Jump to content

Service la VW autovehicule comerciale


Marian
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

La solicitarea colegului Oxigen am deschis acest topic,

In care fiecare sa spuna la ce service a fost cu duba si ce nota da operatiei. Stiu ca exista asa ceva la nivel general, dar in cazul dubelor este oarecum diferit.

La multe service-uri nu ne primesc (de exemplu PB Aviatiei) deoarece nu au SDV-uri si cunostinte, iar la altele desi spun ca fac - rezultatul este dezastruos pentru ca se dovedeste ca nu au mai facut operatiunea niciodata si doar "isi fac mana" pe masinile noastre.

La zona "feedback" pentru aceste service-uri nu am access - si probabil ca pentru posesorii de autoturisme opinia noastra e irelevanta, nu conteaza ca au sfeclit-o la o duba daca repara foarte bine un Golf.

Modificat de dudu
quote nereusit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata stima celor ce mi-au spus din start - nu facem service la VW Comerciale. Normal, nu e nici o rusine, pana si in ELSA dubele sunt tratate ca un capitol separat - N. Trebuie chei cu cuplu mai mare, la elevatoare sa fie tavanul mai sus, pana si presiunea la roti e o problema, putine vulcanizari pot sa bage peste 5 atmosfere.

Problema grava e ca romanul "se pricepe" - si la masini, si la fotbal, si la calculatoare, la toate se pricepe, insa nu este "de meserie", nu traieste din asta, nu este profesionist. Ideea ca "un mecanic bun repara orice masina" desconsidera tot "taining"-ul facut pe diferite modele.

Am vazut ca in Bucuresti supravietuiesc mai multe sute de T4 si T5, nu mai zic de flotele curierilor, si alte sute prin tara, si sper ca exista si mesteri specializati pe dube, cum spunea cineva despre un fost angajat Mahag, poate avem mai multi si nici nu ii stim.

In concluzie vreau sa subliniez ca opiniile privind reparatiile sunt exclusiv pe partea de dube, se poate intampla sa spunem ca nu recomandam pe vreun mecanic sau atelier cu experienta de mii de Golf si Passat reparate excelent, dar care nu are puterea sa spuna de la inceput "nu ma pricep, nu ma bag".

De multe ori patronii de ateliere spun din lacomie - sigur, facem, ne pricepem - si mecanicul mai tarziu recunoaste ca e prima duba si ca nu stie ce sa faca.

Eu inca nu am prea multe informatii de impartit, dar va rog pe fiecare dintre posesorii de Comerciale sa ajutati colegii. Cu criza asta, si mecanicii buni vor avea de lucru, si noi scapam mai ieftin fara "bajbaieli" pe banii nostri.

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuvantul "autovehicule comerciale" mi-a atras atentia asupra acestui topic si mai ales ca am un asemenea autovehicul comercial. @Oxigen, nu stiu de unde esti (dar cred ca te-am vazut pe la zona "vanuri si transportere": La ce service-uri te referi? din toata tara?

In Sibiu, eu merg doar la Nab Garage, pe strada Stavilarului Nr8. Pana acuma am fost foarte multumit de faptul ca baietii aia lucreaza bine, cu grija si curat. Pana acuma, le-as da Nota 10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum experienta mea este:

1. la Silena am schimbat distributia, filtre, lichide, si un burduf de planetara. A fost prima lor duba cu motor 2.5, lucru recunoscut prea tarziu de mecanic, dupa ce era motorul desfacut, mai lucrase doar la una cu 1.9. A durat 2 zile si a trebuit sa ma duc cu foaia tiparita din ELSA ca vada cum se schimba intinzatorul de la cureaua de accesorii. Deoarece au pus stramb pivotul inferior si au fortat surubul ca "sa se traga" au sficuit filetul in fuzeta. Acum caut alta fuzeta la dezmembrari. In 2 zile nu am vazut sa existe vreo cheie dinamometrica in atelier. Am plecat cu avansul la injectie aiurea, nu au stiut sa-l regleze. Nu au dat factura, nu garantie. Nu recomand nici dusmanilor.

2. la LaService - imi tzacanea tare ceva la motor dupa distributie, mi-au facut o "diagnoza" si au scos de vinovati tachetii, i-am schimbat si la sfarsit tacanea la fel, dar avansul la injectie era si mai aiurea cu cel putin 10 grade. Acum stiu ca trebuiau sa se uite intai la pompa de vacuum, desfacut/curatat, si evident reglat avansul, mai ales dupa ce au demontat axa cu came (degeaba au un VAG). La sfarsit cand mergea ca un tractor mi-au recomandat sa fac vreo suta de km. "sa se rodeze tachetii". Am dat degeaba 1000 RON. Evident fara bon. Nu recomand.

3. Express Diesel - mari mesteri, cam aglomerati, mi-au facut motorul functional din reglat avans, plus schimbat bujii. M-as duce oricand cu placere pentru orice problema de injectie-injectoare, asta e specialitatea lor. Factura cinstita, reducere vwforum.

Acum caut un loc sa repar pe la trenul de rulare - 1-2 rulmenti, discuri de frana, si ce mai apare.

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

La rugamintea colegului Oxigen , o sa postez si eu impresiile mele fata de anumite service-uri .

1. Daca multi au fost multumiti de preturi si cum isi desfasurau lucru , eu ''La Service'' am primit manopera pentru distributie ...1100 lei parca , oricum enorm. Le-am multumit pentru oferta si le-am spus ca este prea mult pentru o distributie.

2. Prin urmare am cautat alt service. Bazy Auto . Baietii se misca bine , dar trec cu vederea multe ... Au schimbat distributia , dar nu mi-au recomandat sa-mi schimb si rola de la accesorii ca pare imbatranita si mai bine ca tot umblam la ea haideti sa o schimbam si pe asta . A cedat la 1 saptamana dupa asta . Mi-au schimbat rulmetii de pe spate ...intai ala care era ok si pe urma pe cel cu problema , dar nu au vazut ca un arc de pe spate are jumate de spira rupta ... Cureaua de la accesorii a inceput sa scartie dupa cateva zile , spuneau ca e prea lunga , au schimbato iar , la fel , am renuntat sa o mai schimb si nu am mai trecut pe la ei .

3. La un moment dat masina a inceput sa nu mai traga si se plafona la 2800-2900rpm . Asa am ajuns si la Selina . Daca tot am ajuns le mai spun ca am un zgomot care vine dupa parerea mea umila de la rulmentul de ambreiaj . Ma decid sa inlocuiesc tot kitul cu volant , mi se recomanda cel cu single mass . O porcarie . Masina nu a fost verificata sa vada exact ce zgomot are inainte de schimbare , prin urmare il am in continuare ( zgomotul ) si un ambreiaj care e foarte galagios si iti da impreisa ca te lasa imediat , desi are doar vreo 15-20.000 km .

Masina nu trage ...nu stim ce are dar hai sa schimbam pe ea ...pompa vacuum ( de parca e ieftina ...) , debitmetru , egr... furtunase ca pareau vechi ( si acum par la fel ) . Masina dupa toate aceste schimbari mergea fara vlaga , dar ce ma bucuram ca urca pana la 3300 rpm ... La intrebarea mea ''ce facem ca am schimbat o caruta de piese pe ea si tot nu trage ? mi s-a raspuns ''nu stiu'' . Am plecat si de acolo plin de spume si usurat de vreo 4500 lei ( am factura doar pe kitul de ambreiaj ;) ). La ei am schimbat pana la urma arcurile pe spate , bucsele de la timonerie , si ceva pivot si burduf planetara. Le-am spus si de tampoanele de la motor , dar nu le-au schimbat ca au uitat . Mentionez ca masina a fost la ei in 2 ture de cate 3 zile , deci se puteau face teste si vazut pe unde si ce trebuie schimbat .

Buunnn . Pun mana pe telefon , sun un coleg de forum care stie cu ce se manaca turbinele si ii expun problema , ma programeaza intr-o vineri , toata ziua , rezolvam problema in 15 min , facem teste , mai umblam un pic la ea , si masina era ca si posedata . Rupea asfaltul . Electrovalva nu facea cursa completa

4. Printr-o cunostinta ajung la un alt service ( echipa de asistenta rally ) si ii dau masina sa mi-o rezolve , sa traga. Ma suna : buei Cristi pai masina ta are o galerie infundata de depuneri ( vezi foto ) , turbina nu are nimic , egr-ul vechi e ok , la fel si debitmetrul vechi ( ca ala nou avea totusi o buba la mufa si avea intreruperi ) , dar pentru orice eventualitate ii spun sa puna altul nou .

Masina trage acum , doar ambreiajul imi da aceeasi impresie ca o sa ma lase brusc , si imi aparu acum o problema pe care am vazut ca au avut-o mai multi colegi de pe forum. Se balbaie pe la 1600-1800 rpm , nu vrea sa mearga rotund. Trebuie sa vad unde merg si cu asta , dar poate ma indrumati voi , cei care veti citi aceste povestioare , ca m-am saturat sa tot merg la mesteri ... Vreau si eu un mecanic pt duba mea , nu cred ca cerem mult .

post-5570-0-81258900-1296311816_thumb.jp

post-5570-0-29363300-1296311828_thumb.jp

post-5570-0-34057000-1296311837_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

De ci sa o luam cu ineceputul T4 este o bijuterie de masina mai ales ca ai MULTIVAN dute la reprezentanta la VW si vb cu un mecanic care mai lucreza si acasa in timpul liber este singura ta sansa cei la care ai fost au spart diamanul de masina care o ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Dupa un an de zile de folosit constant pot sa recomand cu cea mai mare caldura service-ul partener al lui Wolksman, de la Aparatorii Patriei. Ciprian (0760.271.538) si George sunt MARI mesteri pentru dube la orice lucrare mecanica, cred ca le-au trecut prin mana mult peste o mie de Transportere. Si asa sunt aglomerati, sper sa nu se supere pe mine, dar as fi prea egoist sa tin informatia doar pentru mine. Lucreaza sigur si curat, nu iti cer sa schimbi ceva daca nu e nevoie si sunt de incredere, eu las masina dimineata si o iau seara. Multumesc Ciprian si George!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!