Jump to content

Al meu Polo

Paul 86c

Postare recomandată

A venit timpul sa imi prezint si eu masina... E un Polo 86c(mk2) din 87' , kilometrii vreo 130000(cred), 1043cc,45cp ...E prima mea masina , si sper ca pentru mult timp,eu fiind pasionat mai de masinile vechi...Momentan nu are nimic special,dar de cand o am (3-4 luni) am schimbat tot interiorul,reconditionat diverse lucruri,consumabile,si chestii d-astea minore.Planuri pentru el sunt,dar nu sunt bani,eu fiind elev nu prea am nici un venit,dar incet incet...

P1150652.jpg

P1150654.jpg

P1150653.jpg

P1150655.jpg

P1150720.jpg

P1150716.jpg

P1150713.jpg

P1150707.jpg

P1150706.jpg

P1150728.jpg

Link către comentariu

Dintre toate golfurile 5 gt,gti si alte frumuseti ,ea mi-a sarit in ochi ,cum s-ar spune.Foarte frumoasa si cel mai important,foarte ingrijita.Interiorul este de nota 20,multe masini din 2000 nu au asa interior curat si ingrijit si mai ales tapiteria care e alba.Numai laude am la adresa ei.. in afara de un singur lucru :subwoofer-ul ala e prea mult pentru gandacul asta :).Paule,felicitari pentru achizitie si sa ai grija de ea in continuare ,e o raritate,pot sa-i zici chiar o clasica .Bafta cu ea .Vazusem pe okazi,ca tot am vorbit de jante pe 13 la intalnire,am scris ''jante 13'' si am vazut destul de multe rezultate cu jante frumoase si la bani ,accesibile.Spor sa ai si daca ai nevoie de vre-un ajutor cu mare drag te ajut !

Link către comentariu

deci, e fenomenala! Cat de bine se prezinta la toate capitolele: exterior, interior, motor! ...si are si 24 de ani! :))

Exact frate, esti elev, ai vreme de R36 cand esti mare, acum, asta e PERFECTAAAA! ...imi place la nebunie!

Am sa fac si eu o combinatie cu o batranica de...33 de ani! :P

Link către comentariu

Merci mult de aprecieri..Masina incet incet va fi pusa la punct,pentru ca multe chestii mai trebuie schimbate/reparate...Masina a mai primit conducta de frana noua pe spate si bord de Golf 2 cu turometru.

P1150732.jpg

P1150740.jpg