Jump to content

Cayenne Turbo


corad0

Postare recomandată

2 Touareg noi si 911 Carrera 4S/S model nou.

 

Bafta la vanzare, superba masina!

Link către comentariu

Multumesc frumos, sa speram ca o sa deschidem topic-uri noi p-aici :)

Link către comentariu

80K devalorizare intr-un an... :(

 

Principalul dezavantaj al achizitionarii unei masini de top de la 0 km :( macar a stat suficient in familie cat sa puna zambete pe fata mea :)....sa vedem ce urmeaza...

Link către comentariu

Pai de ce nu un singur Touareg si Carrera decat 80000EUR sau mai mult pierdere in loc de vreo 30-40000 cat ar fi fost normal?

Diferenta e cat 80% dintr-un Touareg :)

Link către comentariu

E nevoie de 2 masini (una e pentru mine), cu ocazia asta probabil ca se va obtine si un discount bunicel plus ca e oferta la varianta "Mountain" (cel de 3.0tdi V6 204 cp). Devalorizarea pe acolo se invarte la km pe care ii are, din ce am studiat si piata...chiar daca masina are doi ani vechime, arata si merge impecabil :)

Modificat de corad0
Link către comentariu

Pai asta ziceam, ramai tu cu Cayenne-ul si fratele tau cumpara doar un Touareg si o Carrera.

Link către comentariu

As vrea sa pot sa imi permit o asemenea masina :) 1000 euro costa o revizie de ulei si filtre in reprezentanta...nu mai vorbesc de taxe, asigurari si consum, cauciucuri (care au fost schimbate de 3 ori pana acum, cuplul tinde sa le "manance" foarte repede, mai ales pe spate...) etc etc...cine isi permite o asemenea masina isi permite sa se si plimbe cu ea :)

Modificat de corad0
Link către comentariu

De acord cu tine, doar ca matematic vorbind, din pierderea de 30-40000EUR platesti toate astea pana la sfarsitul vietii :)

Eu iti sugeram ca e mai rentabil sa o pastrezi.

Link către comentariu

Ai si tu dreptatea ta :) dar na....in timp se devalorizeaza si mai mult....exista si alti factori consumatori etc....chiar si psihologici pe care probabil unii dintre noi nu ii pot intelege, cum de altfel am procedat si eu cu GTIul...(l-am dat dupa 30 000 km si multi ma acuza si acum :) ) dar exista oameni care isi iau Ferrari si il vand dupa 20 000 km pentru ca s-au plictisit de el...cazul de fata nu e datorat "plictiselii", ci mai mult bazat pe un upgrade din care am de castigat si eu :D

Modificat de corad0
Link către comentariu

Masina se poate achizitiona cash sau leasing: Pret actual cash 81 800 eur (negociabil).

 

Achizitie Porsche Pipera de noua, pret de lista 150 800 eur.

 

Pret predare leasing: Avans 37990 eur.

 

Rata lunara:2023 eur.

 

Val reziduala:1387 eur.

 

Mai sunt 21 de rate de achitat.

 

Preturile contin TVA!

 

Poze de azi:

post-79494-0-98987200-1362491157_thumb.j

post-79494-0-41338300-1362491161_thumb.j

post-79494-0-26306600-1362491164_thumb.j

post-79494-0-31265300-1362491167_thumb.j

post-79494-0-34190100-1362491170_thumb.j

post-79494-0-14357800-1362491175_thumb.j

post-79494-0-67639600-1362491179_thumb.j

post-79494-0-35129500-1362491184_thumb.j

post-79494-0-37141500-1362491191_thumb.j

post-79494-0-39775200-1362491194_thumb.j

post-79494-0-03533200-1362491326_thumb.j

post-79494-0-16741400-1362491345_thumb.j

post-79494-0-87096900-1362491350_thumb.j

post-79494-0-08641100-1362491463_thumb.j

post-79494-0-22445400-1362491468_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu

Ce ciudata e roata de rezerva.... parca are un spatiu intre janta si cauciuc sau nu vad eu bine?>

Link către comentariu

Da! Cred ca e un kit cu compresor si trebuie sa o umfli...nu m-am interesat (nu a facut niciodata pana)...o sa ma uit...masina are si carlig de remorcare retractabil electric, care se ascunde sub bara..am uitat sa fac poze..

Modificat de corad0
Link către comentariu

Roate de rezerva vine desumflata...din cauza asta arata asa.

 

Spor la vanzare...masina este foarte tare.

Link către comentariu

normal ca vine desumflata , imagineaza-ti roata umflata cu balon de 60 bagata acolo .

Link către comentariu

imagineaza-ti ca faci o pana insa ... pe aia o umfli dar cu roata data jos de la masina ce faci ??? sari pe ea sa o degonflezi ? oricum nu intra din motiv de latime, dar mai ales daca esti plecat pe afara cu familia si bagaje la refuz in portbagaj, sa vezi atuncea ce fain trebuie sa fie.

 

la cayenne/touareg roata de rezerva e o forma de bascalie sa nu zici ca nu are, mult mai logica este abordarea celor de la BMW, anvelope runflat, iar in portbagaj nu mai exista nici macar loc de roata de rezerva  :lol:  :lol:  :lol:

Link către comentariu

ideea e ca daca esti undeva remote si faci pana sa poti monta roata si sa pleci... E adevarat ca ai de ales intre bagaje sau janta veche... Dar oricum e ok ca nu ramai in drum...

Poate un retrofit cu suport de roata de rezerva pe capacul portbagaj e ok...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Masina se retrage de la vanzare...Devalorizarea "morala" a pietei e prea mare si nu merita sa o vindem la jumate din pretul ei avand in vedere starea ei perfecta atat optica dar si tehnica....Ne bucuram in continuare de cei 500 BHP...:D

P.S. Superalfi, asteptam rotile de iarna de la fratiorul ei!  :icon_thumleft:

Link către comentariu

corad0 ... daca mai o tineai la vanzare te declaram vanzator de visuri :) ... ati luat decizia cea mai ok.Felicitari.

Link către comentariu

Masina a primit un al 2-lea set de roti (echipate cu anvelope Pirelli Scorpion Snow&Ice 265/50/19").Confortul a fost marit substantial fata de rotile pe 21" pe care le vom monta inapoi cat de curand....nu de alta...dar vine vara :P

P.S. Bun si forumul asta la ceva....rotile de iarna de pe GTI tot de la un forumist le-am procurat! 

Multumim Superalfi! :icon_thumleft:

post-79494-0-96150600-1363780641_thumb.j

post-79494-0-90771000-1363780646_thumb.j

post-79494-0-22243800-1363780651_thumb.j

post-79494-0-69422500-1363780656_thumb.j

post-79494-0-82294900-1363780684_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu

Masina a primit un al 2-lea set de roti (echipate cu anvelope Pirelli Scorpion Snow&Ice 265/50/19").Confortul a fost marit substantial fata de rotile pe 21" pe care le vom monta inapoi cat de curand....nu de alta...dar vine vara :P

P.S. Bun si forumul asta la ceva....rotile de iarna de pe GTI tot de la un forumist le-am procurat! 

Multumim Superalfi! :icon_thumleft:

 

Cu mare placere! Si eu ma bucur ca si-au gasit rapid utilizarea! :)

 

Decizia de a o pastra cred ca e cea mai buna - mai ales ca din discutia mea cu fratele tau inteleg ca nu au fost probleme cu masina si merge impecabil si se apropie de 100k - la multi inainte!

Link către comentariu

Da, asa este, masina merge la fel ca atunci cand era noua, nu a necesitat nici un fel de interventie inafara de reviziile aferente si completarea de ulei la un interval de timp, deci poti sta linistit, masina este fiabila in materie de kilometri (multi inainte si tie!), ramane sa vedem cum se comporta si in timp :) In legatura cu senzorii anvelopelor, unde sunt montati mai exact? Stiu ca iti indica in bord presiunea fiecarei roti in parte, la BMW cu anvelopele runflat senzorii indica doar o eventuala pana....de parca n-ai stii cand faci pana...DOOOH!  :tuktuk:  din punctul meu de vedere eu nu as fi optat pentru o astfel de optiune (adica..sa-i cumpar separat), dar am inteles ca daca nu montezi senzorii aceia si masina are acest "device" de detectare/afisare, iti da o eroare in bord...!?

Modificat de corad0
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!