Jump to content

Coilovers pentru Leon Cupra 2.0 TFSI


Bebeee
 Share

Postare recomandată

Hello,

Ma intereseaza sa imi cumpar pentru masina un kit de suspensii coilovers.

Am nevoie de sfaturi si pareri.

Ma intereseaza doar kiturile reglabile pe inaltime, nu si pe duritate. As prefera o suspensie ce poate cobori peste 40mm, dar totusi daca e setata pe maxim sus, sa nu fie prea joasa (la unele modele incepe dropul de la -35mm).

Masina 95% din timp e daily driver, condusa mai tare sau mai incet si maxim 5% pe circuite, unde as avea nevoie de cea mai performanta suspensie. Sa nu imi spuneti sa pastrez configuratia de fabrica, pentru ca eu vreau sa las masina in jos si pentru aspect. :D

Am pe lista:

-KW var.1 (dropul e de -15-40mm, acum am arcuri KW -30mm si parca vreau mai mult)

-Weitec

-AP

-Billstein B14

-Eibach ProStreet

-H&R

Lista e deschisa si pt alte modele si propuneri.

Va multumesc :D

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B14, eu am B16 PSS9 si o iubesc in fiecare zi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut Eibach ProStreet pe Golful anterior si mi-a placut mult. dar mi s-a parut mai moale decat Bilsteinul lu fusco.

reglajul era detsul de mare, iar arcurile progresive super bune pe drum denivelat usor(gen piatra cubica)...si f buna pe drumurile cu asfalt bun, unde dupa ce se pliau arcurile progresive se transforma int-ro suspesnie dura, tocmai buna pt curbe :).

dar vad ca toata lumea alege Bilstein..asa ca poate stiu ei ceva. inclusiv fusco, care a avut si el pro street..si aucm a ales bilstein :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru pareri :)

Mai astept si alte opinii, mai am vreo luna termen de gandire :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu te intereseaza si cea reglabila pe duritate? Mi se pare un avantaj sa o poti seta "mai moale" pentru oras sau drumuri proaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principal din motive de costuri si comoditate. Nu vreau sa reglez tot timpul la ea.. Consider un compromis rezonabil varianta doar reglabila pe inaltime. Masina lasata destul de jos cu un reglaj moale al suspensie, e posibil sa atinga. Si de asemenea...o suspensie "fancy" cu reglaje pe compresie si revenire, mi se pare foarte greu de setat si gasit combinatia ideala + pretul. Poate ma insel.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre D2 nimeni nu zice nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce sa zicem despre d2 mai mult decat ca sunt niste chinezisme overpriced :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De D2, XYZ, K-Sport m-am lamurit de pe alte forumuri si nu le-am mai trecut pe lista cu toate ca la ce dotari au sunt imbatabile la pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers doar cu KW si B16(nu 14) din lista si prefer Bilstein...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe lista raman doar:

-KW Var.1 Inox

-Billstein B14

-Eibach Pro Street-S

Astept pareri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bebee, scriu aici ce am scris si pe alt forum (poate ai vazut si acolo):

In general, daca o suspensie nu e reglabila inseamna ca e undeva intre limitele min - max ale aceleasi suspensii dar reglabile.

De ex: B14 e undeva intre B16 cu setarea 1 si B 16 cu setarea 10 (in cazul in care vorbim pe PSS 10, sau 9 daca vorbim de PSS 9). Putem aproxima ca B14 e undeva pe la B16 cu setarea 5 (am trimis mai demult mail la Bilstein cu aceasta intrebare dar nu am primit raspuns). Ori setarea 5 e prea dura pentru drumurile noastre (cel putin pe unde ma duc eu). Eu merg cu setarea 1 cand nu sunt pe circuit.

Si cu setarea cea mai soft tot e mai tare ca suspensia sport stock.

Asa ca, poate e mai bine sa luati o suspensie reglabila pe duritate. Intr-adevar B16 e cu 50% mai scumpa decat B14 dar cred ca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spuneti de un Kw variant3 cu aprox 3000km la pret de astea de sus noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-as lua fara sa stau prea mult pe ganduri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa va intreb cum modificati taria amortizorului? Desfaceti plasticul de la baza parabrizului? Din cate am vazut nici la Leon nici la Golf nu ai aces prea usor la capul amortizorului, de unde se face reglajul pe duritate.post-3765-0-46351800-1295428900_thumb.jp

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KW variant 3 la bani de B14 cam merita. Reglajul pe duritate se face la partea de jos a amortizorului, nu sus. Daca ai o patura sa te intinzi pe jos, ajungi la rotite si fara sa ridici masina pe rampa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa vad ca e la Bilstein.. La alte firme se face din capul amortizorului.. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lamurit.

Se regleaza de sub masina doar la modelele de coilvers cu Upside down technology..

La majoritatea kiturilor de suspensie reglajul se face din capul amortizorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din capul amortizrului e mai comod ce-i drept !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat. Cel putin la A3 capul amortizorului e acoperit cu un ornament de plastic care nu stiu cat de usor se scoate. Daca e sa reglezi o data si gata, nu e tragedie insa daca vrei sa modifici des reglajul, e o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la Cupra e o problema chiar mare. Plasticul de la baza parbrizului e foarte greu si incomod de dat jos pentru a avea acces la amortizoare.. Exista varianta gauriri lui si pus ceva dop dar la mine varianta asta cade din start. Sa nu mai vorbesc de puntea spate unde trebuie dat jos amortizorul sau data gaura din portbagaj spre el :lol:

Am taiat cam toate kiturile de mai sus de pe lista.. Vad daca reusesc sa iau B16 sau ceva mai slabe calitativ :-( totusi parca vreau ceva reglabil si pe duritate :)

Am gasit varianta asta www.ksportusa.com/asp/coilovers_detail.asp?product_id=cd02 (modelul GT PRO DAMPER) la un pret MULT mai mic ca si Bilstein. Stiu ca nu se poate compara calitatea dar nici pretul.. Ca si la orice coilovers despre care citit, am gasit si review-uri bune dar si proaste..

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bebe, n-ai vrea pentru cateva sute de Euro sa iei niste amortizoare care bubuie dupa vreun an de mers pe drumurile noastre. Calitatea se plateste iar Bilstein B16 nu stiu sa fi fost vreunul cu probleme pe la noi cu toate gropile de pe drumuri ! Eu le am de 4 ani si am schimbat doar arcurile fata care s-au tasat dupa 2 socuri nenorocite in care a zburat fata masinii de pe sosea. Arcurile au costat 200 Euro dar sunt fericit ca n-au bubuit amortizoarele la socurile alea !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ati convins si m-am convins :) O sa iau putin mai tarziu Bilstein B16 :) Ma incanta faptul ca le poti reglea duritatea pe masina foarte usor :)

Acum poate ma lamuriti cu niste detalii referitoare la B16 :P

Reglata la maxim sus, cat de coborata este? Si reglata maxim jos cat de coborata e?

Si cum se simte pe diferite nivele de amortizare? De exemplu 1, 5, 9 sau 10? :)

Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reglajele pe inaltime sunt mari diferente. Masina mea si a lui Fusco sunt cam la fel de lasate. La mine pot sa o mai cobor cu 0.5 cm fata, in timp ce masina lui fusco mai merge cobrata cam 5cm fata (la el spirele sunt mai multe, poate pentru ca e mai veche suspensia).

Referitor la duritate, am incercat sa merg in RO cu setarea de circuit dupa Hring. In Oradea imi rugam moartea. setata 8-9 e chiar criminala. Nu se poate folosi.

Acum am setarea 1 si e clar mai dura decat suspensia sport stock, dar e acceaptabila. Pana una alta te sfatuiesc sa mergi pe 1 pentru mers normal si mai tare numai pe pista :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

suspensia stock de pe GT este la fel cu cea de pe GTI?

intreb ca sa imi fac o parere daca cu bilstein PSS10 setat pe 1, fara sw, as ramane la nivelul de confort al suspensiei stock; ce credeti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!