Jump to content

curatare turbocharger AJM


felix_fetche
 Share

Postare recomandată

asa arata mecanismul de control a incarcarii dupa inlaturarea calaminei.

paza e in attachment. am facut mai multe poze, cine vrea sa vada mai multe

detalii, pot sa-i pun la dispozitie inca vreo 6 poze cu restul pieselor.

in poza nu sunte, e mecanicul meu asociat.( care e foarte glumetz)

Modificat de felix_fetche
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI-ul AJM nu echipeaza doar modelul Passat. Topicul se va muta la TDi Forum.

Am mai adaugat la titlul topic-ului (care este cam eronat) ca este vorba de imagini de dupa curatare si nu este un articol ce descrie procedura de curatare specifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-mi pare f rau ca nu am facut poze si inainte de curatzare.

pe cand am ajuns la mecanic, manopera era pe jumatate facuta.

dar la urmatorul turbo voi fi mai specific si mai in detaliu.

desi curatzarea nu rezolva toate necazurile si uzurile,

totusi merita facuta daca mecanismul este blocat.

in cazul in care turbo-ul nu este eficace la turatii mici,

necazul este UZURA, pt ca din cauza jocului la lagare

s-au uzat ambele rotoare si distantza dintre rotor si stator

s-a majorat. plus ca lagarele uzate introduc o franare.

in acest caz orice am face cu mecanismul de control

nu vom obtine dorita presiune de 1050mBar la relanti.(idle).

spor la treaba!!!

ps:

daca stiti cine-l reconditioneaza sa fie ca nou sa o faca publica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu prea mai ai ce sa reconditionezi din aceasta turbina deoarece rotoarele au atins carcasele,

pt reconditionare trebuie sa schimbi urmatoarele:

rotoare

carcasele afectate

kit de reparatie

care cumparate separat fac mai mult decat o turbina noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un AJM dar dupa ce am vazut pozele tale ( se vede uzura ) cred ca o sa ii rup franele pana moare turbina definitiv si iau una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi e clar, nici nu am negat,

de la uzura lagarelor rotoarele freaca de carcase (statoare) si se uzeaza,

motiv pt care mai trag de el cat pot. dar de la 1700RPM in sus, se incadreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

stie cineva ce inseamna codul de eroare 17965 turbo charge presure.positive deviation.???

apare din cand in cand si din cate am observat eu cand il turez de la 1 pna in a 4-a

peste 3400rpm si numai in a patra intra in limp mode...dar nu tot timpul...in patru luni a facut de 2 ori... ;)

aveti ceva explicatii???? pareri?? ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul inseamna ca presiunea generata de turbosuflanta, in ciuda controlului calculatorului, a depasit valoarea dorita cu un anume % si un timp mai mare de t (unde % si t nu le stiu exact dar sunt valori precise)

Asta inseamna in general ca fie se blocheaza vanele VNT pe pozitia de presiune mai mare fie e o eroare generica de reglaj.

Totusi acest lucru s-a mai discutat de multe, multe ori. Te rog foloseste functia "Search" (a cauta - in limba Romana) si gaseste firele de discutie ce trateaza problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog foloseste functia "Search" (a cauta - in limba Romana) si gaseste firele de discutie ce trateaza problema.

fire de discutie (topic sau thread - in limba Engleza) ;)

Sorry andREI, couldn't help it :P

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata lumea zice cauta...cauta ca te "paletam"...dar inafara de chestii vagi si neclare nu este nimik...

sa intaleg ca unii nu vor sa le fie luata painea din mana? a se intalege/citi fura meseria...

nimeni nu spune undeva ceva concret de la un capat la altul...pt. o operatie facuta de la cap la coada cauti de iti ies ochii si pui cap la cap ce au zis vreo 5 si apoi constati ca lipseste o PARTE din operatiune...

oameni buni masinile nu le repara un comp cu vag-com pe el...si sunt atatea dovezi...vag-comu numai spune unde e buba...si asta in 95% din cazuri...restul mai trebuie si mecanici sau cunostinte in domeniu...

PT. andrei : nu pun intrebari doar sa imi dai tu warning "verbal" ci ca sa stiu ce am de facut in momentul in care ma apuc de demontat....nu as fi curios cum arata ceva dupa ce s-a rupt.

functia serch este ca sa te enervezi cat de filosofi sunt unii la dat cu parerea "pe masina lu altul"

asa ca pana gasesc ce imi trebuie exact am sa mai primesc tot felul de warning :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!