Jump to content

Scut Motor!


gribelu
 Share

Postare recomandată

Dupa cite am vazut ala de plastic e numai o bucatica in fata.

Cel metalic de diesel e bucata mare care acopera si baia si cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stiti ca am discutat cu cineva care are tot un G3 si a spus ca el si-a facut unul din inox si ca e foarte multumit de el. Mi-a promis ca daca vreau imi face si mie cu 80 de lei. Eu zic ca e destul de bine. Eu trebuie sa imi pun neaparat ca am probleme mari: cand ploua mai tare, de fiecare data cand dau intr-o balta mai mare imi intra apa la delcou si face condens si mi se opreste in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la banii aia , imi trebuie si mie :biggrin:

PS: de benzinar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Hellrider si mie mi-e frica sa nu intre apa la delco ....aseara am mers pe ploaie si evitam sa intru tare in baltoace din cauza asta. Dar ma gandesc ca nu intra pentru ca nu e pozitionat ca la Oltcit, la Oltcit am inteles ca era undeva jos, pe cand la G3 ...stim cu totii unde este.

E posibil sa intre apa la el? A patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da nu stiu daca a intrat apa la el sau altundeva dar eu am dat intr-o balta si am sropit un pic si mi-a murit motoru...si nici nu mai vrut sa porneasca numai dupa 2~3 chei la automat mai lungi

si sunt si eu interesat de un scut dar parca nu as da pe le 4 mil..daca are cine ceva schema...ar fi de mare ajutor

Modificat de SAurelian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Hellrider si mie mi-e frica sa nu intre apa la delco ....aseara am mers pe ploaie si evitam sa intru tare in baltoace din cauza asta. Dar ma gandesc ca nu intra pentru ca nu e pozitionat ca la Oltcit, la Oltcit am inteles ca era undeva jos, pe cand la G3 ...stim cu totii unde este.

E posibil sa intre apa la el? A patit cineva?

Hai sa-ti povestesc eu ceva. Atata timp cat mie imi arunca apa si noroi pana pe interiorul capotei sa imi arunce apa pe delcou e doa o formalitate. E? De asta ce zici? O sa-ti fac o poza sa vezi cum arata capota mea pe interior. O sa ramai shocat!:))

Am mai zis-o si o mai zic...daca vrea cineva sa ne ajute si pe noi sa puna un tutorial la DIY sa vedem cum se confectioneaza. Eu chiar as avea mai multa incredere intr-unul de inox decat in unul de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si daca tot e 80 lei bucata poate facem o comanda mai mare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,.La pretul asta ma bag si eu :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca cel mai simplu ar fi sa facem un scut din carton (matrita) tinand cont fiecare de motivul ptr. care isi monteaza scutul si apoi sa ne hotaram la materiale.Daca asteptam sa ne puna cineva o schema cred ca asteptam... .Ce ziceti daca cei care suntem hotariti sa ne punem scut facem chestia cu cartonul, comparam matritele, alegem materiale (aici banuiesc ca se va tine cont de raportul pret-eficienta-siguranta) si astfel ne alegem toti cu scuturi.Nu cred ca este atat de complicat, putin timp si chef si gata!

Acu daca e sa ma gandesc drept, la 80 ron un scut de inox gandit sa acopere compartimentul motorului este excelent, si eu m-as baga, dar cu inoxul se lucreaza destul de greu si la cate "comenzi" vor fi vom avea de asteptat...

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca inainte sa va entuziasmati cu scut mare sa acopere baia de ulei din inox la 80RON sa cereti un pret pe bune, nu de la nea Gigi din bloc care a facut un ciubuc la servici si a facut vecinului un scut.

Teoretic daca nu ai matrita (si nu merita pt citeva bucati sa faci) numai manopera poate costa atit. Iar tabla de inox dupa cite stiu e peste 15RON/kg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inoxul e greu. intradevar nu rugineste, este foarte scump, eu merg pe ideea aluminiu. mi-am procurat foaie de aluminiu de 1.5 mm grosime suficient de groasa astfel incat sa imi protejeze motorul de praf si apa. am gasit si o masinarie care face cute de intarire, altfel ar fi ca o patura prinsa in 4 locuri. cand vreamea buna imi va permnite o sa revin cu detali si poze din timpul procesului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa lasi detalii legate de masuratori ca sa stiu si eu cat trebuie sa tai.

Eu am sa merg pe tabla zincata pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de curand o sa imi fac si eu dar cred ca o sa optez pentru plastic , postez si eu poze cand fac lucrul asta , numai ca tre sa fac rost de niste placi de plastic , am mai facut o consola centrala din plastic cand aveam Dacie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mare smecherie de facut mai ales ca nu are forme rotunde etc.

Dar de plastic sau aluminiu nu prea merita. Apara de praf, apa si pietricele.

Ideea era sa protejezi baia de lovituri serioase. Oricum restul e facut sa reziste la apa si praf.

Cea mai ieftina varianta gasita, cu exceptia confectionarii artizanale dupa posibilitati ramin cei de la Odorheiul Secuiesc ceea ce am si facut...

Nu uitati sa faceti si fante pt ventilatie.

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu nu stiu de voi dar la mine asta e scopu , sa apere de apa mai exact , ca am patit-o acu 3 zile ,m-am dus pe jos acasa dupa ce am luat o balta si masina a stat pe loc o zi intreaga (si o noapte).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tot de asta as vrea un scut...numai pt apa, si praf...dar in special apa...si eu am aceeasi problema cu apa dar porneste dupa 2~3chei la automat

Dar am auzit tot felu ,ca cica se cam incalzeste motorul mai ales vara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii facem fante pozitionate destept ca doar suntem inventivi , incercam ,testam , se incalzeste atunci marim fantele , adaugam altele , eventual ii facem ceva gen ram-air cum e tubu care vine la filtru de aer , guri directionale sa duca aerul inspre motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu stiu cat se pricepe fiecare sa faca scuturi in parcare. Ma gandeam ca cel care a confectionat din inox scutul respectiv se pricepe cat de cat. Eu , cel putin, nu cred ca voi reusi in viata asta sa fac pe genunchi asa ceva. Din cauza asta, ma gandeam ca cel care o sa faca un scut din asta cat de cat profesional poate se baga la mai multe , si castiga si un ban (ma gandesc ca numai pe forumul asta sunt cca. 80% din golfuri fara scut - iar apa ne omoara la fiecare ploaie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fantele de racire eu unul nu sunt de acord. ori le fac mici altfel iar imi intra apa si nu am facut nimic. un mecanic in campionatul de raliuri, mi-a recomandat sa folosesc un scut plat (cu nervuri usoare de intarire), fara fante si sa incerc sa canalizez aerul de sub numar catre motor cu tubulatura. asta pentru drum intins, iar pentru stationare mi-a spus sa nu i-au masuri pentru ca motorul nu este afectat. si el are tot mk3 doar ca are motor 2000 cmc si la fel are o foaie de aluminiu de 3 mm grosime pe toata partea din fata a masinii, fara probleme pana acum. o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fraaaaaaaate! Ce fante de racire? Doar motorul o sa functioneze corect si bine si fara ele! Ce legatura are scutul cu racirea? Racirea e pe apa, motorul are termocupla care porneste automat, aer isi trage oricum prin grila...ce-ati patit? Iti trebuie doar o gaura de acces la baia de ulei k sa poti sa-i faci schimbul....in rest...mai nimic. Doar nu e fizica nucleara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ce a zis Hellrider, nu-ti trebuie nici o fanta de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu voi.

Totusi exista un motiv pt care pe original la benzinare nu exista oferta de scut metalic intreg, este numai de plastic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaurile au rol de scurgere a apei, nu au treaba cu racirea motorului. Asa cum este conceput scutul original, el nu asigura protectia baii de ulei (zona este decupata) ci mai degraba sa nu intre iarba, pietricele sau apa la curele si mecanisme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea kiar nu cred ca ar fi o problema, avand in vedere ca daca nu ai deloc e mai mare posibilitatea sa iti intre iarba si pietricele. Si daca iti intra un pic de apa se evapora de la caldura sau se scurge, ca doar nu-l faci etans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!