Jump to content

Lupe bixenon pt far cu angeleyes


mistretzul
 Share

Postare recomandată

Salut,

Maine pe zi o sa ma uit ce marca sunt.

Exista sansa sa se dezlipeasca sticla fara probleme sa nu fiu nevoit sa o sparg?

Si inca o intreabre prosteasca cred : cum imi dau seama daca este sticla la far sau plactic?

Cele 2 materiale arata la fel.

Mersi,

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Laurentiu_LWR

    12

  • albulul

    9

  • Muale

    6

  • Expertu59

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vindea cineva aici pe forum ''sticle'' din plastic pt golf4.

Da o cautare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in functie de marca farului, sticla se dezlipeste sau se sparge. diferenta intre producatori este tipul de adeziv folosit (unul se moaie la cald)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am citit ce a spus omul - faza e ca a taiat in spate capacul de la far si ii iese becul pe afara - a pus inca un capac suplimentar se pare. Problema e ca si asa e loc putin la g4 diesel in spatele farurilor (in stanga e bateria in dreapta rezervorul de la stropitor) dar ar trebui sa incapa. Eu am avut un far spart pe care am facut experimentele. Deocamdata am luat o pauza pe proiectul asta, ma mai documentez.

Eu am dat sticla jos de la un far valeo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut. A desfăcut cineva far de le valeo pt montare lupa xenon faza scurta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am desfacut, la un seat leon, am si montat kitul bixenon

E greu d desfacut dar merita, o sa t enervezi rau dar cu rabdare si cu un pistol cu aer cald o sa reusesti

Un mic secret nu uita sa verifici cum bat fazele inainte d montarea geamulii !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu k bat bine eu am becuri xenon si tot am avut probleme cu garda si am zis sa imi pun lupe. Pt golf 4 ce lupe trebuie sa i au? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca iti intra Morimoto mini, verifica distanta de la soclul becului pana la geam inainte si compara cu lungimea totala a lupei, gasesti dimensiunile la specificatiile lupei cand o cauti pe net (intra exact in locul becului; pe "The Retrofit Source" gasesti mai multe modele de masini pe care s-au montat aceste lupe, poate este si golful printre ele, sa fii sigur ca s-au mai pus; eu cred ca merg); vezi ca sunt si cu becuri H1 si cu D2S (astea te rup la bani cand schimbi un bec). Eu am pus pe O2 cu bec H1 si sunt super.

La noi le gasesti la 230 lei, la GamaMag (eu de-acolo le-am luat).

Modificat de Shymano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De morimoto mi a mai zis si cineva care monteaza pt golf 4. Tot cu bec de h 1 vreau sa pun. Ok ms mult. Revin cu poza daca rezolv ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare.

 

A montat cineva lupe morimoto mini in far de passat B4 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut la cine ai reusit sa montezi lupele in faruri m-ar interesa si pe mine la o skoda fabia da nu cunosc pe nimeni in tg-jiu sa faca asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fabia 1 am montat eu.Iti trebuie morimoto mini h1 2.5",acestea incap la fix daca iei de 3" eu cred ca ornamentul v a freca in sticla(ma rog...plastic) farului.

Am montat inante de fabia pe un a4b5.La audi am desfacut farul cu pistol de aer cald.Ce sa zic...m am chinuit o ora sa desfac un far.

La fabia am scos tot ce era metal din far,fire etc si l am pus intr un cuptor electric incins la 250 grade,l am lasat 5 minute.

Dupa ce l am scos din cuptor am luat un spaclu si l am desfacut din partea cu semnalizatorul cat sa pot prinde cu mana si de sticla,dupa care am tras incet pana s a desprins de tot.

Am curatat masticul foarte bine de pe ambele parti(far-sticla) dupa care am montat lupa.Am umplut acel canal unde intra sticla farului cu silicon transparent,am presat sticla si i am pus clemele.

Nu e mare lucru, trebuie niste scule ca sa dai jos farurile,ceva rabdare al curatatul masticului.

Intr un service it ia intre 2-300 de lei pt. montaj.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

La a mea jetta m-am decis sa imi iau si eu un set de bixenon dar nu inteleg urmatoarele lucruri, va rog, daca stiti si ma puteti informa si pe mine cu urmatoarele lucruri:

cum leg firele din far? Adica, lupa bixenon vine cu 2 fire, acele 2 fire le leg si de becul de faza lunga ptr a avea si lunga pe lupa? Iar cele 2 fire care faceau contact cu becul de pe scurta le leg normal la cel xenon h1? Kitturi xenon am mai monta, insa lupe nu, asa ca nu inteleg cum sa fac firele, plus ca vreau sa fac o treaba buna de la inceput. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact...firele de la shutter se leaga la faza lunga iar cele de la faza scurta la kit-ul xenon...

Sa inteleg ca pastrezi si becurile de pe faza lunga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am auzit..daca nu pastrez becurile de pe lunga nu am flash fara becuri pornite. Altfel, daca as putea avea lunga pe bixenon fara becuri aprinse nu le-as mai pastra, as pastra aspectul OEM . Sau am inteles gresit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-ai facut bine temele...

Dar daca esti genul de merge non-stop cu faza scurta aprinsa nu e nevoie sa le pastrezi...

In orice caz este mai ok cum zici tu...sa pastrezi si faza lunga clasica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam oricum sa iau 2 halogene pe luga cu led, cat de cat sa fie mai alb, chiar daca lumina de pe lunga nu va fi intensa, nici nu va fi nevoie ca seara compenseaza bixenonul. O intrebare mai am, pentru a lipi sticla farului, ce sa folosesc? Este bun masticul? Saptamana aceasta cred ca imi va ajunge coletul cu toate cele si ma apuc de treaba, intr-o zi nu am ce face,zic eu. Dupa ce termin lucrarea pun poze sa vedeti ce imi iese.  :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin si eu cu o intrebare, daca stie cineva sau are o parere macar. Am montat si eu pana la urma lupele, cat chin a fost pe capul meu..sa dezlipesc sticla de far, de lipit nu a fost asa o problema,farul nu se abureste,este totul ok, numai ca... am reglat farurile la maxim in sus iar lumina bate puternic imediat in fata masinii,cam 2-3 metri,iar dupa acesti 2-3 metri lumina se cam pierde. Pe bezna lumineaza ok, dar daca nu este bezna lumineaza de vreo 2-3 ori mai mult decat as merge pe proiectoare. Obturatorul de faza lunga este pe partea de jos a lupei,deci cred ca am montat ok lupa. Becuri H1 de 5000k, drosere de 35w . Am montat eu gresit lupele? sau imi trebuie un set de xenoane mai puternice? Sau becuri?

20151031_202942.jpg

Modificat de Expertu59
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie montate lupele prea jos, la prinderea lor in oglinda. Mai ai loc sa le ridici ?? Ma refer la partea de sus a lupei, fata de oglinda; daca sunt la maxim, nu prea ai ce face. Vezi si daca poti regla farul in suport (la Octavia se poate regla, in partea de sub far).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit care era problema. Lupele erau de o calitate indoielnica, mi-am primit banii inapoi pe ele, am cumparat un set morimoto mini h1, din nou, dat jos sticla, montat alte lupe, etansat cu solicon pentru garnituri( nu mai tin minte firma dar scria pe cel ceva de genu 2+2 , a costat 12 ron un tub si mi-au trebuit 2 tuburi) . Acum farurile sunt reglate(ochiometric) la jumatate si am o lumina super super super buna si nici nu mai deranjez ceilalti participanti in trafic. Silicounul folosit este foarte OK, s-a intarit destul de repede, cam in 3 ore, odata ce am pus sticlele farurilor am avut chingi si le-am presat, etansare perfecta. Momentan nu se aburesc, totul este ok. Recomand celor care vor sa faca acest retrofit, sa isi cumpere LUPE BUNE ! Probabil ca minim morimoto mini h1 . La cata munca depusa este si pacat ! Calitatea lupelor pot spune ca este foarte buna, am condus masini cu bixenon OEM si pot spune ca diferenta dintre cele OEM si morimoto nu sunt prea notabile . Intradevar o lumina mult mai buna si mai uniforma, nu mai luminez copacii pe faza scurta. Acum probabil ca va trebui sa le fac si un reglaj ca la carte, dar din cate am citit pe forumuri aproape nimeni nu a fost multumit de reglarea in service. Daca imi puteti recomanda un serivice ok din bucuresti as aprecia. Altfel nu pot sa le reglez decat cu metoda la perete, sa masor 5 metri din lentila farului pana in perete apoi din pamant pana in lentila farului iar aceasta distanta o semnez pe perete. Lumina farului trebuind sa bata la -5 cm de aceasta distanta. ( acest reglaj l-am vazut pe un forum de tutoriale pentru Dacia logan si cred ca este ok pentru toate masinile, avand in vedere cadenta luminii farului la logan este de 1% iar la Jetta tot de 1% ) 

Shymano observ in desrierea ta ca si tu tot Morimoto mini ai, cum ai facut reglajul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pe un drum drept, la intuneric, puse sa bata exact atat cat vreau eu. De mai multe ori, ca am si eu damblalele mele  :lol: . Reglajul caut sa-l fac cu butonul din interior dat pe la jumatate, ca sa am o marja de reglaj in caz ca pun greutate si vreau sa le las mai jos. Mai ales la reglajul stanga/dreapta, degeaba le cam reglezi pe perete, in realitate, pe drum, mai trebuie ajustate pentru a avea lumina cat de cat continua in fata masinii. Ti-am zis, pe o sosea buna, curata (de preferat), intunecata, eventual si cu cate un far acoperit, trebuie sa le poti regla destul de bine. Distanta de reglaj trebuie sa te satisfaca pe tine la mers, ca sa deranjezi pe cei din fata va trebui sa le ai foarte ridicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

la un leon 1p din 2006 ce detine deja faruri cu lupa dar sunt arse,ce fel de lupe pot sa iau?Merg cele de 2.5 sau trebuie 3 inci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!