Jump to content

Cayenne Turbo


corad0

Postare recomandată

@c6t9:Pai cand e sa faci pana, faci oricum pana, se dezumfla repede, tot afli...fara nici un senzor :P avantajul e ca mai poti merge niste kilometri pe cauciucul dezumflat, dezavantajul e ca anvelopele runflat scad din confort fiind ranforsate cu kevlar si costa de 2 ori mai mult decat un cauciuc normal (si la tine sunt la fel pe X3?)..pentru mine e un minus..eu nu sunt incantat de ele...

 

@Rave:am inteles (eram curios cum poate detecta presiunea din anvelopa) :P Mersi.

Modificat de corad0
Link către comentariu
  • 1 month later...
Publicat (modificat)

 "Porcu'" a mai "halit" un set de cauciucuri Pirelli P ZERO ( au rezistat 30 000 km-o vara...puterea si cuplul le uzeaza, mai ales pe cele de pe spate).De data asta l-am incaltat cu Michelin Latitude Sport 295/35/21" indice de viteza Y(300 km/h approved), sa speram ca o sa fie mai rezistente...Pret..1780 ron/buc.

post-79494-0-28034200-1368520352_thumb.j

post-79494-0-11945200-1368520356_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu

Sunt performante Pirelli P Zero...mai ales ca si cele de strada sunt derivate din F1....dar au grad de uzura ridicat... sa vedem Michelin-urile...

post-79494-0-42814600-1368642254_thumb.j

post-79494-0-96344400-1368642256_thumb.j

Link către comentariu
  • 1 month later...

S-a asternut praful p-aici, intre timp Turbo a ajuns la 100 000 km, a avut parte de o revizie la noul centru Porsche (un showroom impresionant de altfel...) Revizia a inclus inlocuirea uleiului, filtrelor, bujiilor, curatat clapeta acceleratie, verificata electronica, soft, check erori etc etc...Turbo merge la fel ca atunci cand era nou...fara nici un fel de probleme...

Si daca tot am ajuns p-acolo, m-am invartit pe langa un 911 care mi-a facut cu ochiul de la intrare, dealerul care ne-a vandut Cayennul a avut bunavointa sa ni-l lase la discretie pentru test drive (de pe o zi pe alta).Masina in cauza a fost un 911 Carrera 4S PDK, 2013, 15 000 km..Desi am condus modelul precedent de Carrera S (2010), senzatia a ramas aceasi, o acceleratie impresionanta (0-100 km/h in 3.9 sec cu modul Sport Plus selectat) dar nu asta te da pe spate, si nici viteza maxima de peste 300 km/h pe care de altfel nici nu cred ca ai unde sa o atingi la noi in tara, ..ci felul in care se conduce masina...de la pozitia la volan, stabilitatea pe sosea, usurinta cu care se poate conduce chiar si in oras bara la bara, consumul de 15 % (daca mergi normal, aproape acelasi consum ca al 630i ului meu..manual) la 70 km/h PDK-ul schimba deja in viteza a 6-a (din 7) mi-a adus aminte de DSGul de pe GTI...care schimba cred ca aproape la fel de repede... toate adunate rezulta in masina sport perfecta (din punctul meu de vedere).Masina in cauza era echipata cu evacuare sport, un buton din consola apasat si brusc masina se transforma in DIAVOL...ragete, urlete, un sunet care pur si simplu iti provoca frica...placerea condusului dublandu-se si senzatia de viteza instalandu-se de la 100 km/h  (ceea ce in Cayenne nu se simte....la 170 km/h in treapta a 8-a zici ca stai pe loc, zgomot inexistent, confort maxim)..Rezervorul de 64 de litri a ramas la jumate in prima seara, desi n-am rulat mai mult de 200 km..Motorul de 3800 cmc aspirat face toti banii...nu iti vine sa crezi ca masina poate sa te bage in scaun atat de brutal, neavand TURBO si SOFTURI! Suspensia este ceva mai dura, de altfel nici nu putea fi altfel pentru o masina supersport, confortul fiind cam "inexistent" pe un drum cu denivelari, rotile de 20" nefiind tocmai recomandate pe drumurile noastre..Am ramas placut impresionat, masina comportandu-se exemplar, privirile din trafic intorcandu-se una dupa alta, fetele zambind mai ceva ca la prima intalnire,  de altfel cum ma asteptam...

 

enjoy! 

post-79494-0-37813800-1373715388_thumb.j

post-79494-0-17567600-1373715391_thumb.j

post-79494-0-21129200-1373715725_thumb.j

post-79494-0-51078300-1373715728_thumb.j

post-79494-0-00414400-1373715732_thumb.j

post-79494-0-23477700-1373715735_thumb.j

post-79494-0-24879900-1373715739_thumb.j

post-79494-0-21363100-1373715753_thumb.j

post-79494-0-55212300-1373715757_thumb.j

post-79494-0-78149400-1373715760_thumb.j

post-79494-0-86748700-1373715763_thumb.j

post-79494-0-01108000-1373715767_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu

E fix 911 care-mi place mie. Nici prea mult, nici prea puțin, are din toate cât trebuie.

Link către comentariu

Din ce am citit pe net (doh!), masina e destul de supraviratoare chiar si in versiunea asta 4x4. Tie cum ti s-a parut si stabilitatea in general?

Link către comentariu

Daca accelerezi tare intr-o curba stransa, botul masinii tinde sa iasa spre exterior, dar doar daca esti foarte brutal cu ea...din acceleratie o controlezi foarte simplu...Masina este incredibil de stabila, la viteze mari poti sa te joci cu schimbarea benzilor fara nici un fel de probleme, masina ramane lipita de asflat; din teste am citit ca pe un circuit doar pilotii profeosionisti isi pot da seama de tractiunea integrala, diferentele de timpi fiind nesemnificativi (comparativ cu modelul S RWD)...in schimb pe un carosabil umed...alunecos etc....toata lumea apreciaza tractiunea integrala si abia aici poti sa iti dai seama de diferente...In bord iti arata cuplul cum e transmis spre rotile fata/spate in functie de cat de tare accelerezi...(am atasat o poza) 

post-79494-0-97964100-1373799553_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu

Ce viata ai si tu mane ..ti-am zis sa largesti curtea sa incapa si restu :D da tu nu nu batman

Link către comentariu

O las pe iubita sa parcheze....imediat face curtea mai mare :)))))

Link către comentariu
  • 9 months later...

N-am mai scris de ceva vreme p-aici, adevarul e ca nici nu s-au intamplat multe...probleme tehnice de niciun fel, desi masina are 110 000 km si urmeaza o noua revizie de ulei si filtre. Am deschis dosar de casco (dauna) pentru ca s-au inmultit zgarieturile pe ambele bari, capota, geamul din spate lateral l-am gasit spart (crapat) intr-o parcare, probabil cineva a incercat sa ajunga inauntru...sau cine stie.., un proiector crapat, doua jante de vara zgariate si ...cam atat...o sa-i fac niste poze mai detaliate dupa ce o scot din service...Cei 500 de cai sunt toti vii si zambesc de fiecare data cand accelerez pe distante scurte si imi dau seama ca ceasul vitezometrului indica o viteza de 3 ori peste limita admisa si franez imediat...chiar nu-ti dai seama de viteza datorita greutatii, antifonarii, gabaritului si suspensiilor pe aer care atenueaza imperfectiunile din asfalt la superlativ...Am atasat si o poza cu consumul extraurban Bucuresti-Timisoara (ce-i drept ca am depasit absolut tot..) :P.

post-79494-0-72260500-1398886202_thumb.j

post-79494-0-98921700-1398886202_thumb.j

post-79494-0-13199700-1398886763_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu
  • 8 months later...

Retusuri dupa mici zgarieturi in cei 4 ani de existenta in tara noastra draga, vopsit bara fata/spate, 2 portiere, capota, oglinzi, schimbat scut metalic (indoit la o parcare), parbriz (crapat de la o piatra sarita de la rotile unui tir), ornamente...in rest doar reviziile aferente, 130 000 km, nici o interventie mecanica sau electrica...inca merge impecabil, toti caii sunt vii  :)

post-79494-0-02497700-1421432420_thumb.j

post-79494-0-59135900-1421432471_thumb.j

post-79494-0-77758700-1421432473_thumb.j

post-79494-0-75907500-1421432476_thumb.j

post-79494-0-81074100-1421432479_thumb.j

post-79494-0-74044200-1421432481_thumb.j

post-79494-0-82379100-1421432483_thumb.j

post-79494-0-81599200-1421432485_thumb.j

post-79494-0-83163100-1421432487_thumb.j

post-79494-0-79477600-1421432489_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu
  • 2 months later...

135 000 km inlocuire discuri+placute+lichid frana (OEM) Brembo 

post-79494-0-56361000-1428511101_thumb.j

post-79494-0-43910200-1428511102_thumb.j

post-79494-0-11004600-1428511103_thumb.j

post-79494-0-70827300-1428511103_thumb.j

post-79494-0-18838600-1428511104_thumb.j

post-79494-0-53830200-1428511104_thumb.j

post-79494-0-91139900-1428511104_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu

Asa este :) Am comandat pe cod piesele, chiar m-am uitat sa vad daca sunt identice cu cele originale de pe masina pe care le-am inlocuit si sunt exact la fel...(placutele tot Brembo/Textar)

 

Cica Textar sunt cei mai mari producatori de sisteme de franare oem...si are branduri subordonate etc..(desi cu parere de rau pot spune ca n-am stiut) :D eu pe BMW (seria 5) am pus discuri si placute ATE (asa erau si cele originale) 

 

mai multe detalii pe: http://www.elit.ro/produse/textar-placute-de-frana-%C8%99i-senzori-de-uzura.html

 

" În Europa, cei mai mari furnizori de sisteme de frânare sunt: ATE, BOSCH, TRW şi pentru vehiculele de mare performanţă, BREMBO. Niciunul dintre aceştia nu produce prin forţe proprii placutele de frana, ci le achiziţionează de la producatorii specializati intre care TMD Friction (Textar) este cel mai important"

 

De! Marketing! :P

Modificat de corad0
Link către comentariu

Cars Tuning Service. E service-ul unui amic, in sectorul 6 si am un prieten mecanic lucreaza acolo de mult timp si chiar se pricepe...am vazut masini la el de la RS6 la S class modelul nou..chiar si Lambo.. Am intrebat de schimb de frane la o reprezentanta Porsche de afara cat am fost plecat din tara (mi s-a raspuns sec 4000 euro   :))..3000 piesele + 1000 mana de lucru) In Ro le-am schimbat cu 1500 din care 100 de euro mana de lucru.  La service-ul acesta mi-am reconditionat si eu 5-ul din 1998...vopsit integral, mecanica (revizii, frane, ambreiaj, articulatii)  etc...au preturi mici la manopera, preturi decente la piese (iti aduc pe comanda orice doresti..orice brand) si au scule de calitate, lucreaza super ok...

post-79494-0-71998200-1428516939_thumb.j

post-79494-0-24277000-1428516940_thumb.j

post-79494-0-86003200-1428516940_thumb.j

post-79494-0-42616300-1428517274_thumb.j

post-79494-0-92984000-1428517274_thumb.j

post-79494-0-28556700-1428517275_thumb.j

post-79494-0-46684400-1428517275_thumb.j

post-79494-0-96224200-1428517275_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu

Frumoase BBs-urile de la BMW :)

Modificat de quattro3001
Link către comentariu

probabil conteaza ca e service-ul unui prieten. :) <- aici e link

Modificat de Muale
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!