Jump to content

Cayenne Turbo


corad0

Postare recomandată

Un 911 pe cand ca sa avem si un jurnal de bord ptr masina mea preferata :P

Asta pana mi-oi cumpara-o si eu :icon_thumright:

Un filmulet cu sunetul motorului?

Link către comentariu

Un filmulet cu sunetul motorului?

Nu, ar fi foarte plictisitor :) Adica masina la interior e foarte silentioasa, chiar si in regim de turatie inalta. Asta se datoreaza probabil esapamentului stock gandit de asa fel, bunei antifonari si nu in ultimul rand geamurilor laminate. In afara lucrurile stau cu altfel, se vede asta dupa cei care intorc capul spre masina cand accelereaza (mai ales cu modul sport activat) - dar asta e mai complicat de filmat.

Link către comentariu

am mers cu un GTS si se auzea chiar marfa si destul de tare in interior pe sport, are alta toba gts-ul?

Link către comentariu

Dar pui si tu pe cineva sa mearga in spatele tau in timp ce o accelerezi oleaca, normal trebuie sa se si tina de tina in timpul asta :)

Frumoasa tare masina

Link către comentariu

am mers cu un GTS si se auzea chiar marfa si destul de tare in interior pe sport, are alta toba gts-ul?

n-am mers cu GTS, nu stiu, posibil sa aibe aceasi evacuare, la modelul dinainte....sunetul e asemanator cu turbo

Dar pui si tu pe cineva sa mearga in spatele tau in timp ce o accelerezi oleaca, normal trebuie sa se si tina de tina in timpul asta :)

Frumoasa tare masina

o sa fac o sedinta video cand se mai incalzeste putin :)

Link către comentariu

superb , m-am plimbat cu un turbo generatia veche ... cu esapamentu schimbat ... si porneau alarmele masinilor din parcare cand o ambalai :)) ... sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute !!!

Link către comentariu

superb , m-am plimbat cu un turbo generatia veche ... cu esapamentu schimbat ... si porneau alarmele masinilor din parcare cand o ambalai :)) ... sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute !!!

modelul precedent de turbo are evacuarea mai zgomotoasa, in modul Sport face si asta galagie :) mersi!

Link către comentariu

F frumoasa masina si sa te bucuri de ea!

stiu ca o sa zic o tampenie, dar mi-o asum...sper sa iti ramana si GTI-ul undeva la inima :) am inteles ca ai unul

vizavi de consum este fantastic avand in vederea ca al meu are o medei de 13%

numai bine :Driver:

Link către comentariu

F frumoasa masina si sa te bucuri de ea!

stiu ca o sa zic o tampenie, dar mi-o asum...sper sa iti ramana si GTI-ul undeva la inima :) am inteles ca ai unul

vizavi de consum este fantastic avand in vederea ca al meu are o medei de 13%

numai bine :Driver:

scriam mai sus.....ca GTIul si seria 6 cabrio...o sa fie niste masini pe care sper sa le am si peste 30 de ani......cred ca o sa fie la fel de cool ca si acum :)

nu zici nici o tampenie stai linistit.....pasiunea nu cunoaste limite :D

GTI-ul e prezentat pe acest forum in aria Masina Mea....cateva randuri mai jos :)

consumul e ok la Porsche avand in vedere ca vorbim despre un 4800 cmc biturbo (consuma cu 25% mai putin decat modelul precedent).. in Bucuresti ia undeva 18-22l/100km

Modificat de corad0
Link către comentariu

GTS-ul vine cu tobe sport. Am auzit si eu cum suna GTS fata de Turbo. Suna mai bine. Doi dintre sefii mei au Cayenne. Unul are GTS, celalat Turbo si intr-o seara au trecut amandoi pe langa mine, unul dupa altul si am putut aprecia sunetul de la GTS care e mai gutural.

Pe Turbo probabil ca este optional pachetul cu tobele sport.

Link către comentariu

nu cred ca poti opta pentru alte evacuari (din fabrica) decat cele standard oferite....sunetul e dat de motor (cred ca si la turbo si la GTS tobele sunt la fel..)

Modificat de corad0
Link către comentariu

GTS e aspirat si intotdeauna un V8 aspirat va suna mai puternic sau gros, mai "a V8", decat un motor cu turbo, in cazul asta chiar biturbo. Si un Cayenne S suna mai interesant, in unele momente, ca un Turbo. Cu toate astea, turbina e sfanta pe orice masina :)

Modificat de PaulMIG
Link către comentariu

Standard vin cu acelasi tip de tobe. Pe GTS este un pachet sport. Nu stiu daca face parte din echiparea GTS-ului sau este optional.

Ambele motoare sunt V8 de 4.8 parca. GTS-ul are 405CP iat cel Turbo are, evident turbina, si inca vreo 100CP

Link către comentariu

ce mai conteaza...GTS-ul este pt cei care nu au avut bani de Turbo :) si au vrut unul sa para a Turbo

superba masina

Link către comentariu

ce mai conteaza...GTS-ul este pt cei care nu au avut bani de Turbo :) si au vrut unul sa para a Turbo

superba masina

nici GTSul nu era foarte ieftin, oricum nu se mai face GTS..ideea e alta.....cei care vor imagine si nu au destui bani (sau nu sunt asa de interesati de performante), isi iau cayenne S sau diesel..

Link către comentariu

imi aduce putin aminte de plimbarea cu turbo-ul vechi , zici ca e avion de vanatoare ... plus ca acceleratia este fenomenala...

Link către comentariu

Ce sa mai zici frate... Cockpit de avion cum zicea colegul mai sus. :icon_thumright:

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!