Jump to content

Retrofit Climatic de Golf 6 pe Golf 5


Radu Marcel
 Share

Postare recomandată

 

Multumim pt idei. Cati oameni, atatea pareri :P la mine pe can cred ca scrie versiunea Q? Care sunt mai noi si, mai precis, care merg cu climatronicul de golf 6? Intreb pt stiinta si alti colegi, eu nu o sa schimb can-ul pt atata lucru, deocamdata merge perfect. Cu update soft la can, nu merge? Multumim

 

La tine merge, nu e nevoie de inlocuirea can gateway-ului.

 

cand se face update la can gateway, se face numai pentru a rezolva problema cu descarcarea bateriei, in cazul inlocuirii RCD-ului de generatie veche, cu unul din generatia mai noua.

Deci am inteles perfect ceea ce spunea Roca.Rolla !

Da intradevar Florine,  update se face pt a rezolva problema cu descarcarea bateriei,in cazul inlocuirii RCD-ului de generatie veche,cu unul din generatia mai noua dar asta este o alta mancare de peste.Problema lui este ca softul Vag-Com nu citeste consola din cauza CAN-GATEWAY.Inlocuind CAN-ul cu o generatie mai nou 1000% va functiona corect si citeste totul perfect.Am la activ deja 2 masini cu problema asta si plus a mea,nu spun povesti pe auzite ce zic altii si nu trebuie interfata originala e buna si aia AM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ce rezolva, ca am facut o multe astfel de retrofituri.

 

soft-ul citeste can gateway-ul... stai linistit .. mai departe, in functie de ce varianta de HU montezi, e posibil sa nu poti accesa unitatea.

 

can gateway-ul care il are roca - Q - eu zic ca o sa ii vada tot...ca e varianta mai noua - o sa ii vada si climatronicul nou. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuza-ma nu as vrea sa dau un raspuns gresit prima dar nu inteleg expresia varianta de HU??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul lui nu citeste eroarea de pe clima deoarece este mai vechi decat clima. daca face o diagnoza cu o interfata originala, o sa vada si ce eroare este.


HU Head Unit.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa.... acum am inteles - soft - se refera la VCDS.... 

 

HU Head Unit. = radio, navigatia...sau ce are masina pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am schimbat climatronicul de la golf 5 cu unul de golf 6,toate bune pana acum cateva zile cand am observat ca daca dau la HI baga aer pe sus,daca dau la LO scoate pe grilele din fata(acest lucru il face singur fara a apasa vreun buton de directionare a aerului)ma poate ajuta cineva sa rezolv problema.Multumesv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!As dori sa fac un upgrade de climatronic...panou de G6 pentru masina din semnatura?Se poate?Cine ma ajuta cu sfaturi?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

As vrea sa ma bag si eu in discutia asta ca e mult palpitanta si cu multe semne de intrebari??Incerc sa va explic si experienza mea de a schimba consola climatronic de golf 6 pe golf 5

Ca electronica consolele sant aproximativ identice schimba doar cateva mici si esentiale modifice:     Sa presupunem cu toti ca stim sa demontam o consola... va trebui sa scoatem conectorii individuati cu literele ABC dupa care noi va trebui sa actionam doar pe conectorul cu litera A,care are o parte din conector care se scoate si aici ne gasim cu pinii de la 1 la 18 pe conectorul ramas va trebui sa gasiti pinii 19 si 20 dupa care va trebui scos pinul 16 (rosu si galben)si va trebui montat pe pinul 20(negru si verde)excludem pinul 20 cu un pic de banda izoler .Tot jocul asta trebuie facut doar pt simplul fapt de a nu pierde memoria consolei ceea ce inseamna ca pinul 16 are curent de la borna 30 (adica   curent direct de la baterie sa spunem fara intrerupere cand se scot cheiile din contact)si pinul 20 curent de la borna 15(adica curent care se intrerupe la scoaterea cheilor din contact) Cea de a doua si un pic mai costisitoare modifica consta in faptul ca masinile pana in 2007 adica pana la my07 va trebui sa schimbe si  motorasul care comanda voletii  pt aerul ce intra in habitaclu .Consola de golf 6 comanda doar un motoras pt bagarea aerului in habitaclu iar cel de  golf 5 comanda doua motorase ,ceea ce inseamna ca daca montam consola de golf 6  pe un MY07 sau mai jos de MY07 o sa deschida doar un motoras si nu o sa avem aer in habitaclu pt ca cel de al-II-lea in cascada va ramane pe inchis.

Ai putea vedea un pic aici ... desigur este destul de clar daca citeai totul de la inceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ce s-a scris mai sus, dat fiind faptul ca masina este mai veche mai precis ian 2004, de aceea am intrebat, masina are si update de soft si miine ii schimb si can-ul(7N......)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce anume mai clar de atat ai dori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti mai bine ..... MASINA ESTE IAN 2004 la asta m-am referit....este cam prima generatie de G5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns... desigur am vazut ce masina ai,cred sigur ca nu prea intelegi tu care a fost scopul de a reciti acel post si nu numai acel post.

RASPUNS: se poate schimba il panelul indiferent daca este climatic sau climatronic

Nu are nici o treaba update de soft cu schimbarea panelului,sau mai bn zis nu influenteaza cu nimic schimbarea lui ,va trebui desigur si alte modifice ca sa functioneze in mod normal ,dar se poate face fara probleme.

Mai clar inca de atat este??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc fff mult.In afara de ce ai scris mai sus ce alte modificari se fac ptr a "functiona in mod normal"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flo - la Golf 4 2004, daca vrei sa schimbi panoul climatronicului cu unul de G6/CC/Passat 2010... sau chiar de G7 - e posibil sa necesite inlocuirea ECU-ului.

 

din pacate, la anul tau, e posibil sa nu iti porneasca compresorul, cu noua unitate de comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cum spuneam inafara de panelul G6 care va trebui inlocuit ,va trebui schimbat si acest modul care in practic are rolulu de a deschide si de a inchide aerul ce intra in habitaclu care este cum spuneam prima comandat doar de un singur motoras

 

">http://ueGzDz.jpg

 

">http://Rl2nxi.jpg

 

Asta ar fi una din modificele un pic mai sacaitoare si care se afla in spatele torpedoului latul pasagerului cu codul 1K1 820 304 B comandat de motorasul V425

Pt cine are deja din origine acest modul ceea ce inseamna de la MY08 in sus va trebui sa faca doar schimbarea pinilor 16 cu 20

Pt cine are de la MY07 in jos  si pt anumite motive ( € ) va trebui sa foloseasca acelasi modul din dotare comandati de cele 2 motorase  V113 si V71 va trebui sa scoata pinii din origine si uniti la pinii de destinatie si anume:

 

Conectorul C:

 

T16D/ pin 07>>>pin 10

T16D/ pin 08>>>pin 09

 

Conectorul B:

 

T16C/ pin 06>>>pin 07

 

Pt cine are incalzire suplimentara WEBASTO  pinii 20 si 16 di conectorul A T20C va trebui lasat la locul lor de origine

Pt cine vrea sa adauge si senzorul de calitatea aerului cablajul este acesta

 

pin 1>>>pin 16 T20C pozitiv

pin 2>>>pin 19 T20C masa

pin 3>>>pin 04 T20C semnal

Modificat de Alimar 1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alimar.... eu vb de comanda compresorului.... la 2004 e posibil sa nu mearga, in configuratia cu ECU original.

 

tu vb de trecerea la climatronic  de la climatic... sau doar de panoul de G6 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc fff mult.In afara de ce ai scris mai sus ce alte modificari se fac ptr a "functiona in mod normal"?

Raspunsesem colegului nostru la cele cerute de el si numai pt el ci la toti care vor sa faca modifica,Florine!!

 

 

flo - la Golf 4 2004, daca vrei sa schimbi panoul climatronicului cu unul de G6/CC/Passat 2010... sau chiar de G7 - e posibil sa necesite inlocuirea ECU-ului.

 

din pacate, la anul tau, e posibil sa nu iti porneasca compresorul, cu noua unitate de comanda.

Ai exact dreptate e normal ca ECU sa nu stie sa comande compresorul  nu am obiectat nimic la pozitia ta

 

 

alimar.... 

 

tu vb de trecerea la climatronic  de la climatic... sau doar de panoul de G6 ?

 

De trecerea la climatronic de la climatic...nici nu incape vorba,ar fi o impresa absoluta ,prin demontarea bordului si schimbarea in totalitate a climei cu toate firaraele si senzorii posibili ceea ce nu cred ca ar fi rentabil din punct de vedere economic.Cunosc un baiat pe un alt forum care a facut aceasta modifica dar sfintii care ia blestemat pt functionarea corecta a climei cred ca ia terminat doar el.

Incercam sa explic la toti colegii nostri adaptamentul pt panoul de G6 pt G5 si care ar fi modificele de facut pt functionarea corecta a climei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm.. da... nu am vazut pana acum problema asta cu servomotorul - oricum, nu e multa lume, care isi modifica si trimul, e mai complicat un pic la G5.

 

climatronic... se pune, nu-i bai. Am pus la cateva, chiar si din generatia anterioara - Passat b5, b5.5, Golf 4 .... unde e si mai urata transformarea - aproape toata instalatia de AC fiind mecanica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar  climaticul este mult bazat pe mecanica si este adevarat se poate monta fara probleme!!

La golf 5 doar problema motoraselor  de ricircularea aerului este in rest cum spuneam mult prima ca electronica consolele sant identice schimba doar ca unul comada 2 motorase si cea de G6 doar unul si pt adapta ori faci modifica fizic ori le pui in paralel ca sa nu mai spun ca ai putea sa lasi unul din motorase pe deschis si scosi pinii din panel care ar fi cel din partea interna a abitaclului si cel din partea motorului sa functioneze in mod normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cum spuneam inafara de panelul G6 care va trebui inlocuit ,va trebui schimbat si acest modul care in practic are rolulu de a deschide si de a inchide aerul ce intra in habitaclu care este cum spuneam prima comandat doar de un singur motoras

">http://ueGzDz.jpg

">http://Rl2nxi.jpg

Asta ar fi una din modificele un pic mai sacaitoare si care se afla in spatele torpedoului latul pasagerului cu codul 1K1 820 304 B comandat de motorasul V425

Pt cine are deja din origine acest modul ceea ce inseamna de la MY08 in sus va trebui sa faca doar schimbarea pinilor 16 cu 20

Pt cine are de la MY07 in jos si pt anumite motive ( € ) va trebui sa foloseasca acelasi modul din dotare comandati de cele 2 motorase V113 si V71 va trebui sa scoata pinii din origine si uniti la pinii de destinatie si anume:

Conectorul C:

T16D/ pin 07>>>pin 10

T16D/ pin 08>>>pin 09

Conectorul B:

T16C/ pin 06>>>pin 07

Pt cine are incalzire suplimentara WEBASTO pinii 20 si 16 di conectorul A T20C va trebui lasat la locul lor de origine

Pt cine vrea sa adauge si senzorul de calitatea aerului cablajul este acesta

pin 1>>>pin 16 T20C pozitiv

pin 2>>>pin 19 T20C masa

pin 3>>>pin 04 T20C semnal

Deci asta era problema mea cu modulul de climatronic nou o sa încerc varianta cu unirea motorașelor dar numai la vara pot face proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam Florine , dar nu este G4 ci G5 dublu climatronic.

 

stiu.... discutia legata de G4, etc.... era off topic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica de ce numai la vara?

Trebuie doar sa desfaci consola si sa intervii pe conectorii B si C care desigur sant in interiorul habitaclului.Ai ocazia cu o ploaie mai intensa sau desigur cu frigul ce va ajunge sa nu reusesti sa dezaburesti parbrizul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Deci fratilor pana la urma merge sau nu merge climaticu de pe golf 6 pe golf 5 repet climatic nu climatronic... cu exceptia ca nu poti directiona aerul .... ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!