Jump to content

Golf Mk3


bv08vzx

Postare recomandată

Bunaziua , in primul rand tin sa salut pe toti. Felicitari am vazut foarte multe masini frumoase, chiar cu bun gust as putea spune...

M-am gandit sa va prezint si eu masinutza mea...

Este vorba despre un Golf III, la baza cu un motor de 1,8 l monotronic 75 CP, 5 usi ... practic cel mai chel model care a fost realizat, mai putin servodirectia...

Am fost placut impresionat de masina, chiar si asa cu foarte putine dotari, chiar daca condusesem si aveam masini cu dotari serioase si care ofereau un confort mai bun...pur si simplu m-am indragostit de Golf si am inceput sa ingrijesc mai mult masina si apoi sa ii aduc imbunatatiri...

Imbunatatiri care ulterior au devenit din ce in ce mai serioase, dragoste care a fost transformata in obsesie.

O sa uploadez cateva poze ...sa spunem crescator in raport cu modificarile survenite si cu trecerea timpului...

post-36663-0-00415800-1294131379_thumb.j

post-36663-0-44737400-1294132337_thumb.j

Cam asa arata golfuletzul cand a intrat in familie....

Apoi am cumparat o suspensie completa si am lasat-o mai jos cu 40mm pe ambele axe, un set de faruri de la Hella... si arata cam asa:

post-36663-0-59824600-1294132305_thumb.j

Link către comentariu
  • Replies 267
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bv08vzx

    154

  • dreamer

    19

  • bogmotorsport

    16

  • mabial

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

post-36663-0-89003400-1294133492_thumb.j

post-36663-0-02201800-1294133505_thumb.j

De aici incolo, au inceput modificarile putin mai serioase, prea putin vizibile dar foarte costisitoare.....

Am schimbat sistemul de franare complet, atat fata cat si spate, am trecut la discuri duble ventilate perforate pe fatza, intai de acelasi diametru ca si cele originale apoi am schimbat fuzetele fata cu totul si am pus alti etrieri, mai mari ca si cei de VR6, discuri de 256mm in diametru, de la Ziemmermann, iar pe spate am pus fuzete cu discuri si am renuntat de tambure...

Bineanteles o imbunatatire foarte mare in ceea ce priveste franarea...

post-36663-0-00634200-1294133957_thumb.j

post-36663-0-64051500-1294133829_thumb.j

post-36663-0-57255000-1294133852_thumb.j

Apoi am inceput sa umblu la motor....

Link către comentariu

Nici pe departe sfarsitul pozelor....

Revenind...

La motor....sincer nu am prea avut ce sa ii fac, am stors din el 3-4 caluti dar deja realizam ca daca vreau mai mult, nu ma jucam cu motorul potrivit...

Asa ca.....l-am dat jos...dar...nu inainte de a termina motorul care urma sa il inlocuiasca...

Doaga mi-a sarit la o vorba aruncata de un prieten cu privire la un motor parasit ...un 1.8 G60...nici macar nu avea toate componentele la el, G-Lader-ul nici nu ma interesa...ar fi fost oricum primul lucru pe care l-as fi aruncat...

Zis si facut ...l-am luat acasa ca pe un pui de caine maidanez, jegarit si infect din cale-afara...

M-am apucat de el si pe cat inaintam cel putin la inceput, pe atat ma demoralizam mai mult...uzura foarte mare, multe piese lipsa, in fine...

Dar am crezut totusi ca merita o a doua sansa...

L-am desfacut complet, l-am dus la buscat, chiulasa la refacut complet, arborele la rectificat la R1, am cumparat toate componentele de la cei mai buni si apoi l-am pus cap la cap pentru a rezulta un motor care imi era drag pentru simplul fapt ca am investit in el mai mult decat foarte multi bani, dar atat de mult suflet incat ... ma simteam implinit intr-un fel sau altul...

post-36663-0-19047200-1294134934_thumb.j

post-36663-0-48504600-1294134945_thumb.j

post-36663-0-01556000-1294134951_thumb.j

post-36663-0-06226500-1294134976_thumb.j

post-36663-0-95001000-1294134982_thumb.j

post-36663-0-88753700-1294135063_thumb.j

post-36663-0-44606000-1294135089_thumb.j

post-36663-0-39990700-1294135101_thumb.j

post-36663-0-85536200-1294135116_thumb.j

post-36663-0-40195500-1294135128_thumb.j

Link către comentariu

Pfoai,cata povestea si inca nu s-a terminat,oricum mi se pare foarte ok ca ai inceput cu siguranta,respectiv franele...

Hai cu restu :P

Link către comentariu

Still to come...

Asa mi s-a parut corect si normal sa incep...franele sunt un pic mai importante decat puterea pe care o ai pe masina...safety first...

post-36663-0-35233900-1294135416_thumb.j

post-36663-0-68654800-1294135426_thumb.j

post-36663-0-18798300-1294135438_thumb.j

post-36663-0-94120900-1294135451_thumb.j

post-36663-0-86235100-1294135464_thumb.j

post-36663-0-77421600-1294135474_thumb.j

Am terminat motorul de montat sus, am mai facut reglajele impuse si apoi am inceput cu rodajul...

Am reusit sa fac prima parte a rodajului si cea mai importanta, fara sa apas pedala de acceleratie mai mult decat ar fi prescris doctorul...

Iar dupa aprox 2000 km, nu m-am mai putut abtine si nu numai ca am apasat pedata, dar am fost la ceva liniutze legale unde am avut o surpriza placuta si am ajuns pe podium, dupa ce am batut 1 renault megane RS stock de 225 CP(stie el cine) si 2 nissan 350Z (tot stock)unul cu cutie automata si altul cu cutie manuala...ce-i drept ca doar cu jumatate de bot de masina, dar ...parerea mea este ca a fost o realizare...

Am terminat motorul de montat sus, am mai facut reglajele impuse si apoi am inceput cu rodajul...

Am reusit sa fac prima parte a rodajului si cea mai importanta, fara sa apas pedala de acceleratie mai mult decat ar fi prescris doctorul...

Iar dupa aprox 2000 km, nu m-am mai putut abtine si nu numai ca am apasat pedata, dar am fost la ceva liniutze legale unde am avut o surpriza placuta si am ajuns pe podium, dupa ce am batut 1 renault megane RS stock de 225 CP(stie el cine) si 2 nissan 350Z (tot stock)unul cu cutie automata si altul cu cutie manuala...ce-i drept ca doar cu jumatate de bot de masina, dar ...parerea mea este ca a fost o realizare...

Dupa inca vreo 1500km m-am decis sa ii arat si mai multa grija masinii asa ca am bagat-o intr-un garaj magic si am demontat-o complet...urmand sa ii refac absolut fiecare coltisor de tabla...nu era neaparat necesar, nu suferea de rugina decat partea inferioara a haionului (ca la majoritatea Golfurilor III)

Va voi prezenta cateva imagini si din aceasta etapa...

post-36663-0-87015100-1294136459_thumb.j

post-36663-0-37406300-1294136465_thumb.j

post-36663-0-25718700-1294136471_thumb.j

post-36663-0-98856900-1294136475_thumb.j

post-36663-0-01612400-1294136483_thumb.j

post-36663-0-88719000-1294136486_thumb.j

post-36663-0-09796200-1294136493_thumb.j

post-36663-0-33559500-1294136504_thumb.j

post-36663-0-22222000-1294136512_thumb.j

Pe parcurs...mi-a mai venit o idee.....

post-36663-0-35143700-1294136519_thumb.j

post-36663-0-65714700-1294135196_thumb.j

post-36663-0-22226100-1294135205_thumb.j

post-36663-0-57597400-1294135214_thumb.j

post-36663-0-26598000-1294135222_thumb.j

post-36663-0-98409800-1294135235_thumb.j

post-36663-0-04190900-1294135249_thumb.j

post-36663-0-02075600-1294135258_thumb.j

post-36663-0-08434700-1294135271_thumb.j

post-36663-0-84842100-1294135870_thumb.j

post-36663-0-81443600-1294135879_thumb.j

post-36663-0-70439000-1294135971_thumb.j

Modificat de bv08vzx
Link către comentariu

superba masina... cu cat umblu mai mult prin paginile forumului, oameni ca tine ma conving sa am si eu mai multa grija de masina mea :blah:

sa o stapanesti sanatos si :Driver: safe

Link către comentariu

Da... mi-a traznit mie prin minte sa mai fac ceva modificari ca nu erau destule facute...

Am dat jos compresorul mecanic de la Mercedes, si am stabilit sa pun in locul lui o turbina de pe un Mitsubishi Evo IX, nou noutza bineanteles cu anexele de rigoare care sa faca sensul acestor modificari...si anume :

una bucata calculator programabil la care inca nu m-am hotarat ce va fi in final (fie un MS II sau cine stie...)

una bucata cutie de viteze syncro

una bucata cardan

una bucata punte spate

...dar aici se cam opreste avantul ca mai am nevoie de rezervor de Mk3 syncro hatchback,

de suportii de la puntea spate din lateral,....eh mai multe...

dar incet incet se gasesc si acestia...

Proiectul mai are pana sa fie gata cu toti cei 320 CP si tractiunea integrala, iar pana atunci m-am gandit sa mai schimb ceva esential la masinutza...FRANELEEE :))

si a urmat un alt val de cheltuieli si modificari amanuntite...:

post-36663-0-36884100-1294137694_thumb.j

post-36663-0-14842000-1294137713_thumb.j

post-36663-0-90520000-1294137720_thumb.j

post-36663-0-95742100-1294137728_thumb.j

Iar la prinderea etrierului...a fost ceva de furca...dai iar cu adaptoare si masuratori imposibile...si totusi...sunt inginer si spun ca a fost destul de greutz...;)

post-36663-0-00392200-1294137704_thumb.j

post-36663-0-36884100-1294137694_thumb.j

superba masina... cu cat umblu mai mult prin paginile forumului, oameni ca tine ma conving sa am si eu mai multa grija de masina mea :blah:

sa o stapanesti sanatos si :Driver: safe

Ma bucur sa aud asta...multumesc foarte mult...dar mai am inca pana sa fie gata ....cale lunga sa-mi ajunga...

Si asta pentru ca intre timp m-am apucat si de interior...

Si acolo...alti bani alta distractie...

Link către comentariu

Ai o tinta frumoasa ce sa zic cu puterea...superba culoarea si keskin-urile...

Link către comentariu

mult succes in continuare alex si sa te vad odata cu zambetul pe fata si cu masina pe strada ca stiu ca astepti cu nerabare momentul cand va fi gata! :Driver:

Link către comentariu

si dupa cum spuneam...la prinderea etrierilor am avut ceva de furca dar cu putin ajutor din partea unui prieten / geniu in d'ale industriei auto (si nu glumesc cand spun geniu), am reusit pana la urma...

Poze vor urma mai tarziu ca sincer am uitat sa fac...:P

Masina acum arata cam asa...dupa revopsire, dupa ce am schimbat din nou suspensia si am mai coborat-o cu inca 20mm si doar cu motorul chel montat sus...:

post-36663-0-40119000-1294138513_thumb.j

post-36663-0-56916400-1294138523_thumb.j

post-36663-0-77768800-1294138532_thumb.j

post-36663-0-04981000-1294138541_thumb.j

post-36663-0-04981000-1294138541_thumb.j

post-36663-0-51817100-1294138550_thumb.j

post-36663-0-48877300-1294138559_thumb.j

post-36663-0-21344400-1294138666_thumb.j

post-36663-0-85947400-1294138679_thumb.j

post-36663-0-14797700-1294138690_thumb.j

Si in continuare ma zbat sa imi fac cat de putin timp sa cobor in garaj sa mai lucrez la ea...

To be continued.....

Modificat de bv08vzx
Link către comentariu

Jos plaria :D Jantele imi plac foarte mult si parca zaresc un interior R32 ? Spor la lucru si cred ca trebuie sa constientizezi ca masina asta nu merita sa o vinzi vreodata, avand in vedere banii si munca pe care ai depus-o :salut:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Multumesc frumos pentru aprecieri...

In ceea ce priveste interiorul vreau sa il fac relativ simplu, consola centrala impreuna cu toata plasticaraia de bord (mai putin plasticele demontabile de pe bord) vor fi imbracate fie in piele fie in cockpit flock, iar plasticele negre vreau sa le imbrac in carbon...ma gandeam eventual in folie de carbon de la 3M, dar intai va trebui sa fac o proba sa vad cum va arata cu folie...sut putin sceptic...

Deocamdata mai am ceva de lucru la instalatia electrica de sub bord, trebuie sa o pun la punct si sa o verific, iar apoi sa o cosmetizez...

Vor urma din nou poze, dar acum din pacate nu am facut...

De vandut???? NO WAY!!!!! mi s-au oferit bani destul de buni pe ea inainte sa intre la modificat ultima oara, si nu am vrut sa o vand...Chiar daca mai am inca 2 masini (un VW Beetle din 2002 si un Mercedes A-klasse din 2002) si mai mult eu le conduc, tot nu as vinde Golfuletzul ever!

Din pacate treaba cu Golful se misca destul de incet...destul de putin timp, si foarte multe lucruri care sunt foarte migaloase si necesita foarte multa atentie...de exemplu doar tepii care vor fi pusi la jante pe centura exterioara si care au niste dimensiuni destul de mici (baza conului de 14 mm si pe o inaltime de 15mm)au trebuit facuti manual fiecare in parte pe strung (30buc per janta - 120 buc in total plus 24 buc de rezerva - just in case)apoi polisati in doua randuri fiecare (sunt din Al ) si acum arata intr-adevar asa cum trebuie - poti sa juri ca sunt cromati mai trebuie doar polisate buzele de la jante si apoi sa ma apuc sa montez tepii .... rezultatul va fi cu siguranta pe masura...vor urma si poze...

Sambata voi merge la Pitesti intr-un centru de dezmembrare doar de vw Golf mk3 si sper sa gasesc rezervorul si suportii spate de la syncro... ar fi excelent...

Revin cu ceva poze...pana atunci va urez tuturor care faceti cate ceva la masinutza...spor la treaba

Link către comentariu

Cand iti intra microbul in sange nu te mai opresti. Iti urez succes in continuare cu masina

Link către comentariu

O masina deosebita!Spor la modificari si...... jos palaria pentru ceea ce faci.

Link către comentariu

Cum spunea si alt coleg, din ce in ce mai multe proiecte indraznete si admirabile pe forumul nostru! Felicitari pt curaj, ambitie, devotament si sacrificiile pe care probabil le-ai facut sau le faci pt a duce la bun sfarsit un asemenea proiect !

Jos palaria pt tot!

Mult succes in continuare, in tot ceea cea ti-ai propus. :icon_thumright:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Hei hei hei...

Se pare ca mos craciun a intarziat putin la mine, dar s-a revansat din plin dupa ce am facut o excursie pana la Pitesti, la un centru de dezmenbrari doar de golf 3, de unde m-am intors cu cateva lucruri frumoase...

Am gasit woofer-ul original de mk3 impreuna cu statia de amplificare pe 5 canale (de la Nokia), apoi am gasit pompa hidraulica de ambreiajexact modelul care imi trebuia, si intr-un final tot kitul de abs - pompa, controler bloc hidraulic, instalatie de cabluri...mai trebuie doar senzorii si pe fata sa schimb butucii si sa pun modelul cu coroana metalica pentru senzori...

Bineanteles ca dupa ce am ajuns acasa am desfacut fiecare piesa in parte si le-am reconditionat si testat iar acum arata excelent (ca noi) si sunt convins ca si functioneaza asa cum trebuie...am facut cateva poze sa va arat...

post-36663-0-46000600-1295776335_thumb.j

post-36663-0-76599500-1295776345_thumb.j

post-36663-0-15887500-1295776355_thumb.j

post-36663-0-20125100-1295776376_thumb.j

post-36663-0-55054000-1295776401_thumb.j

post-36663-0-61966500-1295778328_thumb.j

post-36663-0-38201700-1295778447_thumb.j

post-36663-0-35766300-1295778457_thumb.j

post-36663-0-08859900-1295778482_thumb.j

Link către comentariu

Salut...

Sorry, dar pe woofer-ul meu nu mai era intreaga etichete, dar pot sa te ajut in alt fel:

http://cgi.ebay.de/Golf-3-DSP-Verstarker-Jubi-1H0035456-Nokia-Bass-Aktiv-/280425377102?pt=CE_Auto_Hi_Fi_Autolautsprecher&hash=item414aa7ad4e

pe link-ul asta poti sa vezi codul fara probleme si sa-ti faci si o idee cu aproximatie asupra pretului...

Dupa ce o sa apuc sa ma ocup de woofer si de statie si o sa fac rost de schema de legare si alimentare a statiei, o voi posta pe forum...

*** TO BE CONTINUED ***

Link către comentariu

Mersi mult. asta gasisem si eu pe ebay si nu eram sigur daca asta e woofer-ul sau nu. Bafta cu masina!

Link către comentariu

Nu ai pentru ce...

Asta este jucaria, si se monteaza in partea stanga in portbagaj...si de sunat suna foarte bine impreuna cu boxele din interiorul masinii si cu un head-unit bun...o sa se poata vedea la mine cand va fi gata...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!