Jump to content

Pornire grea 1.8 16v Kr


cipricipri
 Share

Postare recomandată

Pe carcasa pompei de benzina e un acumulator de benzina care mentine presiunea in sistem dupa ce opresti motorul.

Injectorul 5 ia masa de la termo switch si plusul de pe electromotor. Daca ai firele trase bine si termoswitch nu trebuie sa-l pui la buton.

Daca esti sigur ca ai wur si injectoare bune e posibil sa fie motorul pe duca si sa porneasca prost fiindca e compresia slaba la rece.

In sfarsit am rezolvat problema partial si imi porneste si dimineata ! Am pus injectorul 5 pe buton ! Tin sa precizez ca mi-am schimbat electromotorul cu unul de golf3 si mi-a ramas un papuc in aer ! Oare ala sa fie cauza ca nu am tensiune pe mufa la al 5-lea injector? Cum pot rezolva problema asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Papucul in aer are doua fire negre in el si da plus la inj 5. Pe bendix-ul de 16v e un papuc in plus care ia plus in mimentul in care se inchide contactul de la electromotor. Daca nu ai bendix de ala nu poti sa pui inj 5 sa mearga normal (doar daca mai elimini niste chestii merge pus direct pe firul de plus de la cheie). Firul alb/verde din mufa de la inj5 merge le thermo switch si ia masa de acolo cand e frig.

Simptomele aseta cu pornire grea dimineata si in rest bine indica benzina insuficienta. Asta poate sa fie din mai multe motive, primul inj 5 pe care l-am discutat, wur-ul care nu variaza cum trebuie presiunea de control (trebuie sa varieze de pe la 1 bar cand e frig pana la 3.7 cand se incalzeste). Injectoarele trebuie sa deschida toate in acelasi timp si sa pulverizeze uniform. Ele trebuie verificate la debit cat mai mic, imediat dupa ce deschid, fiindca atunci e cel mai crtic si se simte cel mai mult in mers, la pornit, ralanti etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cand pui contactul intra pompa cam 2 secunde si face presiune. Atunci ar trebui sa pulverizeze injectoarele sa ude putin ca sa poata sa se aprinda sa porneasca motorul.

Dar cum la mine baga presiune si imediat dupa ce se opreste pompa din alea 2 secunde presiunea mea se duce la zero normal ca nu-mi mai uda injectoarele si nu are ce sa aprinda cum sa porneasca motorul.

Toata problema este din supapele de sens care nu tin benzina pe traseu si nu permit sa ramana presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit topicul cu interes poate gasesc si eu rezolvarea la problema.

Aceata pornire grea numai dimineata nu e specific motoarelor voastre model mai vechi, si al meu face la fel.

Si nu numai, am vazut pe aici si motoare de 1.8T, 1.6 16V/8V, 1.4 etc...

Si pe la alte marci apare aceasta problema.

Dar nu am gasit nimic...

Pornirea grea, cu relanti variabil, motor care parca merge in 3, timp de 3-4min, NUMAI dimineata, cu mentiunea ca daca pui contactul de 2-3 ori (eventual cu scoaterea cheii), si ultima data nu mai astepti sa se stinga becurile, porneste bine.

In rest in timpul zilei porneste bine, chiar daca la -5 -10 grd o lesi citeva ore cit sa se raceasca.

E o problema de alimentare benzina, dar ce anume?

Parca nu as schimba de prost pompa...la mine mai e o supapa regulatoare de presiune pe capul rampei, pe traseu si atit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa ce am rezolvat problema cu pornirea am intampinat alta problema ! Pornesc masina dimineata si se tureaza singura pana in 3000 ture si imi arunca garnitura de la filtru de ulei ! Schimb filtrul de ulei , uleiul , curat furtunul epurator care era plin de gheata inauntru si pornesc masina ! Porneste usor dar se tureaza singura pana in 3000 de ture cam 2 minute !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se tureaza singura adica oscileaza turatia sau ramane constant pe 3000 ? Daca ramane constant e posibil sa fie din reglajul de aer, daca oscileaza, atunci fie e amestecul prea bogat, fie ISV-ul cere o curatare ( sau e pe duca )..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sta constant la 3000 de ture cam 2-3 min ! Daca stie careva sa imi explice cum dau jos epuratorul de gaze ca sa il curat ! Am desfacut cele 4 suruburi da nu reusesc sa il dau jos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema ! Furtunelul de la epurator ce intra in chiulasa a fost de vina ! Multumesc pe aceasta cale lui Eugen si lui Faty !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!