine sa pui dimensiunea specificata de producator, dar desigur daca sunt alte masini care au iesit cu alte dimensiuni din fabrica... de ce nu!? hai sa ne punem pe golfuri 225/55/17 ca doar este pe A8-ul din 2002! Deviatii semnificative de viteza NU exista atata timp cat dimensiunea pneurilor este corespunzatoare si odometrul (ceasurile de bord de fapt) este setat corect. Sincer, te-ai trezit postand ca te plictiseai?

 

Scuze de offtopic.

Link către comentariu

Ce am zis eu si ce ai zis tu! :-)

Eu am spus ca am avut dimensiunea respectiva pe masina si n-am avut probleme nici la ITP nici cu vitezometrul, daca tu vorbesti din carti n-ai decat!

Se pare ca orice parere se consider flame, grow up boys! :-)

Scuze de offtopic si mult succes proprietarului!

Link către comentariu

@guppster: Inaltimea talonului la 215 45 R17 este de 96.75mm, la 225 45R17 este de 101.25mm. Cu un simplu calcul matematic rezulta ca o roata echipata cu 215 45 R17 are diamterul mai mic decat una 225 45 R17 cu exact 9mm. De aici reiese ca o roata 215 45 R17 care are cauciucul nou va avea acelasi diametru cu una 225 45 R17 al carei cauciuc a ajuns la martorii de uzura. Dupa parerea mea te ambalezi fara sens.

Link către comentariu

 

 

n-am avut probleme nici la ITP nici cu vitezometrul

Felicitari, traiesti in Romania  :icon_thumleft:.

Ma deranjeaza parea avizata a unui Gigel: "merge si asa". Mai ales cand o formuleaza ca sfat.

xdx a comparat mere cu pere, chiar nu vad relevanta faptului ca alte masini, au iesit din fabrica cu diferite pneuri.

La ITP (din nou teoretic) trebuie sa corespunda dimesiunea trecuta in CIV cu gumele de pe masina.

 

La "nou" abaterea este de -1,42%, nesemnificativ ca viteza oricum. Personal nu ma deranjeaza deloc chiar am folosit 2 ani aceasta dimensiune, (asa luasem jantele) insa la ITP am fost nevoit sa le dau jos si sa incalt masina cu rotile de iarna. Doar sunt curios, de ce isi doreste aceasta dimensiune?

Link către comentariu

Poate omului ii place mai mult cum vine cu 215.. nu inteleg de ce atata agitatie. 

 

On: Din partea mea poti sa pui 215, dar daca iti place sa conduci mai sportiv, vei pierde un pic (nu mult) din grip si stabilitate.

Link către comentariu

nu va certati baieti....

 

gupster...de ce.. pentru ca am mai vazut asemenea dimensiune pe jante de 17 si imi place cum arata,par jantele putin mai mari :D

 

Rudi ...imi place sa conduc sportiv( altadata chiar prea sportiv cand sunt in intarziere la facultate  :lol:  ) ....eu pun mai mult accent pe partea estetica 

 

xdx...mersi la fel :)

 

 

pana in primavara mai e...sa vad cum le prind...eu doar am zis ce am in cap acum nu e batut in cuie

Modificat de bls luci
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

azi am masurat antigelul si bucatile astea de plastic le-am gasit in vasul de expansiune.... stie cineva ce sunt si daca va trebui alt vas? ...stiu ca nu e bine sa postez aici dar nu vreau sa intru in detalii doar o parere....

post-81002-0-80468600-1417021110_thumb.j

Link către comentariu

In primul rand...eu as da jos vasul si as incerca sa-l reconstruiesc cu bucatile rupte...si asa vezi daca le ai pe toate sau sunt bucatele care au plecat pe traseu...

Dupa care indicat ar fi sa schimbi si vasul...cu toate ca am impresia ca merge si fara...

Cea de jos este bucata in care stau electrozii senzorului de nivel...iar cea de sus pare prea plinul...

Link către comentariu

Este ieftin in reprezentanta-ai reducere ca e masina mai veche de 10 ani.Si eu l-am schimbat pentru ca ,cel vechi era nitel ingalbenit si nu am dat mult pe el.

Link către comentariu

Laurentiu ... nu am cum sa il reconstruiesc sa vad de unde si cum...plasticele sunt "mancate" , si acum am in vas niste ramasite mici de la ele...probabil au plecat bucatele mici si pe traseu, imi facea niste figuri si termostatul am impresia ca sunt si acolo cateva maruntaie care au intrat si nu inchide....o cauza in afara ca este vechi cred ca ar fi antigelul prea concentrat l-am avut si deaia a deteriorat plasticele alea,,,

 

Vali..si la mine e cam ingalbenit , sa vad acum ce fac....ma mai documentez....

Modificat de bls luci
Link către comentariu

Sfatul cel mai bun e urmatorul. Golesti instalatia de tot ( daca intra prin radiator e bai ca ala nu ai cum sa-l deblochezi decat prin schimbare). Cumperi alt vas de expansiune si apoi ori schimbi lichidul de racire, ori il filtrezi si-l pui la loc. Simplu. Treaba de maxim 2 ore. Nu as umbla cu ea asa sa nu-mi fac mai mult rau. Daca zici ca termostatul e blocat l-as da jos si pe ala si ori l-as schimba ori m-as uita la el sa-i vad starea, dar pentru cateva zeci de lei cat poate sa coste l-as schimba sa fiu linistit.

 

PS: sa pui antigel bun si cu specificatia G13 sau care-i ala rosiatic.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

da...cam asta am sa fac...termostatul oricum il schimbam,acum sa ma uit si de vas....ce sa faci,cand masina e veche te astepti la orice :D

 

mersi baieti de sfaturi  ;)

 

nu am mai pus demult o poza cu masina :lol:  

post-81002-0-44211500-1417081196_thumb.j

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

maine sper sa inlocuiesc toba de esapament,cea de pe masina e praf,sparta deasupra si sub ciocurile de iesire(fac maine niste poze cu ea jos)...am cumparat una din dezmembrari + o duza de spalare parbriz ,am vrut sa o reglez cu un ac si s-a rupt in ea si nu stropeste unde trebuie 

post-81002-0-14568800-1418389125_thumb.j

post-81002-0-04896900-1418389151_thumb.j

post-81002-0-53729900-1418389158_thumb.j

Modificat de bls luci
Link către comentariu

de curiozitate: cat ai dat pe toba?si eu sunt in procesul de a o schimba si am oferta la 400 lei cap coada.(pret pt mine)

Link către comentariu

duza nu se regleaza cu acul ci cu degetele. are o buza si ridici/cobori jetul dupa nevoi.

doar aia pe spate e cu ac.

Link către comentariu

asa e,mi-am dat seama abia cand am inlocuit-o....asta este...mai repar , mai stric  :lol:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!