Jump to content

Consum de ulei la 2.0 tdi


altea
 Share

Postare recomandată

mai mult dau pe lichidul de spalat geamuri.

;) insa sper ca acest consum nu este efectuat ca urmare a uzurii motorului ci doar deoarece asa face dansul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DArtagnan, o sursa excelenta de documentare o constituie si parcurgerea completa a topicului de fata ... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DArtagnan, o sursa excelenta de documentare o constituie si parcurgerea completa a topicului de fata ... ;)

crede-ma, am facut-o !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

1500 km facuti "batraneste" Buc Cluj-Buc su Buc-Cta-Buc

Consum mediu 7,3 %

Consum ulei...0..nimic..iupiii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este cam mult 7.3%? Eu am tot 2.0 litri 140 HP, si am facut Buc-Tismana (dus si intors 665 KM) cu 5.6 l/100 KM (cu 4 persoane in masina, si AC din cand in cand) si vreau sa-ti zic ca n-am mers chiar incet...doar o parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3500 km , mers combinat , oras+afara cu viteze de 120-160km/h , consum ulei 0, consum motorina 5,5-6,3 afara si 6-7 in oras la un ritm de mers normal-alert, astept sa treaca mai multi kilometri pe sub masina sa vad daca apare si vestitul consum de ulei , parerea mea personala este ca se exagereaza cu consumul de ulei la TDi in general , am si alte masini si la oricare dintre ele daca le calc papa si ulei indiferent daca e diesel sau benzina asa ca eu cosnsider ca acest consum de ulei este direct corelat cu stilul de conducere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

6000 de kilometri , am mers si 220 km/h , in ultima vreme fac drumuri de 700 de km pe zi , am verificat azi uleiul , consum ulei 0 (zero) , urmaresc si masini cu motoare similare 2.0d , bmw 3 , renault laguna (1.9 dci), pejo si altele , vreau sa spun ca le-am vazut si pe alea scotand fum ca la TDI asa ca pica faza cum ca doar TDI scoate fum , probabil de aceea si aceste masini , altele decat VAG au tevile de esapament orientate in jos...scuze pentru off-topic la faza cu fumul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este cam mult 7.3%? Eu am tot 2.0 litri 140 HP, si am facut Buc-Tismana (dus si intors 665 KM) cu 5.6 l/100 KM (cu 4 persoane in masina, si AC din cand in cand) si vreau sa-ti zic ca n-am mers chiar incet...doar o parere

Da domnu..dar eu am mers cu aer non-stop si cu inca 2 roti care imping la masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o curiozitate: ce zic testele de noxe la cantitatile astea de ulei ars? Cum a dres producatorul capitolul asta daca tolereaza consumuri atat de mari la o masina noua? Si ca o gluma: unde e fumul? - toata lumea se plange de mancat ulei da nimeni de scos fum... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vi se pare chiar asa complicat sa aveti un bidon de ulei la voi? Si sa fie PD 505.01 pe deasupra?

:offtopic:

Ma scuzi, daca ai masina de 1500 de dolari, mi se pare normal sa umbli cu ulei si antigel dupa tine, dar, din cite-mi dau eu seama, domnia ta conduce o masina care valoreaza mai mult de 20 de mii de euro. Ti se pare normal sa vezi in mijlocul drumului un autoturism Audi/VW/Seat/Skoda, cu capota ridicata si cu proprietarul completind uleiul, cu un rinjet superior intiparit pe fata?

P.S.: Sa inteleg ca asta-i rostul kit-ului de vulcanizare rapida care a luat locul rotii de rezerva? Asa s-au gindit specialistii VAG sa creeze un spatiu indestulator destinat depozitarii uleiului?

Modificat de Marty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu urmatoarele intrebari:

1. Stie cineva de consumul de ulei la 2.0 TDI 170cp ?

2. 2.0 TDI 170cp foloseste acelasi ulei ca 2.0 TDI 140cp?

Nu de alta da' urmeaza sa vina si as vrea sa aflu ceva informatii inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink:

Ma scuzi, daca ai masina de 1500 de dolari, mi se pare normal sa umbli cu ulei si antigel dupa tine, dar, din cite-mi dau eu seama, domnia ta conduce o masina care valoreaza mai mult de 20 de mii de euro. Ti se pare normal sa vezi in mijlocul drumului un autoturism Audi/VW/Seat/Skoda, cu capota ridicata si cu proprietarul completind uleiul, cu un rinjet superior intiparit pe fata?

P.S.: Sa inteleg ca asta-i rostul kit-ului de vulcanizare rapida care a luat locul rotii de rezerva? Asa s-au gindit specialistii VAG sa creeze un spatiu indestulator destinat depozitarii uleiului?

Atat timp cat masina este in rodaj, da, mi se pare normal. Mai ales pentru ca vorbim despre un motor cu o vechime (ca si concept) de cca. 2 ani. Mai tarziu, dupa exploatari ulterioare, sunt sigur ca nu va mai fi nevoie de interventii, atat in perioada de rodaj, cat si dupa.

@ johnny7577 Nu se stie nimic despre 2.0 TDI 170 CP. Nici despre consumul de ulei, nici despre ulei care il foloseste. Cum aflu ceva, fi sigur ca te voi anunta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul asta e un mister se pare.

Am vrb la dealer si l-am rugat sa imi aduca si 1-2litri de ulei pt motorul asta sa am de rezerva.

Vanzatorul n-a stiut sa imi zica exact ce tip de ulei foloseste, dar mi-a spus ca atunci cand ma duc sa o iau o sa rezolve si problema cu uleiul de completat, adica o sa aibe de unde sa imi dea. Sper sa fie asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si totusi ce tip de ulei se poate folosi ? Castrol ce model ? am inteles ca trebuie sa fie conform VW 506 01. Daca masina este in garantie trebuie mers la ei sau nu sa faca completarea ? Eu am numai 1.800 km si totusi nu vad nivelul de ulei pe joja...mi se pare cam ciudat. NU se aprinde nici martorul la bord, dar citind topicul am ajuns la concluzia ca trebuie totusi sa adaug ceva ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la 2.0 TDI 140CP trebuie sa pui norma VW 505 01 daca nu se mentioneaza LL (uleiul 506 01 e pentru Long Life) si nu cred ca a venit masina pentru RO cu LL.

Daca totusi ar fi asa, ar trebui sa fie pe capacul motorului o eticheta pe care scrie OIL LONG LIFE

Din punct de vedere al normai SAE, pentru uleiul VW 505 01 corespunde 5W40.

Pentru completare se poate lua si Castrol si Aral si Mobil care indeplinesc normele VW si SAE mentionate.

Daca nu vezi nivelul uleiului pe joja la 1800 km cred ca ar fi cazul sa faci o vizita la service-ul autorizat pentru garantie, poate vad ei mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, multumesc mult

o sa verific ce scrie pe capac si dau o fuga la service, un inainte de a mai holba ochii odata la joja...chiar e dubios !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O intrebare, oare consumul de ulei nu se depune pe supape, pe capul pistonului, pe paleti de la turbo ?

Am vazut multe motoare desfacute care consumau ulei si era dezastru acolo. :huh:

Bineinteles n-am vazut nici unul de 2 L TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Diesel nu se depune nici pe supape nici pe piston. Temperaturi inalte si flux rapid de aer... cred ca d'asta. Eu asa stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mie mi-a consumat 1 L ulei pana la 15000 KM (azi am facut revizia)...

Scuzati offtopic-ul, cati litri de ulei intra la motorul 2.0 TDI? La revizia de 15000 KM mi-au bagat (cel putin asa este facturat) 5 litri.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manualul meu, chiar daca e vorba de Golf e totusi acelasi motor, scrie clar 3,8 l ulei la 2.0TDI !?

Tinand cont insa de faptul ca la motorul de 77kW scrie 4,3 l si ca la modelele 4 Motion scrie la ambele motoare 4,6 l, cred ca cifra de 4,3 litri e cea reala.

Deci in afara de factura pentru 5 l mai trebuia sa primesti … 0,7 l ulei …

Revenind on topic, la mine consumul fost in ultimii 5.000 km de ~650 - 700 ml.

Valoarea mi se pare in regula tinand cont de stilul de condus mai sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Interesant topicul cu consumul de ulei la 2.0 TDi, tocmai am facut comanda de masina cu asa ceva, sper sa nu regret 1.9 TDi unde nu ere nevoie de completat uleiul intre revizii si am aproape 80000km. La inceput sfatul celor de la service a fost, la intrebarea mea - ce ulei are motorul sa iau 1 lt de rezerva, sa vin la ei daca simt ca nivelul scade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste mai atent postul #91 ca si restul topicului. :251:

Nu stim exact si nu conteaza “ce ulei are motorul”, deci poti completa cu orice ulei compatibil dupa normele VAG si SAE, fie el Castrol, Aral sau Mobil …

Iar uleiul consumat are rolul lui; consumul mai mare ca la alte motoare nu trebuie sa constituie un motiv de ingrijorare. Intotdeauna e bine sa avem un bidon (maximum 1 litru) in portbagaj pentru completare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

5500km si s-a aprins becu :D

sincer ma asteptam un pic mai tarziu dar asta e ....castrol vad ca sa pus in ea..si asta o sa pun si eu in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer...cam da..cel putin in ultima mie de km grav

Modificat de Shtrumf2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!