Jump to content

VW EOS - Discutii generale si impresiile posesorilor


Drujba
 Share

Ce parere aveti de VW EOS ?  

153 voturi

  1. 1. Ce parere aveti de VW EOS ?

    • Imi place foarte mult
      46
    • Imi place ceva
      15
    • Asa si asa
      12
    • Nu pre imi place
      6
    • E varza
      1


Postare recomandată

  • 2 months later...

recent am mers cu un vw eos,un amic a cumparat de la weltauto unul 1.4 tsi 122cp cu ~26000km.

in traficul din B consumul m-a ingrozit,15-16 l ... enorm pt 1.4

la denivelari sau la treceri peste sine de tramvai troncanea in dreptul gemuletului locului din spate(am inteles ca asta e o hiba a modelelor CC)

in schimb mi-a placut cum tragea motorasul pe drumul spre ploiesti,parea vioi

interiorul era in piele visinie,un aspect important pt o decapotabila

una peste alta,masina are linii frumoase insa consider un moft(fitza) o decapotabila pe drumurile noastre si la clima noastra

nu stiu cat de placut e sa stai in traficul din B cu eosul decapotat,sa inspiri atatea noxe(nu vreau sa par rautacios)

plus ca mai avem mult pana ne civilizam si ne respectam unii pe altii...un tip dintr-o duba a aruncat un muc de tigara direct la noi in masina :vaidecapulmeu:

dar fie...astia sunt o fauna aparte.

Modificat de TIBI_84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul nu trebuie sa il judeci in valoare absoluta pentru un 1.4 . Masina este foarte grea si asta isi spune cuvantul .

Si eu nu prea scap la consum sub 14 - 15 prin Bucuresti si motorul de 2 litri trage masina destul de lejer . 1.4 cred ca e si putin fortat pentru Eos .

La mine nu trancane absolut nimic , inclusiv la trecerea peste denivelari . Sunt foarte multumit de calitatea asamblarii la VW mai ales ca e vorba de un cabrio .

Sa stii ca ai spus un mare adevar , pielea e esentiala la un cabrio . Scaunele textile expuse la praf ajuns sa arata foarte urat in timp . Am vazut interiorul textil la un alt Eos si la o MX-5 dupa 2 ani si era namol inauntru .

Acum depinde si cum folosesti masina , sa mergi decapotat in trafic bara la bara la pranz , pe 30 grade mi se pare inutil .

Masina se savureaza decapotata cel mai bine pe inserat . Nu este neaparat o problema de temperatura , cat faptul ca soarele care iti bate puternic in cap e deranjant .

In schimb ma uimeste cat de placut e sa mergi la drum cu masina decapotata . Ma asteptam ca la viteza sa fie deranjant in schimb pana la 140 la ora totul e foarte relaxat si zgomotul de vant e acceptabil . La 80-90 nici nu zici ca e decapotabila , atat e de silentioasa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok cu tine,insa mie mi s-a parut ciudat la 100km/h decapotata.zgomotul il percepeam ca fiind infernal.posibil si ca nu sunt obisnuit cu ceva CC

motorul urca in ture frumos,insa nu pot sa spun ca m-a impresionat(eu am facut comparatie cu leonul meu)

cat despre greutatea eosului...ea se apropie de cea a passatului(ulterior am citit).deci clar un motor mai mare il ajuta mai mult.

insa daca vrei cu prisosinta un eos si nu-ti permiti un motor maricel,cel de 1.4 e o alegere bunicica

e o masina frumoasa,care intoarce priviri ,insa eu nu-i vad latura practica(nu vreau sa se inteleaga ca e o alegere gresita din partea celor care poseda asemenea model)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nici nu prea are o latura practica , desi pentru doi oameni e de ajuns .

Daca vrei sa mergi cu 4 oameni , nu e deloc recomandat , si locul in spate e limitat si oricum nu vrei sa mergi in spate cu masina decapotata . E un chin .

Acum depinde daca masina cu care ai mers tu avea paravantul montat . Mie mi se pare esential .

De exemplu fara paravant montat la aproximativ 80 la ora senzatia e la fel ca la 120-130 cu paravantul pus .

Face o diferenta uriasa si eu zic ca e un must have pentru oricine vrea un cabrio cu 4 locuri .

Acum problema cu zgomotul si vantul e in functie de fiecare . Eu unul ma dau in vant dupa asta , dar de ex prietena mea nu gusta deloc senzatia . Singura comparatie care pot sa o fac e cu o Astra 2.2 cabrio din 2002 (modelul vechi ) si Eos-ul e mult mai silentions la viteza cu acoperisul jos . De asemenea este incomparabil mai inchegata pe un drum prost . In schimb Astra tragea mult mai bine decat a mea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Si prietena mea are un VW EOS 2.0 FSI si pot sa spun ca este o senzatie foarte frumoasa sa mergi cu ea de la Comarnic pana la Poiana Brasov decapotata. Intr-adevar paravantul face diferenta Tibi. mai mult ca sigur acel Eos cu care ai mers tu nu il avea montat si ridicat. In plus mai este si bucatica aceea mica de deasupra parbrizului care iar atenueaza zgomotul destul de mult.

In rest o masina f buna care la drum lung este de vis. Foarte silentioasa, economica si mai ales o stabilitate de invidiat ( are suspensie sport si cauciucuri 235/45/17 - mai late decat am eu la S3 :icon_thumright: ). Imi place ca fata de multe alte Eos-uri este foarte joasa datorita suspensiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nou proprietar de eos 1.4 tsi 122 de cai.

intrebare: are sau nu are compresor cel de 122 de cp.astept raspunsuri de la oameni care cunosc.

si pentru dl voinea la cat se poate urca puterea masini eventual o recomandare .ms :icon_thumright:

http://img20.imageshack.us/img20/6845/imagine156.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si prietena mea are un VW EOS 2.0 FSI si pot sa spun ca este o senzatie foarte frumoasa sa mergi cu ea de la Comarnic pana la Poiana Brasov decapotata. Intr-adevar paravantul face diferenta Tibi. mai mult ca sigur acel Eos cu care ai mers tu nu il avea montat si ridicat. In plus mai este si bucatica aceea mica de deasupra parbrizului care iar atenueaza zgomotul destul de mult.

In rest o masina f buna care la drum lung este de vis. Foarte silentioasa, economica si mai ales o stabilitate de invidiat ( are suspensie sport si cauciucuri 235/45/17 - mai late decat am eu la S3 :P ). Imi place ca fata de multe alte Eos-uri este foarte joasa datorita suspensiei.

Mie sincer mi se pare ca odata ce ridic bucatica de deasupra parbrizului creste zgomotul de la vant . E utila doar sa adune insectele la drum lung .

Eu am 215/55/R16 cu suspensie normala si sincer sunt multumit de cum sta pe drum si asa . Banuiesc ca e f misto cu supensie sport .

Acum am o curiozitate , tu cand spui economica te raportezi la S3 , pentru ca eu nu am reusit consum sub 9% la drum lung fara mari exagerari cu viteza sau turele .

@giuno25 - motorul 1.4 122 cp are doar turbina . Nu are compresor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasi un topic foarte interesant care dezbate in mare detaliu problema lubrifierii chederelor la Eos . Bine , din ce imi dau seama poate fi extrapolat la orice cabrio .

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3087297

Este un tutorial deosibit plin de poze sugestive .

Pentru lubrifiere se VW recomanda un lubrifiant special cu numar de cod G 052 172 A1 . Am intrebat la PBN si pretul este de 220 RON pentru o sticluta de 30 ml care se pare ca rezista pentru doua lubrifieri .

Din research-ul baietilor de la VWVortex reiese clar ca e vorba de lubrifiant DuPont GPL 105 rebranduit care se pare ca este mult mai ieftin .

Incerc sa gasesc o sursa de DuPont , sa imi cumpar si cred ca in primul week-end disponibil fac si eu operatiunea , pentru ca am destule urme albe pe chedere , iar unul din cele de la trapa este foarte indoit . Sincer nu cred ca chederele masinii au fost lubrifiate vreodata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.4 122hp nu are compresor, doar turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no offence posesorilor.dar in comparatie cu mazda mx5 de exemplu, chiar si cu motorizare 1.8 si 126 cp, pe langa faptul ca mx5 trage mai bine, consuma si mai putin, e si mai sportiva pur sange..suspensie sport, pozitie joasa distributie greutate 50-50, tractiune spate,etc.

plus ca e muuult mai ieftina...

eu as alege un mx5..iar cu motor 2.0 150 cp..eos-ul nu are nicio sansa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MX-5 are motor 2.0 de 160 cp .

Si perfect de acord ca tine ca masina sport MX-5 e mult mai buna . Problema e ca o comparatie nu isi are rostul deoarece EOS-ul nu este si nici macar nu se vrea a fi o masina sport .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rog ramaneti ontopic

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur acel Eos cu care ai mers tu nu il avea montat si ridicat. In plus mai este si bucatica aceea mica de deasupra parbrizului care iar atenueaza zgomotul destul de mult.

asa e,nu-l avea montat.

in schimb raman la parerea ca o asemenea masina nu voi lua.

prefer ceva cu o trapa gen ''open air'' cum erau pe niste modele de polo mai vechi ori m-as rezuma la o trapa simpla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treba asta cu mersul decapotat e o chestie de gusturi .

De exemplu nu stiu daca ma crezi dar cu trapa deschisa e mult mai nasol decat decapotata . In nici un caz nu as putea merge cu masina la 120km/h cu trapa deschisa . Deja de la 80 e insuportabil zgomotul de vant si curentul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa dat cineva cu vreun 3.2 v6 260cp sa ne imparta niste impresii? :lol:

ala de 150 de cai?zice ca cam puturos.iar despre audi nu stiu

tu zici ca ala de 150cp e puturos dar gandeste ca e probail puterea e mia mult decat dubla fata de motorul tau din semnatura :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul V6 actual de pe Eos are 3.6l , nu 3.2.

Nu am mers cu asa ceva dar cred ca deja masina devine exagerat de grea si subviratoare . Un 2.0T banuiesc ca ar fi de ajuns .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.6? esti sigur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Modelul Eos V6 impresionează cu 184 kW (250 CP), cu o capacitate cilindrică de 3,2 l şi dezvoltă un cuplu motor maxim de 330 jouli la 3000 rotaţii/min."

Sursa

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

informatia de pe vw.ro este eronata . Oricum site-ul lor este mult in urma cu tot . Se pare ca in Romania VW-urile se vand singure .

O sursa mult mai credibila zic eu .

http://www.volkswagen.de/vwcms/master_publ...detail.0.4.html

E un V6 de 3597 cm3 , banuiesc ca acelasi de pe R36 un pic degonflat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, pe vw.ro la configurator scrie:

Eos 3.2 V6/260 CP,DSG 6

Benzina / 3.6l / 191 kW/260 CP / Direct Shift Gearbox / 2-usi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci actualul model are un motor de 3600?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Foarte frumoasa masina. Totusi, parca astept sa vad daca vor lansa macar un face-lift curand fiindca s-au cam pus pe lansat de noutati cei de la VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cred ca o sa vina si face lift-ul pentru el. mi-ar placea un bot de scirocco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am un vw eos 1.4 tsi 122 cp 6M negru cu geamuri ionizate, de aprox 1 an si jumate.dupa atata timp,pot sa dau o parere credibila.o sa incep cu lucrurile bune: stabilitate superba,curbele pe care cu o masina normala le iei cu 70,cu eos le iei cu 90-100 si chiar mai bine, consum excelent ptr un benzinar,cel mai mic al meu a fost de 4.7L/100km pe un traseu >100km centru bucuresti-centru alexandria,dar pe termen lung de 6.2L/100km mediu, calitate excelenta a materialelor si imbinarii lor;cat despre partea proasta:cutia de viteze e cam greoaie, innebunesc cu ea in bucuresti pe trafic intens si ambuteiaje,dar in orasele mici gen Alexandria si prin afara e buna, are cursa lunga si cuplu bun chiar si la turatii mici.pe drumuri proaste capotata, face cv zgomot acoperisul,dar pastrand o viteza corecta,n-a fost nici o problema cu el pana acum.nu este o masina de curse, oricati cai i-ai da,cu tractiune fata nu se poate.dar este o masina eleganta, stabila, sigura si de calitate.un coupe cabrio de o viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!