Jump to content

Pornire grea 1.8 16v Kr


cipricipri
 Share

Postare recomandată

Am masurat in timp ce ii dadeam la automat mufa de la al 5-lea injector si nu am tensiune deloc ! Dupa ce porneste la a 10-20-a cheie merge inecat ,dupa 5 min merge bine ! Daca il las sa stea cateva ore iarasi porneste greu ! Oare ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal aceasi problema o am si o la la 1.8 16v PL.Am intrebat un mecanic si mi-a zis sa schimb filtru dde bemzina ca ar fi infundat si sa pun pe tur o supapa sa nu mai piarda presiunea de pe instalatie.Nu am apucat sa fac proba sa vad daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ai un releu idle stabilizer pt injectorul 5 si pt mai multe vacuumuri la k-jetronic care s-ar putea sa nu fuctioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam care ar fi acelea?! Ca sunt curios... Unde e releul ala?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puneti fire pe injectorul 5 si actionati-l cu un buton cu revenire de pe bord si ai rezolvat problema cu pornirea cipri!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puneti fire pe injectorul 5 si actionati-l cu un buton cu revenire de pe bord si ai rezolvat problema cu pornirea cipri!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D si eu i-am zis la fel...... doar ca o sa mai astepte putin, sa-i trimit wur-ul, care se pare ca e problema de fapt... om vedea dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am problema asta.

Am schimbat cam tot ce se putea schimba:

clapeta acceleratie, injectoare,wur,vacumuri,calculatoare,cantarul,capul de injectie,filtre,ambele pompe de benzina.

Tot ce am observat este ca dupa ce pun contactul si intra pompa, am presiune pe instalatie insa imediat ce se opreste scade complet la zero.

Practic se duce benzina inapoi in loc sa ramana pe instalatie si sa pulverizeze injectoarele.

Problema cred eu ca este data de supapele din pompa de presiune (cea din exteriorul masinii) care nu mai tin presiunea.

Temporar si eu am legat al 5-lea injector pe buton si asa o pornesc si cu cheie si cu buton dar greu. Merge putin balbait dupa care nu mai are nici o problema.

Ce este mai ciudat este faptul ca dupa ce o pornesc in felul asta prima oara si greu apoi nu prea mai am nici o problema. Porneste la sfert doar din cheie normal. Insa daca o las mai mult timp sa zic 7-8 ore iar am probleme.

Singura rezolvare o vad in inlocuirea pompei de presiune vechi cu una noua. Sau toate supapele noi, ceea ce e foarte greu de gasit de cumparat separat.

Cam asta este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al 5-lea injector intra doar la temperaturi scazute.

Vara practic nu functioneaza iar problema asta cu pornirea grea apare indiferent de ce vreme este afara.

Daca il tin pornit 15-20 secunde inec motorul sigur.

Il actionez doar de 2-3 ori inainte sa-i dau cheie (stil carburator cateva spritz-uri)

Oricum nu despre asta este vorba aici.

Este o problema de presiune remanenta a benzinei pe instalatie care in cazul meu si in cazul vostru probabil este zero dupa ce puneti contactul si intra pompa.

Motorul trebuie sa porneasca fara improvizatii de genul asta.

Modificat de Bobo Chill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al 5-lea injector intra la temperaturi mai mici de 30-40grade (a lichidului de racire), la 30grade poate intra intre 1 si 3.5 secunde, si merge liniar pana la -20 grade unde poate intra intre 5 si 11 secunde. Deci intr-o dimineata normala de iarna sa zicem pe la -5 grade.. ar trebui sa pulverizeze intre 4 si 8 secunde.. acelasi lucru ar trebui si voi sa-l faceti manual.

@Bobo Chill : daca zici ca nu ai deloc presiune in instalatie nu e bine din cate stiu eu.. Ar trebui la rece sa ai minim 1bar, iar cand pornesti motorul presiunea sa urce incet (in 2-3 min) intre 3.4 si 3.8bar. Daca nu urca pana la 3.4, prima data verifica mufa de alimentare pentru wur sa vezi ca primeste tensiune. Daca nu, verifica sa nu ai conducte fisurate pe undeva si de aia sa nu mentina presiunea.

Teste de presiune :

- presiunea sistemului (direct de la pompe in distribuitor) aprox: 5 - 5.4 bar

- presiunea de control la cald : 3.4 - 3.8

- presiunea mentinuta : dupa ce ajunge la 3.4, opresti motorul.. presiunea ar trebui sa scada foarte incet.. si in vreo 10 minute sa ajunga la 2.6bar.. Daca scade prea repede, sau coboara sub 2.6bar repede, atunci ai fisuri pe undeva pr conducte..

Modificat de faty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa in distribuitor imi baga 5 si ceva bar constant.

In mers masina trage foarte bine.

Nu pierde benzina.

Problema este dintr-o supapa din pompa cel mai probabil cea din capul pompei de presiune.

Dupa ce se opreste pompa pe instalatie scade presiunea in cateva secunde la zero si din cate stiu ar trebui sa ramana pe instalatie presiunea cel putin 1 minut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că mai există o valvă non-retur în capul de distribuţie, cu rol de menţinere a presurizării remanente în sistemul de injecţie şi a împiedicării vaporizării benzinei în cap şi conducte, când motorul a fost oprit şi este fierbinte. Când aceasta are scăpări, presiunea după oprirea motorului tinde imediat către zero.

Modificat de Nelu Pătraşcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o am pentru altfel si-ar fi dat seama si Eugen de cate ori ne-am uitat la injectia asta.

Nu stiu ce sa mai schimb sau ce sa-i mai fac.

O pompa noua e foarte scumpa...si sincer nici nu mai stiu cum e sa te sui in masina sa pui contact sa astept 2-3 secunde sa-i dai cheie si sa pleci.

Ma intreb oare daca pot trece motorul pe injectie electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i suficient să o ai. Ea trebuie să fie funcţională. Pe la conducta de retur, imediat după oprirea motorului trebuie să curgă foarte puţină benzină dacă slăbeşti racordul conductei.

Sunt necesare nişte măsurători cu manometrul, at

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu cred ca de vina este valva unisens de pe pompa de presiune. daca nu o gasesti nicaieri o idee ar fi sa treci pompa pe direct, adica sa functioneze cat timp e pus contactul. asa pui contactul si il tii cateva secunde pana face presiune si apoi motorul ar trebui sa porneasca usor. eu asa am facut pe EG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca face bine pentru pompa lucrul asta. Ai legat-o pe direct si iti porneste usor fara balbaieli fara sa inece motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da. din cate stiu eu, releul are doar rolul de a opri pompa in eventualitatea unui accident. problema e ca la punerea contactului el lasa pompa sa mearga doar putin, nu suficient cat sa ridice presiunea de la 0 la 5 bari.

la mine porneste bine la rece. la cald trebuie sa o ajut cu pedala de acceleratie. incearca cu pompa pe direct si al 5-lea injector legat la termocupla lui si vezi ce zice.

Modificat de masist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine urca benzina la 5 bari cand pun contactul doar ca imediat dupa ce se opreste pompa scade ca si cum as fii scos dopul. Am sa mai studiez problema si incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si daca actionezi demarorul imediat, inainte sa apuce pompa sa se opreasca, nu porneste normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nup...da in gol chiar si cu acceleratia la pamant. Pana nu-i dau din al 5-lea injector 2 secunde nu da semne. Ciudat este am mai spus, faptul ca dupa ce ma chinui sa o pornesc asa prima oara intr-o zi pe urma toata ziua porneste la sfert. Doar daca o las sa stea mai multe ore incepe iar sa faca figuri. E ca si cum ar intra in coma peste noapte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe carcasa pompei de benzina e un acumulator de benzina care mentine presiunea in sistem dupa ce opresti motorul.

Injectorul 5 ia masa de la termo switch si plusul de pe electromotor. Daca ai firele trase bine si termoswitch nu trebuie sa-l pui la buton.

Daca esti sigur ca ai wur si injectoare bune e posibil sa fie motorul pe duca si sa porneasca prost fiindca e compresia slaba la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e refacut recent,compresie 12. Am inteles porneste greu o singura data la rece dar il las mai ales pe vremea asta, si se raceste bocna intr-o ora si ii dau cheie porneste la sfert. Asa cum s-a mai intamplat si dupa 5 minute sa nu mai vrea si sa trebuiasca iar sa-l ajut. Wur e bun injectoarele aproape noi. :( :vaidecapulmeu:

Este in proportie de 50% la intamplare...uneori extrem de greu desi e cald afara si deabea am oprit motorul, alte ori mai usor, si sunt si zile mai bune...raare in care porneste ca noua.

Sunt sigur ca sunt supapele de pe traseul de benzina care ar trebui sa tina presiunea, proaste vechi blocate etc.

Dar care din ele...toate, numai una aproape toate? Asta e deranjant ca nu ai de unde sa sti si nici certitudinea ca ce inlocuieti este bun fata de ce ai pe masina pentru ca nu gasesti sa cumperi ceva nou pentru babele noastre.

Modificat de Bobo Chill
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine apasat pe buton si pune contactul de mai multe ori ca sa bage inj 5 mai multa benzina. Daca are suficienta benzina trebuie sa porneasca. Daca nu porneste nici asa problema nu e din injectie.

Compresia 12 nu e asa buna, depinde si cum a fost masurata. Oricum eu nu pun prea multa baza pe testul de compresie. Ca idee, primul kr pe care l-am avut avea simptome exact cum zici tu. Dimineata terminam bateria si dupa aia pornea perfect. Compresia o avea 11-12 masurata dimineata cu motorul rece bocna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul am invatat sa-l pornesc.

Din a 2-3-a cheie cu buton apasat si acceleratia la podea porneste in orice caz.

Dupa ce incepe sa se miste trebuie sa-l mai tin turat cam in 3mii de ture sa zic cam 10 secunde doar din acceleratie dupa care il las se balbaie putin de tot si gata mai departe este tot in parametri normali.

Chiar daca il opresc si peste o ora mai incerc porneste la sfert. Ce sa inteleg din asta? De ce prima oara ii este asa grea pornirea?

Problema este ca nu vreau sa mai depind de injectorul pus pe buton si sa nu mai trebuiasca sa-l turez cand e rece petru ca-l distrug asa...plus ca si electromotorul sufera saracul si este deja al 3-lea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!