Jump to content

Ce ulei folositi?


Angel_Dust
 Share

Postare recomandată

Golfu' meu e un 1.8, benzina, carburatie, 167000km, RH.

Vreau sa va intreb ce ulei folositi si care vi s-a parut cel mai bun. La kilometrii mei tre sa schimb motorul des, si tre sa folosesc unul mai gros din cauza uzurii.

Acum am ELF Sport si sunt foarte multumit de el. Am avut Aral 15w40 si nu prea m-a incantat....l-am scos "apa" din motor dupa aprox. 6000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Aral 10W-40. Si mi se pare ca e ok. Dar ma gandesc sa trec pe mobil 10W-40 sau chiar Esso 10W-40. Foloseste cineva aceste uleiuri? Si cam la cati km schimbati uleiul?

Iar despre uleiurile frantuzesti nu am o parere prea buna. Sunt la fel ca masinile (frantuzesti).

Modificat de fchitu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol 0W40. Din pacate nu se gaseste in RO...

Ma abtin sa comentez despre uleiurile frantuzesti. Vezi ca e un topik imens despre uleiuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste din fericire Castrol RS 0W40 si 10W60 sintetic.Costa aprox 220 RON si ii f bun. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste din fericire Castrol RS 0W40 si 10W60 sintetic.Costa aprox 220 RON si ii f bun. :(

<{POST_SNAPBACK}>

Unde, frate, ca am cauta de am innebunit? Pretul lui "afara": 13 EUR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce magazine aveti prin buc dar aici este la Praktiker ambele variante si la majoritatea mag de piese auto mai importante,daca nu au pe stoc iti aduc de pe o zi pe alta.Nu are cum sa nu gasesti ca nu ii o raritate.L-am vazut si la promotie uleiul asta acum ceva timp.Cauta si sigur gasesti. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inca nu am pus ulei de cand am masina. avea ulei bagat recent de fostul proprietar...aral parca, nu stiu exact ce model. emfine. faza e ca imi mai bat tachetzii dimineatza si se mai trezesc cateodata si la alte ore. am intrebat si eu catziva soferi si mi s-a zis ca Liqui Moly 10w 40 ar fi bun si cica cu ala nu le bat tachetzii. in rest, cu alte uleiuri le cam tzacane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am completat cu ulei cu 40000 lei litru de la un magazin local... :banghead: ... lol ... nu prea aveam bani atunci.. numa ce mi-am luat masina.. hehe... dar in curand o sa-i fac o schimbare de ulei si pt motor si pt cutia de viteze.. si cred ca merg pe Mobil 1 .. din cate am inteles e cel mai bun... plus ca lubrefiant recomand Metabond este o varianta pt masini cu motoare vechi(turate) .. e chiar foarte bun.. micsoreaza si consumul, si nu lasa uleiul sa se depuna pe fund.. plus pornirea nu se mai face fier pe fier ... costa cam 1000000 - 1500000 lei 250 ml... din cate am auzit se pun 200 ml in motor si 50 in cutie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am completat cu ulei cu 40000 lei litru de la un magazin local... ;) ... lol ... nu prea aveam bani atunci.. numa ce mi-am luat masina.. hehe... dar in curand o sa-i fac o schimbare de ulei si pt motor si pt cutia de viteze.. si cred ca merg pe Mobil 1 .. din cate am inteles e cel mai bun... plus ca lubrefiant recomand Metabond este o varianta pt masini cu motoare vechi(turate) ..  e chiar foarte bun.. micsoreaza si consumul, si nu lasa uleiul sa se depuna pe fund.. plus pornirea nu se mai face fier pe fier ... costa cam 1000000 - 1500000 lei 250 ml... din cate am auzit se pun 200 ml in motor si 50 in cutie...

<{POST_SNAPBACK}>

Ai uitat un "0"??? :salut: Ulei la 40.000 este doar Floriol-ul si Bunica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic putin - uleiul pe care-l bag intr-un Logan, o Solenza si o SuperNova este LukOil 15w/4o - 4 litri ~ 24o.ooo lei vechi sau (desi incerc sa evit pentru ca nu are aproape nici un standard indeplinit) 1ow/4o care este 2o1.ooo lei vechi pentru 4 litri.

Modificat de BogdanSHA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU FOLOSESC HAVOLINE PREMIUM 15W-40 API/SL LA 713000 BIDONUL DE 5 LITRI DIN SELGROS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai uitat un "0"??? blink.gif Ulei la 40.000 este doar Floriol-ul si Bunica!

pe mune omule.. 40000 de lei litrul... "Fanimex" e magazinu... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, am skimbat uleiul acum 12 mii de km, si de atunci, doar l-am completat acum 2 luni. E cazul sa-l skimb? se poate intampla ceva daca mai merg cu asta? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbal ... mai mult ca sigur nu ai folosit un ulei f bun si oricum, iar ajunge 12 k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu folosesc ARAL 5W 50 si il schimb cam intre 5 si 7 mii. mai pe scurt asta am gasit in masina pe asta merg ca rau nu ia fost pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mune omule.. 40000 de lei litrul... "Fanimex" e magazinu... :P

<{POST_SNAPBACK}>

Totusi patruzecidemii le pe litru este ciudat de ieftin... Cred ca nici cele romanesti nu poate sa coste atata. Vezi sa nu fie contrafacute. Un ulei decent costa cam 300.000 - 400.000 lei litrul. Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40.000 de lei mi se pare enorm de putin. Dar fiecare foloseste ce vrea. Eu am auzit si pareri proaste despre uleiul Aral. Nu stiu ce sa spun. Iar intervalul intre schimbul de ulei nu trebuie sa depaseasca 10.000 km in cazul in care se circula mai mult in oras. Si schimbate si filtrele de ulei si de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valvoline Racing 10-60W - 4oo.ooo lei vechi/litru

schimb in jur de 5ooo de Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimul schimb.......ESSO ULTRA 10w-40

cutie de viteza....ACDelco Select 80w90 GL 5

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

........

cutie de viteza....ACDelco Select 80w90 GL 5

<{POST_SNAPBACK}>

Pentru cutia de viteze de la golf 2 stiam ca producatorul recomanda un ulei sintetic 75w-90. 80w-90 este un ulei mineral. Pot sa apara probleme in functionarea cutiei de viteze? Da sau nu?

Modificat de fchitu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am gasit eu:

"Red line synthetic 75w90 (ns) is designed to provide improved shiftability and excellent protection in transmissions and transaxles whichrecommend lubricants with the SAE 90 designation.Most gear oils are too thick and too slippery for proper shiftability.This product does not contain friction modifiersand has an excellent coefficient of friction for syncronisers,which allows easier upshifting and downshifting in manual transmissions and transaxles.The viscosity charecteristics are tremendously impoved compared to an SAE 90 or 80W90 at low temperture which allows for better low temperture shiftability.At 0 degrees F Red line 75W90 NS is only 25% as thick as an 80W90.At 300 degrees red line 75W 90 is 30% thicker than 80W90.Red line 75W90 NS has improved copper corrosion protection which prolongs the life of synchronisers.For transmissions or transaxles which recommend the use of an 80W GL-4,motor oil,or ATF,red line MTL is preferred to the 75W90 NS less slippage in weak limited slip differentials for racing use;it is not recommended for street-driven rear wheel drive differentials as limited slip chatter may occur.Most strret driven rear wheel drive differentials should use regular red line 75W90 gear oil because of it's superior friction properties in rear wheel drive differentials"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cutia de viteze de la golf 2 stiam ca producatorul recomanda un ulei sintetic 75w-90. 80w-90 este un ulei mineral. Pot sa apara probleme in functionarea cutiei de viteze? Da sau nu?

<{POST_SNAPBACK}>

pana acum nu am avut nici un fel de probleme.....poate altcineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....dar k sa fiu mai clar 80W90 GL 5 este un ulei de cutie de viteza care lucreaza foarte bine in conditii severe care includ acceleratii mari si putere mare.Este recomandat pentru majoritatea cutiilor de viteze iar k avantaje:

- indice de vascozitate natural

- punct de curgere scazut

- o foarte buna rezistenta impotriva oxidarii

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!