Jump to content

De ce se uzeaza axa cu came?


alvis
 Share

Postare recomandată

Nu stiu ce axa cu came gasesti tu la 7-800Lei.

OE este ~2.500-2.700Lei, iar un AM cat de cat 1.300-1.500Lei

 

Ma refer la 038109101R - non DPF

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si eu tot la aftermarket.

Cauta AE o sa vezi ca sunt 2 versiuni una pe la 7 si una pe la 9 mil. Mai sunt si altele pe la 4-5 mil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

altceva fii sigur ca n.au pus pe masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata rau intr-adevar cele ae, prelucrare aiurea rau de tot, insa nu cred ca in asta sta calitatea si rezistenta in timp. Am vazut axe la bmw e 39 m47 la fel de urate ca si ae, aveau 300000 impecabile pe came. La fel am mai vazut si pe la ford, aspect rugos, neingrijit....

Eu la mine am ae, in jur de 15-20 k km. sincer am zis ca daca tine o distributie e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cele AE problema pe care o vad eu sunt muchiile ascutite ,si cum tachetii sunt invartiti de came ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am gandit si eu la asta, insa si daca e facut un pic sanfren nu cred ca se schimba prea tare situatia, tot ascutita ramane muchia ce intra in contact cu compensatorul, nu?

De curiozitate, tu ce firme preferi, e bine de stiut pe viitor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus pe ATD ax came AE varianta cu came calite prin inductie si camele au sanfren, la fel ca cele originale. Este varianta mai scumpa de ax, cel ieftin nu are camele calite prin inductie.

Insa problema ce nu mi.a placut a fost la lagare, rugozitate prea mare si in 100 ( una suta) km au ros un set de cuzineti Glyco pana la tabla ( trecand de stratul de alunecare si de cel de cupru).

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzacanel

Prefer OE sh decat un AM nou ieftin

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, cum ai constatat uzura cuzinetilor, presupun ca a inceput sa bata motorul...?

Eexcalade nu te contrazic, insa in cazul pd-urilor cu dpf cam greu sa gasesti ax ok second.

Intrebare...pt cultura generala a mea si a altora care poate se intreaba ca si mine.... In cazul unui pd cu dpf anulat se poate oare monta ax de pd fara dpf? Poate cunoasteti din experienta..... Teoretic ar trebui sa mearga pt ca nu ar mai fii nevoie de injectia prelungita-post injectie sau cum vreti sa ii spuneti.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic merge ax de 1.9 pe 2.0 cu dpf anulat ,practic o sa scoata mult fum. Compatibilitatea nu depinde de dpf anulat sau nu, ci de diferenta dintre edc15 si edc16

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, cum ai constatat uzura cuzinetilor, presupun ca a inceput sa bata motorul...?

 

 

a trebuit sa il desfac din nou (este a doua masina din semnatura mea ) pentru ca facea niste manifestari neplacute : pornire grea la rece, oprire dupa 30 de secunde de mers, dupa care invartea fara compresie muuult pana pornea iar...si o lipsa de putere. Dupa 100 de km mi-am dat seama ca tachetii era alt cod( greseala de ambalare) (de la motoarele vechi de 1.9 TD ( 1Z, etc de pe Golf 3) si lucrau la presiuni diferite, desi la dimensiuni sunt identici. Atunci am observat ca s-a intamplat treaba cu acei cuzineti. Motorul nu batea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-92931-14427830751443_thumb.jpg eu am ax Ae, in combinatie cu tacheti inna si cuzineti glyco, si dupa 50mii km axul are pe fiecare cama un luciu, fara uzura pe varful camei, deocamdata. Cei drept fata de alte motoare pompa duza , motorul este mai zgomotos si in relanti si in mers(numai zic dupa 3500rpm...) dar acum nu mi dau seama de la ce ar putea fi zgomotul si uzura/luciu, deoarece tachetii actuali nu se apasa foarte mult aprox 2mm, atunci cand sunt liberi. Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari, din pacate nu am scapat nici eu si a trebuit sa schimb axa cu came care era praf si tachetii care unul din ei era spart si inca 2 deformati, toate bune si frumoase, am cumparat piesele ax, tacheti semering, dustributie, ulei, filtre, s-au schimbat toate, am pornit masina, am lasat-o un pic sa mearga si surpriza facea galagie in continuare, nici dupa ce s-a incalzit masina nu a incetat zgomotul de tacheti. Mecanicul mi-a zis sa merg cu ea asa vreo doua zile ca o sa isi revina si nu o sa mai faca galagie. Acu eu va intreb pe voi, e normal sa faca asa? Inainte sa schimb toate astea masina se auzea doar cand o porneam la rece pret de 1-2 minute dupa care nu se mai auzea, acu dupa ce am schimbat ax si tacheti , tacane tot timpul, care ar fi motivul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ax cu came si tacheti ruville, ulei castrol si filtre mann..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca axul cu came si tachetii sunt cei care trebuie la tipul tau de motor.Ax si tacheti noi ,nu au voie sa tacane .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate piesele le-am luat dupa seria de sasiu si mai e o chestie, inainte la relanti aveam consumul instant 0.5 si dupa ce am schimbat distributia am 0.7 .. 0.8 , sa aie vreo legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia nu a fost pusa la fel  si de aici a crescut consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai schimbat ax, tacheti, distributie nu exista nici un motiv sa auzi in continuare zgomotul de care vorbesti. Du masina inapoi in service pentru ca sigur ceva nu e in regula si se va strica din nou. Du-o intr-un service bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am desfacut capacul de la filtrul de aer si am observat ca refuleaza, sa fie cumva vreun tachet defect? La service inca nu am ajuns si nici nu o sa ajung pana sapt viitoare. In rest masina se comporta normal, i-am schimbat si bateria si porneste la sfert, trage bine, nu vad sa scoata fum in sarcina (cel putin eu nu vad).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am și eu rugămintea să vă dați cu părerea la axul meu cu came. Pozele sunt făcute la lobul cilindrului.nr. 1.

Menționez că am de curând +2,7 corecția la cilindrul respectiv, corecție ce scade și la +2, acum o lună și ceva două aveam doar corecții +-0,07 pe fiecare cilindru.

O întrebare ar fi dacă se poate și dacă ar trebui rectificat axul cu came.

Mulțumesc!

post-139029-0-23070500-1448717849_thumb.

post-139029-0-91985800-1448717865_thumb.

post-139029-0-89014500-1448717872_thumb.

post-139029-0-57117400-1448717880_thumb.

Modificat de olylucyan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!