Jump to content

Reglare unghi cadere punte spate


@DRI@N
 Share

Postare recomandată

Salve

Am un verisor care a luat in toamna trecuta un Passat 3C/B6 si are o mica problema .

Masina avea o mica derglare la Brakajul puntii fata, moment ce a culminat cu descoperirea BUBEI (Dereglat Unghi Cadere Partea Dreapta Spate) .

Mecanicul a incercat sa-l regleze dar la mai mult de (O Dereglare de - 1 _ -1,5 Grade Pe Acea Parte Nu Sa Putut Face) el zice ca nu este ceva grav la aceasta cota si ca sa stea fara griji si sa mearga fara probleme .

Eu banuiesc ca ori masina a fost lovita (ceea ce nu se cunoaste), ori a derapat si a lovit puternic o bordura (cea ce a dus la dereglarea puntii pate) ori la strambarea puntii (desi eu nu am vazut vre-un brat stramb) .

Mentionez ca roata dreapra spate sta (ceva de gen BMW cracanat), adica stiti voi buba acelor Bmw-uri vechi !

As vrea sa stiu daca trebuie sa schimb ceva (Si Ce Anume) brate / bucse / suruburi reglaj / bara torsiune / sau puntea cu totul .

Va multumesc,

Si astept ajutorul vostru .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu o vezi cu ochiul liber ca nu e dreapta sigur e dereglata mai mult de 1 grad si ceva ... Pe de alta parte cat trebuie sa fie unghiul de cadere la punte spate pe Passat B6 pentru ca pe Octavia II unghiul optim de cadere trebuie sa fie -1*45'...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am vazut cu ochiul liber .

Mi sa parut ca statea roata ciudat si m-am iutat putin mai insistent cand a venit cu ea la mine sa o spele .

Atunci i-am recomndat sa se duca s-ai faca brekajul si unghiurile de cadere ale puntii spate.

Si sa adeverit cea ce mi sa parut mie ciudat cu pozitia rotii .

Acu nu stiu care este gradul de derglere ca nu am vazut fisa de diagnoza care io dato cei de la brakaj am presupus doar .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca a fost lovita acea roata intr-o bordura sau chiar toata partea din spate a masinii.

Am avut un Mondeo din 2001, in 4 ani cat timp l-am avut mi-a mancat guma incontinuu, si am fost cu el de n ori la reglaj, nu se putea regla. A fost lovit in partea respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Si eu am aceeasi parere ca a fost lovita puntea in derapaj de o bordura, ca pe masina nu se vede sa fi fost lovita .

Ori daca a fost lovita in lateral patea dreapta a fost reparata perfect de nu se cunoaste .

Acum ca a fost sau nu lovita as vrea sa stiu ce brat sa-i zic lui varu sa schimbe ca stiti si voi cum procedeaza cei de la reprezentante(service-uri) le ia prin eliminare piesa cu piesa si el nu vrea sa dea o caruta de bani pe bratele care nu trebuie schimbate .

Astept pareri mai ales ca stiu din auzite ca ar fi si membri pe acest forum care lucreaza in reteaua Po-Ro .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general , la asemenea lovituri se indoaie suportul fuzetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy

Sal.,

Am gasit la dezmembrari bratele de pe partea dreapta .

Poti sa-mi spui care din ele este uportul de fuzeta ?

Uite aici o poza :

post-20331-0-02231900-1294517448_thumb.j

Multumesc .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, e greu de spus ca nu prea are, e diferit de ce stiam eu la cele cu brate independente. Si nu cred ca s-ar fi putut indoi un brat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Gata i-am rezolvat problema de care eram atat de speriati atat eu cat si varul meu .

Era dereglat PARARELISMUL si nu UNGHIUL DE CADERE cum credeam noi atat pe puntea fata cat si pe spate .

Uitati aici rezultatul :

rezultat reglaj geometrie roti.pdf

I sa luat o piatra de pe inima lui varmiu .

Credea ca o sa trebuiasca schimbate brate sau puntea cu totul dar am scapat ieftin .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pai stai putin la paralelsim nu trebuie sa fie 0 grade adica rotile perfect paralele ... din ce vad la tine erau bune adica erau 0* 00' si le-au facut aia 0*02'. Iar la roata din fata de pe partea dreapta unghiu de cadere este in afara specificatiilor si pe ala nu l-au reglat, minim acceptat este -1*00' si maxim 0*. Nu as fi asa de sigur ca a rezolvat problema doar peste cativa mii de kilomtrii va vedea. Asa am facut si eu geometria, care e perfecta si rotile de pe spate inca se uzeaza pe exterior, aia de la service au zis ca nu mai stiu ce sa ii mai faca, partea nasoala e ca masina a fost a mea de noua si nu am luat nici o groap mare cu ea care sa strambe ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut! A scimbat cineva bucsele de la bratele inferioare spate la B6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Si eu am probleme cu geometria punti spate, am fost la un service sa reglez geometria dar mi s-a spus ca nu pot sa umble la suruburile de reglaj si recomandarea lor este sa schimb bucsele. Intrebarea mea este daca mai exista si o alta solutie sau scimbarea bucselor este singura?

Modificat de Georgetubei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai alta solutie, si din ce stiu eu, acele bucse nu vin separat, sunt impreuna cu basculele.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-a zis si cel de la servici. Stii cumva costul acestei operatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin separat. Am schimbat eu la mine. Trebuie si bucse si suruburi de reglaj, cele de jos pentru convergenta si cele de sus pentru cadere. Cele de sus deobicei nu sunt blocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa degripez suruburile fara schimbarea bucselor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Are cineva un cod pentru bucse si suruburi de reglaj? Am si eu nevoie de ele. Treaba e ca nu stiu cum sa le caut, cel putin nu pe meniul magazinelor de piese online. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe realoem.me sau pe oemepc.com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare..sper ca postez unde trebuie,am si eu o nelamurire poate ma poate ajuta cineva...recent am achizitionat un passat b6 2008 cu jante pe 17 dar datorita drumurilor le-am schimbat cu  cu unele pe 16 problema este ca acum mi sau uzat f mult cauciucurile pe partea din interior la rotile pe spate,am fost sa fac geometria iar cei de acolo mi-au spus ca nu reusesc sa o faca ,deoarece din ce au vazut ei basculele spate ar fi diferite ( au coduri diferite) intrebarea mea ...este posibil ? Daca da de ce nu s-au uzat si la jante pe 17?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Limacodurile pot fi diferite daca una din ele a fost schimbata intre timp. Spre exemplu original o fi avut 1K0 505 311 AA si cea noua s-a schimbat cu 1K0 505 311 AB. 

Nu zic ca fix asta este problema ta dar ca sa intelegi. Pe de alta parte daca aveai codurile de pe fiecare bascula te puteam ajuta sa iti spunem daca nu cumva ai una de golf pe acolo si nu ar trebui sa fie :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms bobitza ptr raspuns ..asa banuiau si cei de la service ..ca ar putea fi de golf ...momentan sunt plecat si nu pot verifica codurile de pe bascule...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
On 7/9/2017 at 10:16 AM, Sarbu Mihai said:

Vin separat. Am schimbat eu la mine. Trebuie si bucse si suruburi de reglaj, cele de jos pentru convergenta si cele de sus pentru cadere. Cele de sus deobicei nu sunt blocate.

SALUT, CUM AJUNGI LA CELE DE SUS, pt reglajul caderii? nu ai aces sa le reglezi doar sa slabesti piulita,  un sfat e bine venit ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu eu am reglat, nu stiu exact cum a ajuns la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut aceeasi problema o am pe spate doar ca se tocesc pe interior..am schimbat anul trecut cauciucurile brate arcuri amortizoare dupa care sa facut geometria toate au fost noi..acum sunt tocite cauciucurile pe interior si la service au zis ca roata din stanga spate este reglata la maxim.235/45/17..precizes ca am fost la acelasi service..stau in Anglia multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!