Jump to content

Vw golf 4

danutzursc

Postare recomandată

In primu rand sunt student boboc :P probabil cel mai micut de aici de pe forum, am primit de la ai mei o masina,ca sa imi facilitez drumul la facultate (stau in mediul rural) , tatal meu se ocupa cu masini asa ca , a venit vremea in care sa am si eu masina :X.

Am un golf 4 , 19 tdi , motor Alh de 90 de cp, aer conditionat computer de bord..si cam atat. pentru mine e destul de buna la ce o folosesc. Recent m-am hotara sa pun un pic de muzica in ea , cand am aduso nu avea decat boxele din fata care din nefericire , mergea doar cea din dreapta :))...Era foarte aiurea...ascultam muzica doar intr-o ureche :)). Am achizitionat un tub de bass 2x crunch drive plus un amplificator Toxic de 1500 Watt, si 2 boxe pentru usile din fata PowerBass de 50 de watt fiecare, cu un cd player/mp3 Jvc lhx 500. Urmeaza probabil un set de jante pe 17" , dupa ce trece vremea asta nasoala. Masinuta e verde deschis si cam atat

Asta e masina mea :D.

O sa revin maine cu poze detaliate. Idei sau propuneri ce as mai putea pune pe ea , sunt binevenite.

Link către comentariu
Silvian91imAuto

Suna bine, toate cele bune cu masina si... asteptam pozele cu masina si cu ce ai "pus" pe ea :). (mai sunt si alti studenti pe aici da... :)))

...despre functionatul intr-o singura boxa, nu se auzea deloc? ...eu m-am trezit la un moment dat ca de ceva vreme se auzea mai tare pe parte soferului decat in restul masinii, dar cand am verificat casetofonul am observat ca tata umblase la balans din nestiinta, sau cineva umblase. LED-urile playerului nou ce culori au? (baga o poza pe noapte cu bordul).

Sal.

Link către comentariu
Silvian91imAuto

Din graba nu am vazut ca ai scris modelul Playerului, adica JVC LHX500(ala din poze e?). Gri sau Negru? (BUM, BUM, BUM cu watii aia din amplif)

l948539.th.jpg 91546924.th.jpg