Jump to content

Passat B5 2.8 V6 cutie automata synchro


taz quattro
 Share

Postare recomandată

Salut. Sunt pe cale sa achizitionez un Passat din 1998, 2.8 V6, cutie automata, syncro. Am tot cautat pe forum dar nu am gasit mai nimic despre aceasta masina. As dori cateva sfaturi de achizitie. Care sunt problemele pe care ar trebui sa le caut la acest model de masina? Actualmente, tehnic, se prezinta foarte bine. Cu toate astea, as vrea sa stiu cate ceva. Multumesc anticipat.

Modificat de C o s m i n
deschidere topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc moderatorului care a creat un nou thread.

L-am luat. Deja este nitel cam tarziu pt sfaturi. Optic nu se prezinta cine stie ce... are cateva urme de la intalniri cu alte obiecte contondente, nu foarte rau si sunt vreo 2 sau 3. Niste zgarieturi pe capota, d'alea facute cu cheia iar la interior, singura problema este cu capacul de la scrumiera care nu vrea sa ramana pe modul deschis.

Motorul este, cum spune si titlul, 2.8 V6 30v, de 142 kw cu o cutie automata in 5 rapoarte si tractiune integrala syncro.

Apropo, as dori sa stiu diferenta intre syncro si 4motion. Motorul suna si trage bine, comparativ cu ce aveam pana azi dimineata, si anume, un 2.8 V6 de 174 cai, pe un Audi Cabriolet.

VW, cu ai sai 193 caluti trage mult mai bine. Singura chestie ciudata o face cutia de viteze care intre schimburi lasa motorul sa se accelereze putin in gol. Vreo idee pt aceasta simptoma? Dupa acea accelerare in gol (cresc rotatiile cam cu 7 - 800/m), schimba treapta si cam zmuceste, asta cand am pedala apasata...sa zic cam trei sferturi din cursa. Daca merg linistit, schimba foarte silentios.

Restul, e ok. Nu bate nimic, nu troncane nimic. Farurile sunt matuite rau...dar se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de admirat pasiunea ta pentru motoarele astea mari. Sunt curios cat platesti impozit si RCA pe ele. :D

Cu cutia... vezi poate te ajuta topicul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, la motorizarea aceasta, 2100 RON pe an, impozitul aberant... RCA, undeva intre 350 si 400/6 luni RON, ASTRA Asigurari. Nu le fac reclama dar mie mi-au scos cele mai bune preturi astia. Sincer, am fost cu ochii pe un 3700 sau un 4200, Audi A8 quattro. Sper ca pe viitor sa-mi iau si asa ceva, sa-mi fac nebunia. Imi plac motoarele mari. Nu am un venit extraordinar insa mai am si un Seat 1.4 pe care-l ucid prin Bucuresti, in caz ca am probleme cu benzina, sa zic asa. Da, imi plac motoarele mari, de care nu tre' sa ma rog cand fac o depasire.

Am vazut discutiile de pe acel topic insa, nu sunt in stadiul acela...sa n-o zic intr-un ceas rau. Multumesc oricum.

Modificat de taz quattro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era un tip de pe aici care vindea un touareg cu motor v8 de 4200 la 10000.Vezi cum faci si poate te intelegi cu el.Superba masina.

Modificat de vw_4_ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!