Jump to content

Cayenne Turbo


corad0

Postare recomandată

Ce anume iti indica ceasurile din stanga jos? Benzina?

Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 2

Nivelul de combustibil si temperatura apei sunt in dreapta;in stanga e temperatura la ulei si nivelul/presiunea (cred :P ) tre sa ma uit in cartea tehnica...nu m-am intrebat niciodata :P

Bijuterie curata.. de cat sunt cauciucurile? daca nu ma insel team vazut pe centura de ploiesti spre bv incolo zilele astea? Sau nu erai tu..???

From HTC via Tapatalk.

Mersi :) Dimensiunea cauciucuri: 295/35/21 Nu nu am fost pe acolo...

1 litru de ulei la 2000 km mi se pare ENORM. Oricat ar fi ea de Turbo si de Cayenne tot e muuuult.

In regim sportiv, cam asa consuma...fiind biturbo (turbinele il papa) cica e normal...(am intrebat si la reprezentanta, am citit si pe forumuri...modelul precedent consuma si mai mult..) Daca mergi finut cu el...nu necesita completari, insa dupa un drum de 1500-2000 km cu acceleratii kickdown, depasiri si/sau km facuti in oras...cu accelerari franari...opriri, afara..la viteze de peste 200 km/h pe distante mari......te atentioneaza...ca trebuie sa completezi...

post-79494-0-62967000-1354055765_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu

Sunt de acord cu Iepumare..si mie mi se pare ca papa prea mult ulei..adica 8 LITRII intre schimburi..mie mi se pare dubios cand imi papa 400ml la 15.000km....

Link către comentariu

Sunt de acord cu Iepumare..si mie mi se pare ca papa prea mult ulei..adica 8 LITRII intre schimburi..mie mi se pare dubios cand imi papa 400ml la 15.000km....

Uleiul folosit (aproape 9 litri) are o vascozitate foarte mica (Mobil1 0W40)....cand il torni in motor ai impresia ca e apa. Cilindreea foarte mare (4800 cmc) in combinatie cu turbinele si turatiile de 8000 rpm...duc la acest consum.Repet...daca mergi frumos cu ea...nu necesita completare.Adica s-a mers si 12 000 km fara sa se completeze deloc...Dar...nu prea poti sa te abtii sa nu simti cei 500 BHP cand te urci la volanul ei mai ales pe autostrazile de la nemti fara limita de viteza.. :D In oras....stai bara la bara ca orice masina...si nu prea apuci sa te bucuri de ea....dimpotriva....te uiti la acul de la benzina...si parca mai bine mergi cu taxi... :P

Modificat de corad0
Link către comentariu

Consuma 1.4TSi ulei, sa fim seriosi. Si la km care-i are, masina asta chiar merge :Driver:

Link către comentariu

Am spus si am sa repet de cate ori voi avea ocazia,Cayenne turbo una din masinile mele preferate :icon_thumleft: dar cum nu ne permitem o asa bijuterie ne multumim doar cu o parere :winter: Felicitari corad0 si sa ai grija de ea :icon_bounce:

Link către comentariu

Corado- de ce nu incerci alt ulei? O singura data am folosit Mobil1 0w40 si am renuntat repede la el, de atunci folosesc doar Liqui Molly si sunt super multumit de uleiul asta, dupa 7-8k km facuti cu el nu apare nicio schimbare in mersul motorului, e la fel de silentios ca atunci cand il pun, iar acum vreau sa il schimb aproape de 15k km, pana acum il tot schimbam la 9-10k insa fiind Long Life cu interval de 30k km, incerc sa vad cum rezista pana la 15k, asta este si intervalul de service la mine! Stiu ca acum se foloseste Mobil in reprezentanta, Castrol am vazut ca iti da doar la cerere, si cum poate tu inca mai ai garantie inteleg motivul, insa atata timp cat si Liqui Molly respecta norma VAG/Porsche nu-i motiv de pierdere a garantiei daca il folosesti! Incearca-l, sunt sigur ca vei surprins de el intr-un mod placut!

Un alt lucru care ma tine aproape de LM e si faptul ca se fabrica doar in Germania, nu au vandut licenta altor firme si au experienta indelungata in DTM si motorsport!

Modificat de mik15
Link către comentariu

Este absolut normal consumul de ulei la Cayenne Turbo atunci cand se merge sportiv.

Am un prieten cu X6 50i, adica 4.4 biturbo si consuma aproximativ la fel, cam 1L la 2-3 mii km, mers sportiv.

Insa, la fel cum zice si colegul mik15, as schimba marca uleiului, chiar daca Porsche recomanda Mobil 1 si probabil consumul de ulei ar fi putin mai mic.

In rest, masina este superba, dpmdv este cel mai tare SUV de departe. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Va multumesc tuturor pentru aprecieri...ma bucur ca va place!

Masina inca se afla in garantie si Mobil1 e singurul ulei folosit pana acum de cei de la reprezentanta atat in tara cat si afara.Nu as vrea sa am probleme de nici un fel pe parcurs schimband marca de ulei, mai ales ca masina se comporta exemplar ("nu bate, nu troncane, trage de rupe" :D ca sa ma exprim ca pe autovit) desi am vazut si Castrol 0W40 si indeplineste norma.Sunt convins ca exista si alte uleiuri bune, insa..respectam marketingul Porsche. M-am interesat la mai multe reprezentante Porsche cat si pe internet, consumul de ulei fiind normal la TURBO, mai ales daca este condus in regim sportiv.

Link către comentariu

Singura chestie e deranjul de a purta cu tine o sticla de ulei, mai ales la un drum lung. Probabil compenseaza prin placerea produsa.

Sa te poarte cat mai multi km in siguranta!

Link către comentariu
293 km/h indicati pe bord

mai conteaza un litru de ulei in plus sau in minus la o asa viteza pe A1,A2,A3 autobahn :D

Link către comentariu

la cat este masina, ascunzi foarte usor 1-2 sticle de 1l de ulei, nu vad mare deranj.

"avantajul" este ca pana vine revizia la km, in motor uleiul deja este improspatat :)

Link către comentariu
293 km/h indicati pe bord

mai conteaza un litru de ulei in plus sau in minus la o asa viteza pe A1,A2,A3 autobahn :D

O singura data am mers asa de tare..bineinteles ca pe autobahn..in zona nerestrictionata :P...."autostrazile" noastre nu se pot numi autostrazi...A1 si A2 sunt praf...gropi, denivelari de la tiruri pana la prinderile de pod...tre' sa fii atent sa nu zbori in parapeti...

Link către comentariu

Asa e, sunt praf.. In loc sa ma bucur ca ma apropii de Bucuresti si intru pe A1 ma apuca nervii. :)

Poate are motor Wankel si de acolo consumul de ulei :P

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

la cat este masina, ascunzi foarte usor 1-2 sticle de 1l de ulei, nu vad mare deranj.

"avantajul" este ca pana vine revizia la km, in motor uleiul deja este improspatat :)

:)) cam asa ceva... de acum la intrebarea "cat consuma domnu?" raspund cu ..."benzina sau ulei?" :))

Link către comentariu

Asa intrebau pe vremuri posesorii de Wartburg :))

:)) am o cunostiinta in varsta de 80 de ani care are 2 Wartburg si un Trabant...pe care le bibileste toata ziua, le tine in garaj impachetate in folii si huse.......arata ca noi...cand ma uit la el....imi dau seama...ca eu sunt mic copil in materie de "pasionat"....trebuie sa il intreb cat ulei consuma si Wartburgurile lui :P

Link către comentariu
  • 2 months later...

Hai sa mai scriem si pe aici, masina a atins pragul de 90 000 km, cu ocazia asta au fost schimbate discurile si placutele de frana fata, parbrizul a fost schimbat pe casco, o piatra sarita de la rotile unui tir a reusit sa il crape, urmeaza revizia de ulei si filtre.Motorul continua sa "pape" cate un litru de ulei la 2-3 mii de km, dar....trecem cu vederea atata timp cat masina ofera acele senzatii de "gol in stomac" la fiecare accelerare brutala :D

Link către comentariu

-Cat consuma domnu'?

-Benzina sau ulei? :)

Modificat de corad0
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Deja te-a plictisit?

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Modificat de Zaino
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!