Jump to content

Motor...


UPO
 Share

Postare recomandată

Salutare. Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva... Motorul porneste greu si daca folosesc serva la relanti sau aprind farurile se opreste motorul.. am verificat bujiile si nu e de la asta... Stie cineva ce are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil din instalatia electrica. Fa o vizita pe la un electrician sa-ti verifice alternatorul, bateria, daca nu ai vre-un scurtcircuit pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea ca motorasul de relanti sa fie dus..porneste motorul cu rotile drepte si fara consumatori electrici in functiune.Vezi la ce turatie sta, la relanti. daca e mica din start( < 750 de ture), verifica daca aerul cald de la motor ajunge in filtrul de aer. oricum, cel mai probabil defect este la motorasul de relanti, care nu isi face treaba. Fa o diagnoza computerizata.

bafta si spune ce motor ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si nu e mica turatia... sta la 8-9 sute... adika normal.. cum statea si inainte. Am motor de 1.8 benzina, 66kw, cod ABS. Am sa incerc si cu alternatorul desi nu cred.. multumesc pt raspuns.. astept si alte pareri ca sunt disperat...!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am confruntat si eu exact cu aceeasi problema. Se pare ca aceste simptome (cum spui tu ca se opreste masina) dispar sau se atenueaza daca motorul e incalzit. Daca e asa, e cum a spus si cel de mai sus: motorasul pas cu pas. Nu m-am uitat ce tip de motor ai, dar din cate stiu acolo e vorba de senzor de acceleratie cu clapeta, sau corpul de acceleratie cu clapeta, pe care daca vrei sa-l schimbi, TE COSTA..... intre 12 si 18 MILIOANE. Nu vreau sa te sperii, dar am avut si eu EXACT aceasta problema si am aflat preturile. Dar am gasit un meserias electronist, care a lucrat prin Germania si mi l-a reparat. (In Galati, la un service). Nu prea e voie sa umbli in el, dar asta e... Mai bine 3 milioane decat .... peste 10. Sau incerci la un cimitir de masini. La mine merge acum perfect. Mi-a spus omu' ca nu sunt primul care merge la el cu asa ceva. Asta m-a incurajat, pentru ca altfel eram ud.... :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kalambra: ai putea sa lasi nr de telefon al meseriasului la care l-ai reparat? Nu de alta, dar si eu am avut aceasi problema, mi-am bagat nasul si am reusit sa-l repar (de fapt cred doar ca am fost ffff norocos). Dar nu am de unde sa stiu cat va tine :banghead:

Spre exemplu pt masina mea jucaria costa 14 mil.

Oricum inainte sa il schimbi, mai intai incearca sa-l cureti si sa vezi daca este vreo schimbare :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde veniti voi cu preturile astea? motorasul costa aproximativ 5 milioane ROL, nu este pas cu pas, si reparatiile sunt rareori sortite succesului ...curatarea poate fi benefica daca defectul este reprezentat de depuneri sau vaselina imbacsita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu exact cum e la masina lui....

La masina mea costa 14 mil.

Oricum sunt niste tipi din UK care se ocupa cu "remanufactured throttle body". Eu tind sa cred ca merge si cu reparatiile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ABU intr-adevar e ~5mil...

Dar eu nu inteleg ceva... El spune ca turatia e normala... Tind sa cred ca nu-i motorasul ala daca turatia nu variaza. Normal ar fi sa tremure motorul de nebun... sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum o solutie temporara ar fi sa cresti relantiul din cablul de acceleratie... pana afli mai exact cauza/solutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e motorasul de relanti turatia trebuie sa varieze. Daca vrei sa eviti testul computerizat (~700 RON) se poate masura motorasul. Eu am o carte de Golf III in care descrie metoda.

Intr-adevar pretul motorasului de relanti depinde de tipul de motor. La mine (ABU) a costat 4.4 mil nou.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as paria mai degraba pe o problema electrica... Daca motorul moare doar cand apar consumatori... o masa proasta.. ceva... nu stiu ca nu-s electrician :)

Ai putea sa faci o citire cu VAG-COM.. poate da vreo eroare si te prinzi ce are. E cateva sute de mii o citire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as paria mai degraba pe o problema electrica... Daca motorul moare doar cand apar consumatori... o masa proasta.. ceva... nu stiu ca nu-s electrician :(

Ai putea sa faci o citire cu VAG-COM.. poate da vreo eroare si te prinzi ce are. E cateva sute de mii o citire...

<{POST_SNAPBACK}>

sustin ce se spune mai sus de fapt sunt aproape sigur ca e un fir de masa :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. ajutor dar mi-a murit de tot ... ;) trebuie sa-l fac de la a la z.. hunuit (R1) etc... are 500.000 de km... stiam ca va veni si ziua asta... revin dupa ce il repar si inca o data multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!